Menu główne
Forum
Klubowicze
milas92 |
Dodany dnia 27-09-2012 23:24 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@monterek5 ok, czyli wrzucam następny. jak będzie kasa zrobię i remont silnika.
Treść dodana dnia 24-10-2012 01:09: rozkręcając silnik zauważyłem, że w głowicy w innych f7p po prawej stronie są dwa czujniki temperatury płynu chłodniczego (chyba). ja w swojej miałem wkręconą śrubki/zaślepki. foto poglądowe o ktore chodzi [img]http://imageshack.us/a/img23/7397/beznazwy1ai.jpg[/img] is not a valid Image. Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-09-2012 23:24 |
Bandit |
Dodany dnia 24-10-2012 08:48 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
Są 2 rodzaje głowic do 16v i różnią się termostatami. Ta na foto to zwykła z czujnikami w głowicy a drugi rodzaj to z dużym termostatem i czujnikami w termostacie ( ja przy klimie taką mam)
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
Mateo |
Dodany dnia 24-10-2012 10:26 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Dziwne. Przy tego typu głowicy zawsze były jakieś 2 czujniki. Nigdy się jeszcze nie spotkałem by było inaczej. Jedynie w wersji z klimą lub w nowszych rocznikowo jest inaczej ale czujniki są tylko w innym miejscu.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
monterek5 |
Dodany dnia 24-10-2012 10:29 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
wyglada to tak jakby specjalnie byl wywalony z silnika termostat seryjny i wszytkie dziury zostaly zaslepione i termostatu i czujnikow pewnie smigal w jakims "wrc"
Edytowane przez monterek5 dnia 24-10-2012 10:44 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
milas92 |
Dodany dnia 25-10-2012 00:49 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
miejsce na czujniki jest, ale zamiast czujników wkręcone byly śruby, a kostki wisiały. termostat zwykły, bez dodatkowych czujnikow
dziwne Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Bandit |
Dodany dnia 25-10-2012 10:39 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
co w efekcie dawało to że ani na desce temp nie pokazywało (jeden czujnik) ani komputer nie podbijał obrotów na zimnym (drugi czujnik) jaki w tym był zamysł tego nie wiedzą najstarsi indianie
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
milas92 |
Dodany dnia 25-10-2012 22:22 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@Bandit jak nie Indianie to Misiek.
na desce temp podnosiła się tylko tyci. na zimnym 900. Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Bandit |
Dodany dnia 25-10-2012 22:47 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
jak założysz te czujniki to wszystko wróci do normy czyli na desce temp i na zimnym 1500 i w dół, bo w tej chwili komp jest głupi i nie zna temperatury silnika ty zresztą też jej nie znasz
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
milas92 |
Dodany dnia 25-10-2012 23:05 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@Bandit tu chodzi o silnik który się zatarł z niewiadomych przyczyn.
mega się zdziwiłem jak zobaczyłem, że zamiast czujników w głowicy są 'zaślepki', po prostu jakby ktoś wykręcił czujniki i znalazł ten sam gwint śrubki i wkręcił. Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Mateo |
Dodany dnia 26-10-2012 09:19 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Powiem tak. Niby się układ chłodzenie teoretycznie sam odpowietrza ale... Kiedyś coś robiłem przy aucie i spuściłem płyn. Zrobiłem co miałem zrobić zalałem do pełna płynu, odpaliłem poczekałem aż się wentylator włączy i dolałem resztę.
Niby wszystko git ale jakimś sposobem wskazówka od temp. wychodziła tam gdzie nie powinna. Dopiero wtedy postanowiłem przyjrzeć się odpowietrznikowi przy chłodnicy. Po odpowietrzeniu problemu nie było. Dziwna akcja bo tylko raz mi się to zdarzyło ale może u Ciebie było podobnie i silnik poszedł. Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 26-10-2012 10:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dziwne tylko że nie zorientowałeś sie przy składaniu że zostały Ci wolne kostki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
milas92 |
Dodany dnia 26-10-2012 11:10 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
maestro napisał/a: Dziwne tylko że nie zorientowałeś sie przy składaniu że zostały Ci wolne kostki. miałem kompletny silnik, z wiązką, zakładałem, ze wszystko co w silniku podpięte. teraz dopiero jak składałem golasa zauważyłem te czujniki. Misiek nic nie wie Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
maestro |
Dodany dnia 26-10-2012 11:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dziwne dziwne strasznie dziwne.... Cóż.
Jaki teraz etap jest? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bandit |
Dodany dnia 26-10-2012 11:11 |
Postów: 346 Data rejestracji: 12.08.2007 23:36 Skąd: warmińsko-mazurskie Elbląg |
@milas92 wiem że zatarty ale kiedyś możesz mieć zamysł go remontować to masz już wizje co mogło się przyczynić do zatarcia
Auto potrzebuje pana a nie tylko kierowcy
Moje auto: Mitsubishi Galant Kombi EA5W 2.5 V6 24V 163KM, benzyna+LPG, 180000km
|
|
|
milas92 |
Dodany dnia 26-10-2012 11:20 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
w poniedziałek przyjechał goły od Screw_krc
etap czekania na sobote, żeby to włożyć: [img]http://img15.imageshack.us/img15/4342/dsc00822aa.jpg[/img] is not a valid Image. sory za jakość, tel Treść dodana dnia 26-10-2012 11:23: a tymczasem idę grzebać Edytowane przez milas92 dnia 26-10-2012 11:21 Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 26-10-2012 13:35 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Ładnie ten kolektor wygląda taki świecący się, ale pokrywa klawiatury upierniczona...
Odpalałeś go już na sucho? "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |