Menu główne
Forum
Klubowicze
luksad2200 |
Dodany dnia 26-09-2012 22:01 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
to sciągnij głowice i zobacz, a wałek ruszysz sam po siągnieciu paska
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-09-2012 22:01 |
milas92 |
Dodany dnia 26-09-2012 22:27 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@maestro nie mam aż tyle na remont silnika. niestety.
do 1000 zł Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 26-09-2012 22:53 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
ktos w małopolsce ma silnik po remoncie, monterek chyba
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 26-09-2012 22:58 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
za 650 mam cały.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
maestro |
Dodany dnia 26-09-2012 23:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@milas92 uszczelniacze zaworów 2-4pln x 16 = 32-64PLN. Faktycznie kupa kasy. Po za tym myślałem że głowice to Ty już masz zrobioną...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 26-09-2012 23:21 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
maestro napisał/a: Po za tym myślałem że głowice to Ty już masz zrobioną... mam silnik ten co miał Misiek w cabrio którymś. Sam silnik był w dobrym stanie, podobno x czasu temu wyszło 137 km. a co tam było robione to nie wiem. ja robiłem rozrząd i dwa simeringi: pompy i rozrządu. Misiek, za 650 masz cały czy słupek? Edytowane przez milas92 dnia 26-09-2012 23:25 Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 26-09-2012 23:26 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@milas92 w tamtym roku na borkach był hamowany ja na nim jezdziłem do pazdziernika pózniej rozebrałem auto do malowania komory i jakso poszło ze sprzedalem go wandili. tak cały słupek
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
milas92 |
Dodany dnia 26-09-2012 23:28 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@misiek_Pt słupek to ja mam
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-09-2012 23:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@milas92 przeciez reszte masz dobrą to po co Ci silnik z osprzetem?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 26-09-2012 23:42 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@maestro z tego powodu, że silnik to jedyna rzecz której nie umiem.
chciałbym jasno wiedzieć co konkretnie potrzeba, żeby to ruszyło. co trzeba zrobić, bo jedno pociąga za soba drugie nowe pierścienie = szlif cylindrów zdjęcie głowicy = masa uszczelek które nie należą do tanich panewki = szlif wału ściągnięcie wału = simering wału (przynajmniej ten od strony zamachu) no chyba, ze sie myle Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-09-2012 23:45 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zdjecie glowicy to tylko uszczelka pod glowicą. - 80-100PLN.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 26-09-2012 23:52 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
Panewki wału korbowego - 120
Panewki korbowodowe - 100 Pierścienie 4x - 80x4= 320 Szlif cylindrów Szlif wału maestro napisał/a: zdjecie glowicy to tylko uszczelka pod glowicą. - 80-100PLN. a co z tym, bo chyba na starych uszczelkach tego nie złoże: Uszczelka pokrywy - 30 Uszczelka głowicy - 80-100 Uszczelka kolektora wydechowego - 80 Uszczelka kolektora ssącego - 30 chce wiedzieć czy zamknę się w tysiącu i tyle Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
gp3090 |
Dodany dnia 27-09-2012 00:32 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
@milas92 podjedź do kostrzyna do szlifierni... bodajrze ulica Wzesińska... jakbyś jechał od Wrzesni to nie jedziesz glowna tylko w lewo na centrum, i po prawej stronie, tam komplet pierscieni do F3Na kosztuje 180zł wiec i do F7p niewiele drozszy bedzie, kurde korci mnie zeby sie do Ciebie wybrac w sobote wieczorem i obadać sprawe, co Ty na to? Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
milas92 |
Dodany dnia 27-09-2012 00:35 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@gp3090 jak chcesz wpadaj, nr jeszcze masz?
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
gp3090 |
Dodany dnia 27-09-2012 00:40 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
@milas92 adresu za choinke nie pamietam moze pt, moze sobota, zobaczymy, daj mi na pw nr tel i adres Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-09-2012 08:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
po co masz odkrecac kolektory i pokrywe zaworow? skoro nic sie teraz nie dzieje to po jaka cholere chcesz to ruszac?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 27-09-2012 11:23 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@maestro musze obejrzeć jak to jest zrobione, myślałem, że trzeba całą głowice rozebrać, zeby dostać się do śrub od słupka.
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-09-2012 19:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@milas92 pokrywe zaworów - chyba tak.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 27-09-2012 23:05 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
od nowa..
Są dwie opcje: -robię ten silnik -kupuje następny Wolałbym zrobić tego, ale jak zawsze chodzi o kase. Stąd chce ostatecznie wiedzieć co z czym, jak, dlaczego. Na chłopski rozum Parę faktów: 1. Silnik od Miśka jest zatarty na tłokach, czyli głowica jest dobra. 2. Mam drugi silnik z wcześniejszej R19 w którym urwało pasek rozrządu. 3. Silnik po zerwanym pasku kopcił na niebiesko/palił olej czyli pierścienie na tłokach są kiepskie. 4. Dół ma dostać nowe panewki korbowodowe i tłokowe, pierścienie tłokowe + szlif wału. Parę pytań: 1. Jeżeli będę chciał przełożyć dół od silnika po zerwanym rozrządzie do głowicy z silnika Miśka, to czy konieczne będą szlify cylindrów i planowanie głowicy? 2. Chcąc odkręcić dół silnika Miśka jakie uszczelki trzeba ponownie kupić. 3. Czy będą potrzebne jakieś 'nadwymiarowe' rzeczy? 4. Zmieszcze się w 1 tys PLN? Jak się nie uda jadę po ten: http://allegro.pl...77030.html Edytowane przez milas92 dnia 27-09-2012 23:06 Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
monterek5 |
Dodany dnia 27-09-2012 23:10 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
po taniosci przewaznie zawsze konczy sie lub wychodzi na to samo jak raz a pozadnie albo i drozej
1 sprawdz jak tloki czy nie ma na nich odcisnietych zaworow jak gladz i pierscieie zalej nafta po tlokach i zobacz jak szybko zleci bedizesz mial jasnosc co do trzymania pierscieni, to samo z glowica domknij zawory zalej i zobaczysz jak uszczelniacze trzymaja, planuje sie praktycznie zawsze glowice przed zalozeniem przyjmijmy ze tak musisz splanowac 2 zeby rozpolowic silnik to chyba tylko uszczelka pod glowica bo kolektorow na upartego nie musisz ruszac a dekiel lepiej na silikonie klasc 3 jak to w zyciu zawsze cos wyjdzie tam urwie tu ukreci 4 najtansza uszczelka z 50 zl pod glowice a poza tym zalezy co wyjdzie w silniku ciezko stwierdzic kompetny remont f7p od a do z to ok 2,5 tys i nie przeskoczysz jak chesz cacy zrobic spytaj grzesia czy iebla ile ich pochlonely remonty Edytowane przez monterek5 dnia 27-09-2012 23:18 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |