Menu główne
Forum
Klubowicze
jonowaty |
Dodany dnia 13-08-2012 14:14 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Jak naprawić kasowanie licznika dziennego. Wciskam ten przycisk i nie działa.. licznik dzienny kręci kilometry.. jak to naprawić ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-08-2012 14:14 |
Snorky |
Dodany dnia 13-08-2012 14:38 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Hmm... To jest żmudna praca. Najłatwiej to podmienić zegary na takie, w których to działa.
Ale... Jeśli lubisz się grzebać, to musisz: posiadać części zamienne z innego zegara (ja dopasowałem z Cinquecento - pasowało perfekt) wymontować zegar, ściągasz plastikową nasadkę (czarna), którą się wciska by zresetować licznik, rozebrać (ściągnąć szybkę), wykręcić prędkościomierz (2 śruby z tyłu na torx bądź zwykłą 8kę). Następnie: ściągasz wskazówkę, ściągasz skalę prędkościomierza, odkręcasz biały lub bursztynowy plastik (2 śrubki koło igły wskazówki; kolor plastiku uzależniony od wersji, z której pochodzi zegar). Wyciągasz "popychacz" resetu (ten plastik, który się wciska. Na dole będzie sprężynka - nie zgub jej. Sam popychacz powinien mieć 2 trójkątne wypustki, które zahaczają o występ w ramce pod kółkami z cyframi. Takie o coś: [img]http://www.fotoload.pl/123aa64/89fa79eec59cdf3e91f59d3c7a04661e17928_min.png[/img] is not a valid Image. Na bank masz wyłamany co najmniej jeden ząbek (górny). Wymień ten element, złóż wszystko w odwrotnej kolejności i resetuj kilometry kiedy Ci się chce Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 13-08-2012 14:43 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@Snorky A w zegarach z kompem tak samo to wygląda ? Chodzi mi o dobranie się do tego, bo tam jest przecież jeszcze reset od kompa. Bo u mnie raz idzie wyzerować, raz nie. Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
Snorky |
Dodany dnia 13-08-2012 14:53 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@xxlgogoxxl konstrukcja jest taka sama, ale dochodzi tam "psztryczek" od resetu, a na dole tego popychacza jest prostopadłe cuś z grzybkiem (przykręcany, więc można przełożyć).
Ogólnie to popatrz, czy przypadkiem się coś nie wyrobiło. W pierwszym zegarze tak miałem - raz resetował, a raz nie. Pomogła wymiana całego spodu z licznikiem dziennym (można go bez problemu odkręcić od góry i wstawić drugi). Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
xxlgogoxxl |
Dodany dnia 13-08-2012 15:02 |
Postów: 1470 Data rejestracji: 08.07.2008 17:41 Skąd: wielkopolskie Opalenica |
@Snorky Bez zdejmowania wskazówki, czy trzeba ściągać ? Moje auto: BMW E39 530i Touring, benzyna+LPG, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-08-2012 22:38 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Snorky napisał/a: Hmm... To jest żmudna praca. Najłatwiej to podmienić zegary na takie, w których to działa. uwaga - przekolorowanie wszystko tak jak Snorky opisał oprócz zmieniania na części z ciko-ciko jak ten wypust na górze zdjęcia się ułamał to uciąć z jakiegoś kawałka plastiku trójkącik i go dopasować. Zalać klejem i przypiłować wedle uznania hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Snorky |
Dodany dnia 14-08-2012 11:12 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@xxlgogoxxl wskazówkę trza ściągnąć, bo musisz ściągnąć plastik spod tarczy i odkręcić licznik dzienny od całkowitego.
@Kujtek dla mnie to nie jest żmudna praca, ale jak ktoś tego nigdy nie robił to niech się po prostu uzbroi w cierpliwość Można kleić (jeśli ktoś ma sprzęt - ja nie mam pistoletu na klej na przykład), ale ja opisałem jak ja to zrobiłem - wymieniłem i pasi Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-08-2012 14:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jaki pistolet na klej szefie, ja to na kropelkę machnąłem i się tyle czasu trzymało w starych zegarach, a teraz śmiga w "nowych"
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |