Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 04-10-2012 13:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Alo
Jako że mechanicy mówią - tak tak, prosze przyjechać. Otwierają maske i eeeee to bedzie przynajmniej 150PLN (wczesniej za 50PLN zrobimy) bo to panie LUCAS jest, a jo żem myśloł że BOSCH. No i przestałem jeździć do znachorów. Jak w innym temacie pisałem pobawiłem sie troche zaworem LDA, autko troche ożyło, przestało kopcić pod dużym obciążeniem (kopcić to duże słowo ale dym był widoczny w lusterku). Minął tydzień, samochód nie odpala bez dodania gazu oraz zimny sam nie utrzyma obrotów, po chwili gaśnie. Wykluczyłem cofanie sie paliwa - pompka twarda. Po ostatniej robocie przy LDA powycierałem pompe bo sie troche porozlewało paliwa - pompa zasadniczo bez wycieków, gdzieś tam sie może poci, ale to odkąd pamietam. Na razie dokręciłem LDA troche bliżej pozycji fabrycznej i zobaczymy - chociaż nie sądze żeby to miało wpływ aż taki. Jako że idzie zima więc problemy beda sie kumulować. Jak domowo zacząć ruszać pompe? Na tych fasolkach w tym żeliwie? Auto kiedys odpalało po jednym obrocie wału, teraz po około trzech - no i noga na gazie W miedzy czasie był zmieniany rozrząd no i pompa nie była ruszana, dlatego mnie to tak boli że tam tkwi problem. Jakoś domowo - jak chociaż pokombinować czy bedzie poprawa? Jeszcze jedna rzecz. Linka gazu jest w takiej pozycji (widac po 'pancerzu' że to prawie na maxa wyciągnieta) i obroty stoją na wolnych, dopiero od tej pozycji zaczynają rosnąc obroty. Coś tu nie gra [img]http://images50.fotosik.pl/1688/c1673e043870f0b3.jpg[/img] is not a valid Image. Mam drugą pompę razem z tym żeliwnym czymś do przykrecenia do reszty silnika, ale to ostatnia rzecz jaką bym zrobił, szczególnie przed zimą, bo co z tego że 'w dawcy było super' jak tutaj może być zupełnie inaczej - stąd też próba regulacji tego co mam. Edytowane przez maestro dnia 04-10-2012 13:31 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 04-10-2012 13:22 |
Koucz |
Dodany dnia 04-10-2012 14:17 |
Postów: 541 Data rejestracji: 28.09.2009 20:19 Skąd: małopolskie Jordanów |
Lucas coś powinien wiedzieć, a sam to możesz jedynie posterować w tył w przód pompą, na chodzie, odkręcić łapy, zresztą niby zalecane jest przy wymianie rozrządu ustawienie kąta wtrysku lecz mało kto robi takie zabiegi bo przeważnie nie są potrzebne Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 140000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 04-10-2012 18:23 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
ja kupiłem klucze i jakos czasu ustawic nie mam, ale jak nie pali na zimnym to raczej nie kwestia regulacji, gdyż na zimnym zawsze jest kąt wtrysku przestawiony przez elktrozwór któy steruje gruszką tą na pompie
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 04-10-2012 22:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ty mi mów dalej.
Auto odpali zimne ale tylko z lekko wciśnietym gazem, to sie stało raptem z dnia na dzień. Wiem że po wymianie rozrzadu trzeba by sprawdzic i ustawic ale nie bylo to zrobione. Dużej roznicy przed a po wymianie nie było w zachowaniu silnika wiec wiesz. Jeżdze troche nim ostatnio i mnie to strasznie irytuje, ojciec sie widocznie przyzwyczaił. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
luksad2200 |
Dodany dnia 05-10-2012 00:17 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
BEZ USTAWIENIA AUTO BEDZIE SŁABSZE, LUBV WIECEJ PALIŁO, JAKBYS BYŁ W KRAKOWIE TO CI TO USTAWIE
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 05-10-2012 22:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jedyny pompiarz którego polecili mi znajomi ma najblizszy wolny termin na 16 października... i tak też sie ustawiłem w kolejce. Makabra.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 05-10-2012 23:20 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Jutro cos napisze na temat regulacji pompy i wolnych obrotow. na telefonie duzo nie podzialam a i po robocie spac trzeba.
Treść dodana dnia 11-10-2012 11:28: Tym ło na zdjęciu można zgasić auto, kiedy odchyli się dźwignię w kierunku oznaczonym jako STOP. Ja tutaj co zimę i lato przestawiam obroty na jałowym. Linką ja bym się nie martwił, kiedyś wykręciłem zupełnie tą śrubę od dźwigni gazu i nic się nie stało, auto dalej chodziło jak trzeba mimo, że dźwignia ładny kawał poszła do tyłu. Podziałaj tą śrubką powinno pomóc przynajmniej na problem odpalania z wciśniętym gazem. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 11-10-2012 19:20 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
ta sruba w srodku połączona jest z drugą srubą, na drugą strone od gazu, pewnie musi byc synchronizowana, rozkrecalem to kilka razy już, tzn ten dekilek do wymiany oringów na gazie
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 16-10-2012 20:20 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Auto po wizycie u pompiarza.
Wszystko było w mniejszym lub wiekszym stopniu przestawione. Nadal nie działa ssanie, ale tym bede sie zajmował w sobotę. Sprawdzimy skąd idzie sygnał na to badziewie i czemu nie steruje zaworkiem. Auto samo odpala, nie ma szarpania na zimnym czy innych cudawianek Zobaczymy. 100PLN z głowy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 24-10-2012 23:10 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Jak się odpycha Panie powiedz, może też się zmolestuję na taki zabieg.
Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
maestro |
Dodany dnia 25-10-2012 18:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dorobiłem ssanie na przełącznik bo już mnie zirytowało to gówno.
Jak sie odpycha? Nie wiem Aż tak nie miałem kiedy przetestować. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 25-10-2012 18:54 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
E to słabo Panie.
Bier to affto i przegoń! Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 25-10-2012 19:01 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
to może lepiej wstawic ssanie od zwykłego diesla,
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Hifman |
Dodany dnia 25-10-2012 19:06 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
E tam. Mi się ssanie wsysa a nie chce później odpuścić. Ostatnio to mi przy 5 st C nie chciało wessać ssania, może się spienkszyło.
Też może pomotam, żeby odłączyć je w pieruny i zrobić manualnie. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
maestro |
Dodany dnia 25-10-2012 19:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wywal zupełnie kostke, zrob drugą i heja.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 26-10-2012 14:55 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Na ten zaworek jak idzie prąd to włącza ssanie tak?
Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
maestro |
Dodany dnia 26-10-2012 14:57 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tia, przepuszcza podcisnienie z jednego wezyka na drugi. Ja sobie podpiąłem + pod zapłon, a minus przez przełącznik w środku. Do tego ten minus po przełączniku dałem do wsuwki w miejsce wajchy ssania i nawet kontrolka mi świeci
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 26-10-2012 14:59 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
A co żeś sobie kontrolkę dorzeźbił ?
Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
maestro |
Dodany dnia 26-10-2012 15:06 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Hifman od ssania jak włącze to świeci jak w gaźnikowcu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 26-10-2012 15:10 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Ja nawet nie wiem jak ta kontrolka wygląda.
Co to za wsuwka od wajchy ssania? Też chcę. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |