Menu główne
Forum
Klubowicze
ertyz |
Dodany dnia 17-11-2012 16:40 |
Postów: 4 Data rejestracji: 13.11.2012 11:38 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Witam. To mój pierwszy post. Mam problem - jak w temacie, w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego jest olej. Wóz pali i jeździ, choć czasem mocy brakuje. Czytałem tutaj, że może to być problem z uszczelką pod głowicą lub samą głowicą. Ktoś moze ma orientację jaki może być koszt naprawy? Zastanawiam się czy naprawiać, czy może sprzedać wóz? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 233000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-11-2012 16:40 |
monterek5 |
Dodany dnia 17-11-2012 16:44 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
przykto zalamywac cie ale uszczelka pod glowica do wymiany bo zeby glowica pekla raczej watpliwe mechanik wezmie z 150 zl za robote plus koszt uszczelki pod glowice, plynu hlodzacego, oleju, fitlru oleju i uszczelek pod dekiel i kolektory i lizniecia glowicy przed zalozeniem, no i mozna od razu sprawdzic jak uszczelnaicze pierscienie na tlokach i stan glowicy i silnika
Edytowane przez monterek5 dnia 17-11-2012 16:50 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
Hifman |
Dodany dnia 17-11-2012 16:49 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Zależy czy jesteś ogarnięty i machniesz czapkę sam, czy do magika będziesz jechał, bo to zasadniczo wypływa na koszta.
Za remont głowicy zapłaciłem 400 zł, za rozrząd koło 200, uszczelka 100zł. Generalnie najprawdopodobniej walnięta jest uszczelka, mogło też źle się stać z głowicą jeśli była przegrzana. Remont głowicy (w moim przypadku - wymiana gniazd zaworowych, docieranie, regulacja luzu, uszczelnienie itp.) wydawał mi się absolutnie konieczny, bo czemu nie zrobić jak już jest na wierzchu. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
ertyz |
Dodany dnia 17-11-2012 17:42 |
Postów: 4 Data rejestracji: 13.11.2012 11:38 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Sęk w tym, że muszę zdać się na warsztat i zastanawiam się czy naprawa nie przewyższy warości samochodu. Zapomniałem dodać, że ciśnienie w przewodach z płynem chłodniczym był takie, że kilka razy po prostu pękły. Renia i tak chyba pójdzie do sprzedania, jest już cytrynka do jazdy.
Edytowane przez ertyz dnia 17-11-2012 17:50 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 233000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 17-11-2012 19:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tak jak piszą Jeśli weźmiesz sie za to sam to mocno zmniejszych koszty i na pewno nie osiągniesz czterocyfrowej kwoty. Z dobrym mechanikiem też powinieneś zmieścić się w 999PLN ale różnie to bywa. W lubelskim jest sporo klubowiczów, którzy ewentualnie mogliby Ci pomóć a nawet wykonać taką robotę, za na pewno lepszą kasę niż mechanik.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
luksad2200 |
Dodany dnia 17-11-2012 21:44 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
uszczelka pod głowicą 70zł, planowanie 50zł, pasek rożrządu 60zł,olej 50zł,filtr oleju 10zł, płyn chłodniczy 35zł,
robota ze 200zł, w 500zł, powinienes się wyrobic, sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
se7en3 |
Dodany dnia 17-11-2012 21:51 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
jak mechanik ma frezarke w warsztacie powinien skubnąc za to 100zł 150 zł maX
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 17-11-2012 22:01 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
na frezarce powodzenia, i pozaciąga głowice, trzeba ją szlifowac nie frezowac
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 17-11-2012 22:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@se7en3 do tego to szlifierz potrzebny, a nie frezer.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
se7en3 |
Dodany dnia 18-11-2012 09:44 |
Postów: 1439 Data rejestracji: 10.09.2011 23:18 Skąd: małopolskie Chrzanów |
@maestro no to widzisz zawsze myślalem ze frez )
he?
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 271205km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 18-11-2012 13:06 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
ale w dieslu są metalowe częsci więc nie pódzie na frezarce,
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 18-11-2012 13:11 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@luksad2200 stalowe. bo aluminium to też metal.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
luksad2200 |
Dodany dnia 18-11-2012 13:15 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
mój błąd, myslałem o stali a napisałem co innego
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
ertyz |
Dodany dnia 21-11-2012 23:34 |
Postów: 4 Data rejestracji: 13.11.2012 11:38 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
Dostałem cynk o warsztacie w Kraśniku, który może to zrobić. Pasuje mi to, bo mam 35km. Ma ktoś jakiś kontakt? Kiedyś widziałem tu kogoś z Kraśnika... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 233000km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 22-11-2012 08:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
maestro napisał/a: @luksad2200 stalowe. bo aluminium to też metal. Oj oj. Coś piticie panowie z tego co ja wiem to stalowych części to tam za wiele nie ma Blok jest żeliwny (nie stalowy) Głowica jest ze stopów [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Hifman |
Dodany dnia 22-11-2012 11:30 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Komory wirowe - one są stalowe i tylko one przeszkadzają.
Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
maestro |
Dodany dnia 22-11-2012 17:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor w dieslu są.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ertyz |
Dodany dnia 29-11-2012 09:56 |
Postów: 4 Data rejestracji: 13.11.2012 11:38 Skąd: lubelskie Opole Lubelskie |
80 zł uszczelka, 60 zł planowanie głowicy i 300 zł robota - to odpowiedź mechanika. Ale decyzja zapadła wcześniej, autko idzie do sprzedaży. Niedługo zamieszczę ogłoszenie ze zdjęciami. Cena do uzgodnienia, ale w granicach rozsądku. Za oferty typu 500 zł i zabieram z góry dziękuję. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 233000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 29-11-2012 11:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Wiele wiecej nie weźmiesz chyba że kupi to ktoś nieświadomy.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |