Menu główne
Forum
Klubowicze
monterek5 |
Dodany dnia 27-08-2012 12:49 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
ostanio spotkalem sie z takim problemem ze samochod jak juz odpali jezdzi jak mazenie rowno pracuje itd ale objaw jest taki ze najpierw trzeba przekrecic stacyjke chwile pokrecic cofnac i znowu pokrecic wtedy zapala inaczej niebardzo czasami jak jest cieply zdazy mu sie od razu odpalic ma ktos pomysl co to moze byc. czujnik polozenia walu juz wyeliminowalem to samo tps kopulke i cewke brakuje mi pomyslow ? moze ktorys z czujnikow w silniku? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-08-2012 12:49 |
maestro |
Dodany dnia 27-08-2012 12:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pompa, filtr, regulator ciśnienia.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 27-08-2012 13:02 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
pompa i regulator cisnienia takze sprawdzone Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
pablo86 |
Dodany dnia 06-09-2012 19:30 |
Postów: 29 Data rejestracji: 21.06.2011 11:54 Skąd: - |
mam ten sam przypadek co kolega i co ci mogę powiedzieć..... wymieniłem wszystkie czujniki, wszystko co jest odpowiedzialne za iskrę,układ paliwowy( cały) bez wtrysków może to w nich jest problem?nie wiem...( Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-09-2012 19:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ja nie wiem. Miałem 16V (a podobno nie wolno mi sie zbliżać do aut a już broń Boże coś tam grzebać) i takich problemów nie miałem.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 06-09-2012 19:42 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@maestro I tego się trzymajmy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 06-09-2012 19:50 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
maestro napisał/a: Ja nie wiem. Miałem 16V (a podobno nie wolno mi sie zbliżać do aut a już broń Boże coś tam grzebać) i takich problemów nie miałem. piszesz zeby pisac czy co bo napewno nie na temat sie wypowiadasz mysle ze bedziesz mial okazje na majowym ogladnac moja 16v i sedana tak jak wyglada teraz i moze sam chociaz przed soba dostrzesz roznice a ty Edzio raczej sie nie wypowiadaj w temacie bo zdanie kogos komu wszystko z autem robia inni ludzie dla mnie ogolnie jest malo warte Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-09-2012 20:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@monterek5 Myśle że więcej osób niż ja i Edzio chętnie z Toba sie skonfrontują na Majowym bo spraw jest więcej niż Ci sie wydaje do przedyskutowania
Zrozum wreszcie że sedana nie miałem od nowości i z założenia jakoś specjalnie sie nim nie zajmowałem po za rzeczami które trzeba było zrobić -> na początku reanimacja budy -> malowanie komory, 1,8s po remoncie, kolejne swapy, komputery, kubełki, klimy duperele i eksploatacja. Więc pomyśl o czym mówisz. Kota w worku nikomu nie sprzedałem - było widać co i jak. A to co twiedziłem że było do wymiany - dorzuciłem w cenie auta. Od poczatku mówiłem że buda jako spód jest jak DZWON - co później zostąło mi wyparte a teraz nagle z powrotem jest super.... Mój post tyczył sie tego że aby 16V poprawnie chodziła musi mieć pompe która daje odpowiednie ciśnienie, odpowiednio ustawiony TPS i ciągłość jego ścieżek, poprawny układ wolnych obrotów (i emulatora wtryskiwaczy jeśli jest gaz) oraz poprawny regulator ciśnienia paliwa na listwie i same wtryskiwacze które nie leją. Wymieniłem w swojej dosłownie wszystko i dopiero przy kolejnych wymianach widziałem różnice i wpływ pewnych rzeczy na prace i kulture silnika. Twoje 16V ktore zanabyłem samo w sobie było OK, ale po uruchomieniu trzeba było zmienić to i owo - czego Ci nigdzie nie wypomniałem ani nie wyrzuciłem w żalach. Więc ogarnij sie chłopie - dill zrobiliśmy i tyle. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
edzio |
Dodany dnia 06-09-2012 20:15 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@monterek5 Co Ty synku możesz wiedzieć... Dla Ciebie rozkręcić coś i rozsprzedać na części to wszystko na co Cie stać Kim Ty w ogóle jesteś Pewnie też powinienem dostać zakaz zbliżania się do aut i grzebania przy nich W wielkim skrócie śmieszny jesteś Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 06-09-2012 20:19 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
nie ma co dyskutwac na forum bo to do niczego nie prowadzi, kazdy ma swoje zdanie i tyle spotkamy sie na jakims zlocie wtedy mozemy podyskutowac o roznicach zdan po co smiecic a co do rozkrecania tylko aut sam wlozylem i odpalilem wlasnymi rekoma 3 x 16v a ty ile Edzio hmmmm?
Edytowane przez monterek5 dnia 06-09-2012 20:24 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
edzio |
Dodany dnia 06-09-2012 20:27 |
Postów: 4226 Data rejestracji: 27.11.2005 21:10 Skąd: pomorskie Lębork |
@monterek5 No widzisz synuś już bym Cie zagiął Nie będę rozwijać tematu... Pogadaj sobie np z grzesiem, lesiem to może coś się dowiesz o niejakim edziu Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 92000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-09-2012 20:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
monterek5 napisał/a: nie ma co dyskutwac na forum bo to do niczego nie prowadzi, kazdy ma swoje zdanie i tyle spotkamy sie na jakims zlocie wtedy mozemy podyskutowac o roznicach zdan po co smiecic a co do rozkrecania tylko aut sam wlozylem i odpalilem wlasnymi rekoma 3 x 16v a ty ile Edzio hmmmm? Co to ma za znaczenie skoro masz z własnym problem... A tak na serio - nie chce mi sie pisać o moim "dobytku praktycznym" bo temat w "Forumowiczach" był już 3 razy kasowany i tylko dlatego ma "TYLKO" tyle stron ile ma. Proponuje na tym zakończyć i do majowego. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
piotrekTSA |
Dodany dnia 06-09-2012 20:27 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@monterek5 ja miałem podobnie i do wymiany był regulator ciśnienia paliwa
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |