02 Maja 2024 04:27:41
Zdjęcia użytkowników
piomazi Gronio
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
C1J na turbie 
Pavcio
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-11-2012 22:09
Awatar


Postów: 783

Data rejestracji: 21.10.2011 16:38
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

Tak z nudów znalazłem na necie renault 5 na turbie z silnikiem C1J tak mi sie wydaje bo prześledziłem cały reportaż Smile nie wiem jak to jest możliwe ze nie rozdarło tego silnika no ale... Smile ciekawe jakie miało osiągi Smile dla zainteresowanych cały reportaż Smile

http://www.cliosp...GTT/page17

images39.fotosik.pl/1835/40fe01a8faea9347m.jpg

images42.fotosik.pl/663/edd2d6bb20acda18m.jpg

Potem zmiana z C1J na F7P

Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-11-2012 22:09
Awatar
Kujtek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-11-2012 22:13
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

aleeee, to normalny silnik z r5 turbo, na ebayu niedawno przewalał się kolektor wydechowy pod turbo do c1/2/3j

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
kapusniak19
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-11-2012 22:20
Awatar


Postów: 1337

Data rejestracji: 01.01.2007 18:43
Skąd: podkarpackie
Ustrzyki Dolne

120 koni a nie rozdarło bo wszystkie wnętrzności ma inne.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
 
R9GTX
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 06:28
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

dół tych silników jest bardzo wytrzymały, gdzieś słyszałem że nawet do ok. 250km wytrzymuje ale to już ostateczność

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
jarekd
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 11:00
Awatar


Postów: 73

Data rejestracji: 03.01.2009 00:40
Skąd: dolnośląskie
Głogów

Swego czasu w klubie r5 była jedna czy dwie sztuki z silnikiem C1j i osprzętem od wersji gtt chodziło to bardzo dobrze i bez problemów. Interesowałem się tym tematem bo sam miałem zamiar zrobić u siebie taka przeróbkę, jednak w związku ze strasznie trudnym dostępem do wszystkich potrzebnych części zrezygnowałem.

Było R19 Chamade PH1->ala 16v Frown
Było Renault Laguna I PH II Grandtour 2.0 16V F4R Smile
Jest Renault Laguna III PH I Grandtour 2.0 DCI 150

Moje auto: Renault Laguna III Ph I estate, diesel, 150000km
 
Pavcio
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 11:56
Awatar


Postów: 783

Data rejestracji: 21.10.2011 16:38
Skąd: podkarpackie
Rzeszów

jak jak zobaczyłem ten silniczek to byłem w szoku Grin wszystko wygląda pozornie tak samo Grin ale 2x wiecej konia ma Grin musi to jechać Grin

Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
 
michor
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 12:26
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Tam w zasadzie sporo zmieniono w stosunku do zwykłego Cleona - ale tak.

w zasadzie to jest C1J/C2J a potem C6J.

(drugi numer oznacza typ zasilania - zwykle 1 lub 2 to gaźnik odpowiednio 1 lub 2 gardzielowy, 6 to podwójny gaźnik i główica "cross flow" - czyli kolektory po przeciwnych stronach - ale to chyba się nie odnosi do końca bo Cleony nigdy tak nie miały (energy potem już tak) )

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Kujtek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 12:46
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

michor napisał/a:6 to podwójny gaźnik i główica "cross flow" - czyli kolektory po przeciwnych stronach - ale to chyba się nie odnosi do końca bo Cleony nigdy tak nie miały (energy potem już tak) )

nie wiem czy w tych pdfach co wstawiałem, ale na pewno gdzieś widziałem przekrój c6j(k?) i właśnie się dziwiłem tej głowicy bo wyglądała dokładnie jak napisałeś

ale wydaje mi się że ten c6j/k to silnik r5 turbo 2, bo tam jest wzdłużnie i patrząc od tyłu po prawej stronie kolektor wydechowy i turbo a po lewej kopułka i ssący

Edytowane przez Kujtek dnia 13-11-2012 12:47
hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
michor
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 14:16
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Istotnie.

C6J.
(1397 cm3)
jeżeli K to C7K - 16 zaworowa głowica i półkoliste komory spalania (F7P, F7R) - i K = 1430cm3

C7K jeżeli juz to tylko Turbo 1 i Turbo 2

A C6J też w GTT, Alpine itp.

Edytowane przez michor dnia 13-11-2012 14:18
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Kujtek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 16:25
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

ale w gtt i alpine silnik jest z przodu a gaźnik i kolektor wydechowy są z tyłu czyli c1j/c2j to w tych

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
michor
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 17:11
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

To nie takie proste Smile
napisze Ci jak wróce do dum.

Edytowane przez michor dnia 13-11-2012 17:11
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
R9GTX
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2012 18:16
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

babcia czyli stare r5 turbo 2 (o starą budę chodzi) miało silnik z tyłu

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
Kujtek
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 14-11-2012 15:08
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

michor napisał/a:
To nie takie proste Smile
napisze Ci jak wróce do dum.

no jak tam? Smile


Treść dodana dnia 20-11-2012 10:34:

Prawdziwy rarytas to R5T2 w wersji 8221 - nazwanej tak dla odróżnienia od kodu nadwozia 822, "zwykłego" R5T2 - te wyprodukowano pod koniec 1984 w ilości 200 egzemplarzy, różniły się od 822 aluminiowym dachem, silnikiem C7K-700 (1432ccm) zdetunowanym do 160KM i szerokością tylnych błotników. Ta seria została wyprodukowana w celu zahomologowania Renault 5 Turbo Maxi do grupy B (i tam silnik C7K-700 rozwijal taka moc jaka mial rozwijac, czyli 350KM), konkretnie chodziło o to, że R5T2 nie mógł pomieścić tylnych opon w jakimś magicznym rozmiarze, niezbędnym w rajdówce.


http://www.racing...t3315.html

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
michor
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2012 12:19
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Smile i widzisz!
Efekt dydaktyczny osiągnięty Pfft Grin
Sam se znalazłeś Rotfl

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Kujtek
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-11-2012 12:44
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

phi, "sam se", samolub!

mialem nadzieję że masz jakies zdjecia wyjetego silnika, osprzetu, glowicy Smile

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: