Menu główne
Forum
Klubowicze
fed21 |
Dodany dnia 06-08-2012 22:36 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
Komp z clio ma takie same piny jak w r19? Jak tak to wymiana bez immo bedzie najtanszym rozwiazaniem Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-08-2012 22:36 |
wojtekqaz |
Dodany dnia 06-08-2012 22:38 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
ma ktoś z okolic zamościa tego kompa i wiązke na jutro? lub co z tym zrobić szybko... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
fed21 |
Dodany dnia 06-08-2012 22:42 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
Jutro sprobuj do pawlowa zadzwonic moze tam maja bo dzisiaj dziko kupil tam polos do r19 ale frezy sa grubsze i chyba to z 16v Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
wojtekqaz |
Dodany dnia 06-08-2012 22:44 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
pawlowa? jakiś numer na pw lub sms i co to kto to? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
fed21 |
Dodany dnia 06-08-2012 22:46 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
Szrot kolo Bychawy w anonsach jest nr tel Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
wojtekqaz |
Dodany dnia 06-08-2012 22:47 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
niemam anonsów wyślij mi numer na pw lub sms z góry dzięki Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
fed21 |
Dodany dnia 06-08-2012 22:52 |
Postów: 943 Data rejestracji: 26.12.2008 17:39 Skąd: lubelskie Krasnystaw |
AUTO SZROT Pawłów k/ Bychawy, t.81 566-66-06 w godz. 8.30-17, sob. 8.30-13, 502-783-771 Moje auto: laguna 1.9dti 1999r, diesel, 235000km
|
Toretto |
Dodany dnia 06-08-2012 23:02 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
Dopiero co przerabialem ten temat bo spaliło mi wiązkę komp mi też dostał więc przyłożyłem na ten z immo kontrolka tak samo mrugała podmieniłem irde .a ta która powinna być pod tego kompa lecz też nic nie dało nie doszedłem jeszcze co.wiecej trzeba zrobić żeby było ok. ale odnalazłem w gestach jeszcze jednego kompa podłączyłem bez żadnej tam zmiany wiązki i wszystko jest ok. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
wojtekqaz |
Dodany dnia 06-08-2012 23:14 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
mi nie mruga tylko świeci po włączeniu zapłonu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 06-08-2012 23:15 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
podmiana irdy nic nie da bo nawet piny w kostce są poprzestawiane w wersji z immo względem wiązki bez immo, poza tym układ ma jeszcze kilka elementów które muszą byc od kompletu Treść dodana dnia 06-08-2012 23:16: no dobra ale wiązke masz z clio? a moze wiązka jest inna i piny są poprzestawiane w kostce? Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
wojtekqaz |
Dodany dnia 06-08-2012 23:18 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
tak wiązka od kompa z clio. co do pinów to niewiem Treść dodana dnia 06-08-2012 23:20: czy wymiana kompa na 100 procent rozwiąże problem? Treść dodana dnia 06-08-2012 23:20: i z kąd moge być pewny że on będzie bez imo? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
Lesiu11 |
Dodany dnia 06-08-2012 23:32 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
moim zdaniem jesli immo jest zablokowany to mryga, nie świeci stale, problem lezy wg mnie gdzie indziej, sądze ze róznica jest w wiązce silnika i to dlatego, ale sie nie znam Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
wojtekqaz |
Dodany dnia 06-08-2012 23:37 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
to co wkońcu teraz doradzisz ? od czego zacząć żeby znowu kasy nie.... nadarmo? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
MatClio |
Dodany dnia 06-08-2012 23:41 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
jeżeli byłoby immo to raczej nie podałoby napięcia na żaden wtrysk,szukaj winy w elektryce,od wtrysków do kompa.tak to widzę Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
wojtekqaz |
Dodany dnia 06-08-2012 23:45 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
z tego co gościu mówił to niebyło imo w tamtym samochodzie, u mnie też niema,,, a kontrolka się świeci Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
MatClio |
Dodany dnia 07-08-2012 00:00 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
w clio ph3 były immo ale to rzadkość naprawde.gdzieś masz namieszane-sprawdź ciągłość przewodów od tych dwóch wtrysków do kompa.
Edytowane przez MatClio dnia 07-08-2012 00:02 Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
Toretto |
Dodany dnia 07-08-2012 07:28 |
Postów: 931 Data rejestracji: 04.07.2009 21:51 Skąd: małopolskie Tarnów |
Skoro świeci to nie masz immo. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 200000km
|
wojtekqaz |
Dodany dnia 07-08-2012 21:18 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
problem chyba rozwiązany.... po sprawdzeniu mojego kompa okazało się że umarł...... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 07-08-2012 23:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
wojtekqaz napisał/a: mi nie mruga tylko świeci po włączeniu zapłonu Tak dla potomnych. Ta kontrolka, jeżeli nie ma immo, to odpowiada za "diagnostykę układu kontroli silnika" (jeżeli dobrze pamiętam) U mnie po swapie z R19 ph2, po włożeniu żarówki do zegarów (której notabene w R19, jeżeli nie ma immo nie ma w zegarach) też się paliła i gasła po odpaleniu. Immo MRUGA! [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
wojtekqaz |
Dodany dnia 10-08-2012 21:46 |
Postów: 66 Data rejestracji: 14.01.2011 17:34 Skąd: lubelskie Zamość |
16 V śmiga jak szalony. jest tylko problem bo niegaśnie kontrolka od wtrysków, obroty leciutko falują ... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 160000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |