Menu główne
Forum
Klubowicze
shkielet |
Dodany dnia 21-10-2012 20:12 |
Postów: 43 Data rejestracji: 28.10.2010 01:42 Skąd: - |
Mam uszkodzony prosty element odpowiadający za delikatny spadek obrótów gdy puścimy pedał gazu.Sek w tym że nie wiem jak to nazwać..poduszka? teleskop? Poniżej daje fotki elementu.Może ktoś ma coś takie do sprzedania?CO prawda mam Megane 1,9D ale pompa chyba jest taka sama ( BOSH ).Dodatkowe zdjęcia w linku ponizej. http://pokazywark...
shkielet dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez shkielet dnia 21-10-2012 20:15 Moje auto: Megane Hatchback 1.9D (F8Q) 1997r., diesel, 170000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 21-10-2012 20:12 |
luksad2200 |
Dodany dnia 21-10-2012 20:14 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
to wystepowało tylko w megankach, w 19 była bez tego, tylko pyatnie co w tym może się zepsuc, to raczej jest bez awaryjne
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
shkielet |
Dodany dnia 21-10-2012 20:16 |
Postów: 43 Data rejestracji: 28.10.2010 01:42 Skąd: - |
Tak powinno być a u mnie sie popsuło.Nie stawia żadnego oporu i jest luźne.Przez to silnik przy zmianie biegów brutalnie spada z obrótów.Może ktos wie jak to nazwać żebym wiedział co szukać.
Edytowane przez shkielet dnia 21-10-2012 20:17 Moje auto: Megane Hatchback 1.9D (F8Q) 1997r., diesel, 170000km
|
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 21-10-2012 20:19 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
wkręc zamiast tego zwykłą szpilke i powino byc to samo, w 19 jest zwykła szpilka, do regulacji obrotów i tyle
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2012 20:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@shkielet W 19stce, jak zmieniasz bieg to momentalnie spadają na ~800 przy zmianie biegów. Może tak ma być?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
shkielet |
Dodany dnia 21-10-2012 20:26 |
Postów: 43 Data rejestracji: 28.10.2010 01:42 Skąd: - |
To nie sluzy do regulacji obrótów.To działa podobnie jak macie na klatkach schodowych mechanizm żeby drzwi nie trzaskały.Jak naciskasz gaz to tłoczek wychodzi..jak puszczasz to drążek z linka gazu opiera sie o niego i powoli sie chowa i obroty spadaj wolniej niż bez tego.Jak jest sprawny to jak wciska sie go palcem to wchodzi ciezko ale rowno..i chowa sie tez powoli.Jakos tak wytłymaczyłem.Bez tego po prostu przy zmianie biegów samochód szarpie i jest mniej komfortowe.Przypuszczam że takie gównenko wpływa też na mneijsze zuzycie sprzęgła.
Edytowane przez shkielet dnia 21-10-2012 20:27 Moje auto: Megane Hatchback 1.9D (F8Q) 1997r., diesel, 170000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 21-10-2012 20:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@shkielet chodziło mi bardziej w opisie o nacisk na słowo "momentalnie" niż na "800". Chodzi oto że spadają od razu na wolne obroty, nie tak jak w benzynie powoli (krokowy, podciśnienia duperele).
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |