Menu główne
Forum
Klubowicze
ANDI |
Dodany dnia 15-08-2012 14:43 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
jak w temacie, z jaką siłą skręcić:
- panewki główne, czyli wał do bloku - panewki korbowodowe, czyli tłoki do wału ? szukam szukam i nigdzie znaleźć nie mogę.. Edytowane przez ANDI dnia 15-08-2012 14:45 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-08-2012 14:43 |
luksad2200 |
Dodany dnia 15-08-2012 14:59 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
proponuje z ciągnać z neta sam naprawim clio 1 i wtej ksiązce jest dokładnie napisane wszystkie momenty dokręceń srub
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 15-08-2012 15:02 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
To co znalazłem w literaturze:
- główne 60-65Nm - korbowe 45-50Nm Przy czym nie znalazłem konkretnie pod ten silnik danych, lecz raczej rodzinę F. Swoją drogą u siebie w E momenty mam identyczne. <<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 15-08-2012 15:10 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
tak jak pisze
głowne 65 korby 50 pompa oleju 25Nm sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 15-08-2012 15:18 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
ok, dzięki chłopaki to idę dokręcać bardziej - na początek dokręciłem główne na 60 a korbowodowe na 30
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |