Menu główne
Forum
Klubowicze
Szteru |
Dodany dnia 14-08-2012 18:57 |
Postów: 71 Data rejestracji: 09.09.2009 14:48 Skąd: - |
tutaj będę pisał swoje wszystkie problemy jakie mam po swapie z F3N na F7P 1. pompa paliwa chodzi cały czas na zapłonie sprawdzałem na innych przekaźnikach dalej jest to samo 2. brak TPS i sondy lambda - odpala normalnie wchodzi na 2500 obrotów nagle spada do ok.500 wchodzi na 1500 i tak kilka razy aż ustabilizuje sie na około 1500 i tak może stać ale jak tylko dotknę gazu to znowu falowanie aż się ustabilizuje nie wiem dokładnie czy to przez brak tych czujników może się tak dziać ? czy coś innego jest jeszcze uszkodzone albo nie działa tak jak powinno - czy przez brak j/w może więcej kopcić ? powiem że trochę stała z 6miechów tydzień temu wymieniłem uszczelkę pod głowicą bo była walnięta 3. krokowiec tu problem jest taki że gdy krokowiec jest prawidłowo podpięty to renia stoi na 3000 obrotów musiałem jakoś zdławić dostęp powietrza aby zmniejszyć jej obroty chociaż do 1500 (krokowiec działa otwiera się zamyka więc sterowanie ma) i na razie to chyba wszystko a raczej to co najbardziej mnie denerwuje ;] TPS i portki z sondą już zamówione dopiero w piątek będę mógł je podłączyć Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 14-08-2012 18:57 |
maestro |
Dodany dnia 14-08-2012 19:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
bez tpsu beda jaja ze wszystkim.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szteru |
Dodany dnia 14-08-2012 19:07 |
Postów: 71 Data rejestracji: 09.09.2009 14:48 Skąd: - |
który gdzieś ci się zawieruszył przy dawaniu mi gratów P ale ok skoro tak dobra TPS będzie w piątek tylko jedyny problem jest taki że nie ma on kostki jest to jedyny jaki udało mi się znaleść (lepszy ryc niż nic) kable od czujnika są ucięte na około 5cm ile kabli będę musiał dosztukować aby to dobrze działało ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-08-2012 19:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
5cm..... urwił łeb temu komus.żebyś miał wygodnie to z 20cm, one są krótkie w oryginale i od tego sie zaczynaja problemy. tylko nie pomyl kolejnosci jak wychodza z obudowy
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szteru |
Dodany dnia 14-08-2012 19:25 |
Postów: 71 Data rejestracji: 09.09.2009 14:48 Skąd: - |
rozumiem ze bardzo nie muszę się martwić o długość kabli jak od czujnika będzie z 10cm i wepnę je w kostkę od wiązki to powinno wszystko grać a i co z tą pompą nie sądzę aby TPS miał coś wspólnego z tym że chodzi cały czas na zapłonie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-08-2012 19:31 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
oznacza to zwarcie przekaźnika. byc moze jest zwora w kostce przekaźnika.
pamietaj tylko że masz trzy przewody czyli kilka mozliwosci Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szteru |
Dodany dnia 14-08-2012 19:36 |
Postów: 71 Data rejestracji: 09.09.2009 14:48 Skąd: - |
a masz może zdjęcie połączonych kostek ? to wtedy problem zniknie ;p tak aby by było widać kolory kabli z jednej i drugiej kostki
a i jeszcze co do tego kopcenia masz jakieś pomysły czy to też może być TPS bo za dużo paliwa dostaje ? Edytowane przez Szteru dnia 14-08-2012 19:37 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-08-2012 19:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
bez TPSu nie bierz sie za nic.
a druga sprawa to czy dobry kolory są rozne. np ja mialem inaczej kolory i michor inaczej, albo poprzestawiane w kostce. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szteru |
Dodany dnia 14-08-2012 19:53 |
Postów: 71 Data rejestracji: 09.09.2009 14:48 Skąd: - |
heh tooo będzie zabawa xD z tego co wiem zdemontowany z sprawnego silnika bez żadnych objaw tez na krótko był zrobiony więc mam nadzieje ze będzie działał ;p Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 15-08-2012 12:15 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Miernik w łapę i szukaj.
Tps ma 3 kable + sygnał masa. szukasz na tps'ie który kabel to sygnał (albo go robierasz żeby zobaczyć) potem miernikiem w samochodzie który to + i + do + masa do masy sygnał do sygnału. Jak źle podłączysz sygnał z masą to będą obroty wariować. jak dobrze podłączysz to POD WARUNKIEM że z krokowym wszystko ok, powinno stanąć na 900. 1500 na wolnych i jak krokowy "niby działa" to Panie kochany szukaj nieszczelności. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 15-08-2012 12:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak dobrze podłączysz to POD WARUNKIEM że z krokowym wszystko ok, powinno stanąć na 900. i dobrze ustawi.Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szteru |
Dodany dnia 15-08-2012 21:06 |
Postów: 71 Data rejestracji: 09.09.2009 14:48 Skąd: - |
no tak ale nie mam teraz TPS ;p wiec obroty wariują falują i są za wysokie bo nie sądzę aby bez TPS stały normalnie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |