Menu główne
Forum
Klubowicze
cris52 |
Dodany dnia 10-01-2006 15:48 |
Postów: 56 Data rejestracji: 07.01.2006 06:52 Skąd: - |
Witam.
Co moze byc przyczyna w opornym wlaczaniem pierwszego biegu,pozostale wlacznie ze wstecznym wlaczaja sie bez problemu? Renault 19 1,7 F3N,SEDAN,1994r.-juz nie ma,jest inny-VW PASSAT KOMBI.
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-01-2006 15:48 |
szopen |
Dodany dnia 10-01-2006 19:07 |
Postów: 96 Data rejestracji: 01.09.2005 14:25 Skąd: - |
Witam ja mam problem z jedynką, ale jak jade to nie moge jej wrzucić, żeby zrobił to pez problemu musze praktycznie się zatrzymać. Nie wiem czy to taka przypadłość, czy jak a jak to wygląda u ciebie?
Szopen Renault 19 chamade kat. 1721 54kW/73KM instalacja gazowa I generacji LAVATO Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 274000km
|
Kune |
Dodany dnia 10-01-2006 19:30 |
Postów: 1902 Data rejestracji: 21.03.2005 21:35 Skąd: - |
no to przeciez norma ze nie mozesz w jadacym aucie wrzucic jedynki ani wstecznego... jak sobie to wyobrazasz
ja kiedys w Uno "wyrobilem" tak 1 ze przy 30 km/h wchodzila, ale to wymagalo troche czasu Części nowe i używane do samochodów supersportowych i luxusowych (Bentley, Aston Martin, Ferrari, Lamborghini, McLaren, AMG, Royce Rolls) - www.exoticcarparts.de
Pierwsze auto - R19 16v Chamade Moje auto: 2x A4 TDI, diesel
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 10-01-2006 19:39 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
I bieg w skrzni jest synchronizowany TO NIE MALUCH ! Więc powinienneś dac rade wrzucic pierwszy bieg w czasie kulania . Jezeli zaś nie mozesz to albo padł synchronizator I biegu ,albo masz padniete sprzęgło a dokładniej docisk ktory nie wysprzęgla skrzyni dostatecznie a synchronizator nie daje rady wyhamowac zębatek . Niesprawne sprzegło doskonale potrafi wykończyć synchronizatory w skrzyni ktore muszą przejąc na siebie uszkodzony docisk i hamowac tryby. |
cris52 |
Dodany dnia 10-01-2006 19:49 |
Postów: 56 Data rejestracji: 07.01.2006 06:52 Skąd: - |
problem z jedynka tylko,jak sie samochod "kula" np.na luzie i przy minimalnej szybkosci wlacze jedynke ,przy ruszaniu z miejsca wchodzi ale ciezko.
Renault 19 1,7 F3N,SEDAN,1994r.-juz nie ma,jest inny-VW PASSAT KOMBI.
|
|
|
cris52 |
Dodany dnia 10-01-2006 19:51 |
Postów: 56 Data rejestracji: 07.01.2006 06:52 Skąd: - |
jeszcze jedno,samochod mam dopiero od pieciu dni,a moze wystarczy tylko wymienic olej w skrzyni biegow,nie wiadomo czy byl wogole wymieniany?
A jak juz jestem przy pytaniu dotyczacym wymiany oleju,to ile wchodzi oleju do 5-cio biegowej skrzynki i jakim kluczem odkreca sie korek spustowy w skrzyni? Edytowane przez cris52 dnia 10-01-2006 19:58 Renault 19 1,7 F3N,SEDAN,1994r.-juz nie ma,jest inny-VW PASSAT KOMBI.
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 11-01-2006 01:47 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
klucz to maly kwadrat chyba 7mm ,olej najlepiej TRANSELF TRX75W80 skrzynie sa bardzo czule na tym punkcie .U siebie mam polsyntetyk ORLENU klasa lepkosciowa ta sama API5 cena 23zł/litr Wchodzi 3,5 litra (do poziomu korka wlewu) |
tkaczy |
Dodany dnia 11-01-2006 02:13 |
Postów: 90 Data rejestracji: 04.10.2005 16:35 Skąd: - |
A ja mam nastepujacy problem. Jedynka wchodzi ciezko tylko tuz po uruchomieniu silnika, jednak dwojka czasem wogole nie chce wejsc. Najczesciej trzeba ja dociskac dosc mocno, wowczas wchodzi "na dwa razy"wyczuwalny skok). Sytuacja polepsza sie po rozgrzaniu silnika (min 10min), jednak nawet wowczas nie jest najlepiej. Olej w skrzyni uzupelniony i wyglada jakby niedawno byl zalany (mam renowke kilka miesiecy). Problem pojawil sie w zime, zdaje sobie sprawe ze lepkosc oleju zmienia sie na mrozie, ale moim zdaniem nie powinno to byc odczuwalne do tego stopnia. Zastanawiam sie czy jest to wina sprzegla, samoregulatora, czy moze synchronizatorow. A moze jeszcze czegos innego... .. Dodam, ze niekiedy podczas jazdy mam problem z pelnym wysprzegleniem; pedal obniza sie nieco i czuc szarpniecie przy popuszczaniu sprzegla. Po kilku depnieciach problem ustepuje. |
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 11-01-2006 18:33 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Olej w renowkowych skrzyniach jest bardzo wazny i jak nalejesz cos innego niz powinno byc to sa wlasnie takie kwiatki .Olej nawet po kilku latach wyglada jak nowy ,poza tym jest on w tych skrzyniach lany dozywotnio i nie wymaga wymiany o ile nie wyleci wybierakiem . W zimie utrudnione wchodzenie biegów jest normalne ,jak pisalem mam polsyntetyk HIPOL o tych samych niby wlasciwosciach i tez na zamrozonym silniku ciezko wchodzi jedynka .Wlej TRANSELF TRX75W80 i powinno być ok . Ok.16zł /pół litra |
kubusiekowaty |
Dodany dnia 11-01-2006 19:03 |
Postów: 4 Data rejestracji: 25.11.2005 23:43 Skąd: - |
przedwczoraj wracalalem z pracy i zaczelo mi cos piszczec tak jak by sie tarlo cos o kolo ale tylko wtedy gdy wrzucalem bieg i dodawalem gazu,teraz juz wiem ze padla mi skrzynia bo jak jechalem do mechanika to byl niesamowity pisk,okazalo sie ze uciekl mi olej ze skrzynki i jak juz dojezdzalem do mechanika to wyskakiwala mi trojka. dolalem oleju ale to juz nic nie dalo.jakie sa koszty wymiany szkrzyni w 19 z 17 silnikiem a jak juz bede wymienial to przy zaklupie uzywanej szkrzyni na co mam zwracac uwage?czy mozna ja przed wlozeniem w silnik sprawdzic?jeslio tak to jak?
kubusiekowaty
|
|
|
Maciej_R21 |
Dodany dnia 12-01-2006 00:24 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
NIE DUBLUJ POSTÓW |
stud |
Dodany dnia 18-01-2006 00:15 |
Postów: 15 Data rejestracji: 05.09.2005 10:18 Skąd: - |
Maciej, ja a propos tego oleju, to mozna dolac ten olej do tego co juz tam jest w srodku, tzn uzupelnic ewentualne braki? Samochod mam od roku ale podejrzewam, ze od nowosci nie byl wymieniany wiec nie wiem co tam jest :/
---------------------------------------------------------------------
Znalem fajny cytat ale zapomnialem Bordowe R19 - 1.9dT - 5d - '93 - ph 2 - Wrocław |
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |