Menu główne
Forum
Klubowicze
ANDI |
Dodany dnia 28-09-2012 22:15 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
mam pytanie..
Jakie świece - z jaką szczelina/przerwą - zalecane są do poszczególnych wersji silnika? Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-09-2012 22:15 |
Lesiu11 |
Dodany dnia 28-09-2012 22:16 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
http://filterki.p...-4szt.html
ngk 17 do r19 16v ale zabij mnie nie wiem jaka powinna byc przerwa, na f3p miałem naklejke, tutaj nie poradze znaleźć, według tego katalogu 0.9 Edytowane przez Lesiu11 dnia 28-09-2012 22:19 Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 28-09-2012 22:24 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
1,7 F3N Champion RN9YC 0,8mm
1,8 F3P Bosch W7DC 0,9mm Edytowane przez tomek1405 dnia 28-09-2012 22:29 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
ANDI |
Dodany dnia 30-09-2012 09:13 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
wczoraj obiło mi się o uszy że w 16v powinna być przerwa 0.8.. Jakiś czarodziej wynalazł takie info w jakimś programie/katalogu's jednak nie mam pojęcia w jakim bo nie pamiętam
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
mcar |
Dodany dnia 30-09-2012 10:00 |
Postów: 407 Data rejestracji: 27.11.2007 19:09 Skąd: dolnośląskie Legnica |
z tego co pamiętam to w f7p przerwą 1,1 ale ręki nie dam ...
Szóstego dnia Bóg stworzył człowieka, siódmego dnia człowiek stworzył Renault 19 i zobaczył ze jest dobre
Moje auto: Chrysler Voyager, benzyna+LPG, 218000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-09-2012 11:46 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ANDI wystarczy kupic świece z katalogu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 30-09-2012 22:20 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@maestro Czyli że co? Może być kilka wersji świec, z różnymi szczelinami w zależności od producenta do jednej wersji silnika
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-09-2012 22:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ANDI Skoro do jednego silnika jest jeden typ świecy to dlaczego każdy miałby ustalać własne parametry? Producent podzespołów bazuje na danych producenta a nie swoich wymysłach.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 30-09-2012 22:59 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@maestro kiedyś poszedłem do sklepu i kupiłem świece z boscha do 16v i chodzi.. Teraz kupiłem świece z ngk do 16v i przez pierwsze 2.5 tysiąca obrotów zalewa silnik, muli i kopci.. Wsadzam stare i jest ok wszystko, gdzie na jednych i drugich szczeliny są inne - widać różnice od razu - jak sprawdze to napisze jakie dokładnie..
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
maestro |
Dodany dnia 30-09-2012 23:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ANDI obie są jednoelektrodowe? ja jeździłem tylko na ngk i nigdy nie mialem problemu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 30-09-2012 23:06 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
obie są jedno
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 30-09-2012 23:51 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ja się zastanawiam nad zakupem takich świec: http://www.youtub...ults_video Moje NGK mają 9tkm więc są jeszcze w miarę dobre. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-10-2012 11:24 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
poszperałem trochę po sieci, i zdecydowałem się zamówić już konkretnie takie a nie zdawać się na opinie sprzedawcy:
http://www.ngk.de...KUB/13971/ Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
maestro |
Dodany dnia 05-10-2012 22:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Czemu dwie elektrody?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 06-10-2012 09:20 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@maestro może spalanie będzie lepsze i jak jedna da ciała to druga spali więc mamy jakiś zapas i margines.. W teorii.. W praktyce ngk twierdzi że takie powinny być dobre, więc sprawdze na własnej skórze pozatym to jedyne jakie znalazłem na stronie ngk do szesnastki..
świeczki zamówione, dzisiaj po nie jadę i montuje na miejscu. Edytowane przez ANDI dnia 06-10-2012 09:24 Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
maestro |
Dodany dnia 06-10-2012 22:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ANDI fizyki sie nie oszuka. przy niezmienionym 'zasilaniu' najlepszą iskre da jednoelektrodowa świeca i choćby skały srały tego nie zmienisz (bynajmniej w przypadku opisywanym wyżej, bo do mojego silnika w oryginale są dwuelektrodowe irydowe świece po 60pln/szt x 6.....)
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 09-10-2012 14:27 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@maestro zapewne.. Ale świece kupione, zmienione i sporo km na nich już zrobione a teraz trochę na temat odczuwalnej zmiany - bez porównania dużo dużo lepiej..no i wszystkie problemy mi zniknęły związane z praca silnika
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |