Menu główne
Forum
Klubowicze
Pavcio |
Dodany dnia 12-11-2012 22:09 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Tak z nudów znalazłem na necie renault 5 na turbie z silnikiem C1J tak mi sie wydaje bo prześledziłem cały reportaż nie wiem jak to jest możliwe ze nie rozdarło tego silnika no ale... ciekawe jakie miało osiągi dla zainteresowanych cały reportaż
http://www.cliosp...GTT/page17 Potem zmiana z C1J na F7P Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-11-2012 22:09 |
Kujtek |
Dodany dnia 12-11-2012 22:13 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
aleeee, to normalny silnik z r5 turbo, na ebayu niedawno przewalał się kolektor wydechowy pod turbo do c1/2/3j
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 12-11-2012 22:20 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
120 koni a nie rozdarło bo wszystkie wnętrzności ma inne. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 13-11-2012 06:28 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
dół tych silników jest bardzo wytrzymały, gdzieś słyszałem że nawet do ok. 250km wytrzymuje ale to już ostateczność
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
jarekd |
Dodany dnia 13-11-2012 11:00 |
Postów: 73 Data rejestracji: 03.01.2009 00:40 Skąd: dolnośląskie Głogów |
Swego czasu w klubie r5 była jedna czy dwie sztuki z silnikiem C1j i osprzętem od wersji gtt chodziło to bardzo dobrze i bez problemów. Interesowałem się tym tematem bo sam miałem zamiar zrobić u siebie taka przeróbkę, jednak w związku ze strasznie trudnym dostępem do wszystkich potrzebnych części zrezygnowałem.
Było R19 Chamade PH1->ala 16v
Było Renault Laguna I PH II Grandtour 2.0 16V F4R Jest Renault Laguna III PH I Grandtour 2.0 DCI 150 Moje auto: Renault Laguna III Ph I estate, diesel, 150000km
|
Pavcio |
Dodany dnia 13-11-2012 11:56 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
jak jak zobaczyłem ten silniczek to byłem w szoku wszystko wygląda pozornie tak samo ale 2x wiecej konia ma musi to jechać
Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 13-11-2012 12:26 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tam w zasadzie sporo zmieniono w stosunku do zwykłego Cleona - ale tak.
w zasadzie to jest C1J/C2J a potem C6J. (drugi numer oznacza typ zasilania - zwykle 1 lub 2 to gaźnik odpowiednio 1 lub 2 gardzielowy, 6 to podwójny gaźnik i główica "cross flow" - czyli kolektory po przeciwnych stronach - ale to chyba się nie odnosi do końca bo Cleony nigdy tak nie miały (energy potem już tak) ) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2012 12:46 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
michor napisał/a:6 to podwójny gaźnik i główica "cross flow" - czyli kolektory po przeciwnych stronach - ale to chyba się nie odnosi do końca bo Cleony nigdy tak nie miały (energy potem już tak) ) nie wiem czy w tych pdfach co wstawiałem, ale na pewno gdzieś widziałem przekrój c6j(k?) i właśnie się dziwiłem tej głowicy bo wyglądała dokładnie jak napisałeś ale wydaje mi się że ten c6j/k to silnik r5 turbo 2, bo tam jest wzdłużnie i patrząc od tyłu po prawej stronie kolektor wydechowy i turbo a po lewej kopułka i ssący Edytowane przez Kujtek dnia 13-11-2012 12:47 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 13-11-2012 14:16 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Istotnie.
C6J. (1397 cm3) jeżeli K to C7K - 16 zaworowa głowica i półkoliste komory spalania (F7P, F7R) - i K = 1430cm3 C7K jeżeli juz to tylko Turbo 1 i Turbo 2 A C6J też w GTT, Alpine itp. Edytowane przez michor dnia 13-11-2012 14:18 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2012 16:25 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ale w gtt i alpine silnik jest z przodu a gaźnik i kolektor wydechowy są z tyłu czyli c1j/c2j to w tych
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 13-11-2012 17:11 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
To nie takie proste
napisze Ci jak wróce do dum. Edytowane przez michor dnia 13-11-2012 17:11 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 13-11-2012 18:16 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
babcia czyli stare r5 turbo 2 (o starą budę chodzi) miało silnik z tyłu
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-11-2012 15:08 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
michor napisał/a: To nie takie proste napisze Ci jak wróce do dum. no jak tam? Treść dodana dnia 20-11-2012 10:34: Prawdziwy rarytas to R5T2 w wersji 8221 - nazwanej tak dla odróżnienia od kodu nadwozia 822, "zwykłego" R5T2 - te wyprodukowano pod koniec 1984 w ilości 200 egzemplarzy, różniły się od 822 aluminiowym dachem, silnikiem C7K-700 (1432ccm) zdetunowanym do 160KM i szerokością tylnych błotników. Ta seria została wyprodukowana w celu zahomologowania Renault 5 Turbo Maxi do grupy B (i tam silnik C7K-700 rozwijal taka moc jaka mial rozwijac, czyli 350KM), konkretnie chodziło o to, że R5T2 nie mógł pomieścić tylnych opon w jakimś magicznym rozmiarze, niezbędnym w rajdówce. http://www.racing...t3315.html hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 20-11-2012 12:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
i widzisz!
Efekt dydaktyczny osiągnięty Sam se znalazłeś [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-11-2012 12:44 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
phi, "sam se", samolub!
mialem nadzieję że masz jakies zdjecia wyjetego silnika, osprzetu, glowicy hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |