01 Maja 2024 01:49:21
Zdjęcia użytkowników
wandalia9393 indianer30
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Elementy wnętrza
 Drukuj temat
Kasowanie licznika dziennego 
jonowaty
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2012 14:14
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Jak naprawić kasowanie licznika dziennego. Wciskam ten przycisk i nie działa.. licznik dzienny kręci kilometry.. jak to naprawić ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 13-08-2012 14:14
Awatar
Snorky
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2012 14:38
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

Hmm... To jest żmudna praca. Najłatwiej to podmienić zegary na takie, w których to działa.
Ale...
Jeśli lubisz się grzebać, to musisz:
posiadać części zamienne z innego zegara (ja dopasowałem z Cinquecento - pasowało perfekt)
wymontować zegar,
ściągasz plastikową nasadkę (czarna), którą się wciska by zresetować licznik,
rozebrać (ściągnąć szybkę),
wykręcić prędkościomierz (2 śruby z tyłu na torx bądź zwykłą 8kę).
Następnie:
ściągasz wskazówkę,
ściągasz skalę prędkościomierza,
odkręcasz biały lub bursztynowy plastik (2 śrubki koło igły wskazówki; kolor plastiku uzależniony od wersji, z której pochodzi zegar).

Wyciągasz "popychacz" resetu (ten plastik, który się wciska. Na dole będzie sprężynka - nie zgub jej.

Sam popychacz powinien mieć 2 trójkątne wypustki, które zahaczają o występ w ramce pod kółkami z cyframi.
Takie o coś:
[img]http://www.fotoload.pl/123aa64/89fa79eec59cdf3e91f59d3c7a04661e17928_min.png[/img] is not a valid Image.

Na bank masz wyłamany co najmniej jeden ząbek (górny). Wymień ten element, złóż wszystko w odwrotnej kolejności i resetuj kilometry kiedy Ci się chce Smile

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
xxlgogoxxl
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2012 14:43
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

@Snorky A w zegarach z kompem tak samo to wygląda ? Chodzi mi o dobranie się do tego, bo tam jest przecież jeszcze reset od kompa. Bo u mnie raz idzie wyzerować, raz nie.

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
Snorky
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2012 14:53
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@xxlgogoxxl konstrukcja jest taka sama, ale dochodzi tam "psztryczek" od resetu, a na dole tego popychacza jest prostopadłe cuś z grzybkiem (przykręcany, więc można przełożyć).
Ogólnie to popatrz, czy przypadkiem się coś nie wyrobiło. W pierwszym zegarze tak miałem - raz resetował, a raz nie. Pomogła wymiana całego spodu z licznikiem dziennym (można go bez problemu odkręcić od góry i wstawić drugi).

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
xxlgogoxxl
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2012 15:02
Awatar


Postów: 1470

Data rejestracji: 08.07.2008 17:41
Skąd: wielkopolskie
Opalenica

@Snorky Bez zdejmowania wskazówki, czy trzeba ściągać ?

Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2012 22:38
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Snorky napisał/a:
Hmm... To jest żmudna praca. Najłatwiej to podmienić zegary na takie, w których to działa.

uwaga - przekolorowanie Grin
wszystko tak jak Snorky opisał oprócz zmieniania na części z ciko-ciko
jak ten wypust na górze zdjęcia się ułamał to uciąć z jakiegoś kawałka plastiku trójkącik i go dopasować. Zalać klejem i przypiłować wedle uznania Smile

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Snorky
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 14-08-2012 11:12
Awatar


Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@xxlgogoxxl wskazówkę trza ściągnąć, bo musisz ściągnąć plastik spod tarczy i odkręcić licznik dzienny od całkowitego.

@Kujtek dla mnie to nie jest żmudna praca, ale jak ktoś tego nigdy nie robił to niech się po prostu uzbroi w cierpliwość Smile
Można kleić (jeśli ktoś ma sprzęt - ja nie mam pistoletu na klej na przykład), ale ja opisałem jak ja to zrobiłem - wymieniłem i pasi Smile

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 14-08-2012 14:32
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

jaki pistolet na klej szefie, ja to na kropelkę machnąłem i się tyle czasu trzymało w starych zegarach, a teraz śmiga w "nowych" Grin

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: