12 Maja 2024 07:13:49
Zdjęcia użytkowników
mateusz4653c semen1975
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zatarty silnik F7P 
luksad2200
Dodany dnia 26-09-2012 22:01
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

to sciągnij głowice i zobacz, a wałek ruszysz sam po siągnieciu paska

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 26-09-2012 22:01
Awatar
milas92
Dodany dnia 26-09-2012 22:27
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@maestro nie mam aż tyle na remont silnika. niestety.

do 1000 zł

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
luksad2200
Dodany dnia 26-09-2012 22:53
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

ktos w małopolsce ma silnik po remoncie, monterek chyba

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
misiek_Pt
Dodany dnia 26-09-2012 22:58
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

za 650 mam cały.

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
maestro
Dodany dnia 26-09-2012 23:03
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@milas92 uszczelniacze zaworów 2-4pln x 16 = 32-64PLN. Faktycznie kupa kasy. Po za tym myślałem że głowice to Ty już masz zrobioną...

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
milas92
Dodany dnia 26-09-2012 23:21
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

maestro napisał/a:
Po za tym myślałem że głowice to Ty już masz zrobioną...

mam silnik ten co miał Misiek w cabrio którymś. Sam silnik był w dobrym stanie, podobno x czasu temu wyszło 137 km. a co tam było robione to nie wiem. ja robiłem rozrząd i dwa simeringi: pompy i rozrządu.


Misiek, za 650 masz cały czy słupek?

Edytowane przez milas92 dnia 26-09-2012 23:25
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
misiek_Pt
Dodany dnia 26-09-2012 23:26
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@milas92 w tamtym roku na borkach był hamowany ja na nim jezdziłem do pazdziernika pózniej rozebrałem auto do malowania komory i jakso poszło ze sprzedalem go wandili. tak cały słupek

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
milas92
Dodany dnia 26-09-2012 23:28
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@misiek_Pt słupek to ja mam Smile

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
Dodany dnia 26-09-2012 23:29
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@milas92 przeciez reszte masz dobrą to po co Ci silnik z osprzetem?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
milas92
Dodany dnia 26-09-2012 23:42
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@maestro z tego powodu, że silnik to jedyna rzecz której nie umiem.

chciałbym jasno wiedzieć co konkretnie potrzeba, żeby to ruszyło.
co trzeba zrobić, bo jedno pociąga za soba drugie

nowe pierścienie = szlif cylindrów
zdjęcie głowicy = masa uszczelek które nie należą do tanich
panewki = szlif wału
ściągnięcie wału = simering wału (przynajmniej ten od strony zamachu)

no chyba, ze sie myle Cool

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
Dodany dnia 26-09-2012 23:45
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

zdjecie glowicy to tylko uszczelka pod glowicą. - 80-100PLN.


Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
milas92
Dodany dnia 26-09-2012 23:52
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

Panewki wału korbowego - 120
Panewki korbowodowe - 100
Pierścienie 4x - 80x4= 320
Szlif cylindrów
Szlif wału


maestro napisał/a:
zdjecie glowicy to tylko uszczelka pod glowicą. - 80-100PLN.


a co z tym, bo chyba na starych uszczelkach tego nie złoże:
Uszczelka pokrywy - 30
Uszczelka głowicy - 80-100
Uszczelka kolektora wydechowego - 80
Uszczelka kolektora ssącego - 30


chce wiedzieć czy zamknę się w tysiącu i tyle Smile

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
gp3090
Dodany dnia 27-09-2012 00:32
Awatar


Postów: 776

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: wielkopolskie
Gniezno

@milas92 podjedź do kostrzyna do szlifierni... bodajrze ulica Wzesińska... jakbyś jechał od Wrzesni to nie jedziesz glowna tylko w lewo na centrum, i po prawej stronie, tam komplet pierscieni do F3Na kosztuje 180zł wiec i do F7p niewiele drozszy bedzie, kurde korci mnie zeby sie do Ciebie wybrac w sobote wieczorem i obadać sprawe, co Ty na to?

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
milas92
Dodany dnia 27-09-2012 00:35
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@gp3090 jak chcesz wpadaj, nr jeszcze masz?

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
gp3090
Dodany dnia 27-09-2012 00:40
Awatar


Postów: 776

Data rejestracji: 14.05.2010 21:26
Skąd: wielkopolskie
Gniezno

@milas92 adresu za choinke nie pamietam Wink moze pt, moze sobota, zobaczymy, daj mi na pw nr tel i adres

Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
 
maestro
Dodany dnia 27-09-2012 08:18
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

po co masz odkrecac kolektory i pokrywe zaworow? skoro nic sie teraz nie dzieje to po jaka cholere chcesz to ruszac?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
milas92
Dodany dnia 27-09-2012 11:23
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

@maestro musze obejrzeć jak to jest zrobione, myślałem, że trzeba całą głowice rozebrać, zeby dostać się do śrub od słupka.

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
maestro
Dodany dnia 27-09-2012 19:35
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@milas92 pokrywe zaworów - chyba tak.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
milas92
Dodany dnia 27-09-2012 23:05
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

od nowa..

Są dwie opcje:
-robię ten silnik
-kupuje następny

Wolałbym zrobić tego, ale jak zawsze chodzi o kase.
Stąd chce ostatecznie wiedzieć co z czym, jak, dlaczego. Na chłopski rozum Smile


Parę faktów:

1. Silnik od Miśka jest zatarty na tłokach, czyli głowica jest dobra.
2. Mam drugi silnik z wcześniejszej R19 w którym urwało pasek rozrządu.
3. Silnik po zerwanym pasku kopcił na niebiesko/palił olej czyli pierścienie na tłokach są kiepskie.
4. Dół ma dostać nowe panewki korbowodowe i tłokowe, pierścienie tłokowe + szlif wału.

Parę pytań:

1. Jeżeli będę chciał przełożyć dół od silnika po zerwanym rozrządzie do głowicy z silnika Miśka, to czy konieczne będą szlify cylindrów i planowanie głowicy?
2. Chcąc odkręcić dół silnika Miśka jakie uszczelki trzeba ponownie kupić.
3. Czy będą potrzebne jakieś 'nadwymiarowe' rzeczy?
4. Zmieszcze się w 1 tys PLN?



Jak się nie uda jadę po ten:
http://allegro.pl...77030.html
soczek

Edytowane przez milas92 dnia 27-09-2012 23:06
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
monterek5
Dodany dnia 27-09-2012 23:10
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

po taniosci przewaznie zawsze konczy sie lub wychodzi na to samo jak raz a pozadnie albo i drozej


1 sprawdz jak tloki czy nie ma na nich odcisnietych zaworow jak gladz i pierscieie zalej nafta po tlokach i zobacz jak szybko zleci bedizesz mial jasnosc co do trzymania pierscieni, to samo z glowica domknij zawory zalej i zobaczysz jak uszczelniacze trzymaja, planuje sie praktycznie zawsze glowice przed zalozeniem przyjmijmy ze tak musisz splanowac

2 zeby rozpolowic silnik to chyba tylko uszczelka pod glowica bo kolektorow na upartego nie musisz ruszac a dekiel lepiej na silikonie klasc

3 jak to w zyciu zawsze cos wyjdzie tam urwie tu ukreci Smile2

4 najtansza uszczelka z 50 zl pod glowice Smile2 a poza tym zalezy co wyjdzie w silniku ciezko stwierdzic

kompetny remont f7p od a do z to ok 2,5 tys i nie przeskoczysz jak chesz cacy zrobic spytaj grzesia czy iebla ile ich pochlonely remonty

Edytowane przez monterek5 dnia 27-09-2012 23:18
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: