Menu główne
Forum
Klubowicze
zajac93 |
Dodany dnia 26-11-2012 19:39 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
witam. kolejny problem z renatą..ja to mam pecha podczas jazdy gdy wrzucam na luz silnik gasnie badz w najlepszym wypadku przygasa i obroty są bardzo niskie. a po drugie: cos mi sie nie zgadza na 3 cylindrze... silnik nierowno chodzi na wolnych obrotach, jakby lekko sie przydlawial. i kiedy odlacze przewod wn z 3 cyl. silnik chodzi tak samo...jakby 3 cylinder wogole nie łapał.
Edytowane przez zajac93 dnia 26-11-2012 19:40 Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-11-2012 19:39 |
guciowsk |
Dodany dnia 26-11-2012 19:41 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@zajac93 podczas jazdy nie wrzuca sie na luz to raz. Sprawdź świece przewody kopułke moze byc coś nie tak w aparacie zaplonowym
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 26-11-2012 19:44 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
no niby nie wrzuca ale wiesz...samochod nie powinien tak reagowac no nie? powinien trzymac chyba obrotki wtedy. swiece nowe wymieniane w pazdzierniku byly co do przewodow to przeloze z innej renaty...ale boje sie ze moze byc to cos powaznego;/ Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 26-11-2012 19:46 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@zajac93 odkręć kopułkę zobacz czy nie wytarta. Przewody czy przebicia nie mają a jak to nie będzie to to cisnienie na cylindrach ale najpierw wszystko co ma z zaplonem wspólnego to na bank to
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-11-2012 19:54 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@zajac93 Bywało już że nowa świeca miała zwarcie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
zajac93 |
Dodany dnia 26-11-2012 20:13 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
ale miesiac normalnie jezdzilem na tych swiecach Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 09:10 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
czy to normalne ? zdjalem kopułke wyczyscilem styki bo poupalane byly... zalozylem i samochod chodzi na 2 cylindry;/ dodam ze na zdjetej kopułce iskra przeskakuje tylko po dwóch stykach Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-11-2012 11:05 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Skąd Ty wiesz jak iskra przeskakuje na zdjętej kopułce?
Zamieniłes pewnie kolejność przewodów. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 27-11-2012 11:48 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@zajac93 Scaliłem Twoje tematy bo jest to jeden i ten sam problem. Jak masz wypaloną kopułkę to jak najbardziej iskry może nie być. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 13:59 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
przewody jak najbardziej ok. bo podlaczalem zgodnie z instrukcja renault...silnik wogole nie chce zalapac a jesli zapali to chodzi na 2 garach;/ Treść dodana dnia 27-11-2012 14:00: a wszystko stalo sie po tym jak zajrzalem do kopułki Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 27-11-2012 16:54 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
zajac93 napisał/a: zdjalem kopułke wyczyscilem styki bo poupalane byly... Bardzo były wypalone?Możesz fotkę wstawić?Choć kopułka pewnie bedzie do wymiany.Sprawdź iskrę na poszczególnych cylindrach. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
kimada |
Dodany dnia 27-11-2012 19:58 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
i nie ma co gdybać. Jak wymieniłem kopułkę, bo stara po zdjęciu była już na obumarciu, to Renia świat ujrzała na nowo, a że nie wiedziałem, kiedy poprzedni właściciel zmieniał kable WN, to wydałem 150 zyli i teraz mam bajkę Treść dodana dnia 27-11-2012 19:59: I dodam jeszcze, że przecwymianą musiałem trzymać nogę na gazie, gdy stałem na światłach, bo by mi zgasł, a silnik pracował strasznie, więc najpierw zajmij się najprostszymi rzeczami, a jak nie pomoże, będziemy szukać dalej. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 21:07 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
kopułka zmieniona, palec tez...silnika nie mogę odpalić wogóle;/ nie chce łapać nic;/ najpierw ledwo na 2 gary a teraz wogole. iskra jest bo mialem jedna swiece w zapasie i sprawdzalem na kazdym przewodzie... Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 27-11-2012 21:09 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
a paliwo masz
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 21:12 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
tak nawet dolalem dla pewnosci 5litrów bo rezerwa sie palila i nic... Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-11-2012 21:14 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@zajac93 a jak z przewodami WN? Patrzyłeś na innych? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 21:18 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
no wlasnie nie ale mysle ze sa ok ...powiem tak ogolnie z odpaleniem nie bylo problemow nigdy dolazłem do tej kopułki i od tej pory lipa;/ Treść dodana dnia 27-11-2012 21:18: swiece wykrecilem teraz na noc podmienie jutro ze starymi bo te są zalane i okopcone bardzo. Treść dodana dnia 27-11-2012 21:19: a i dodam ze tak jakby wtedy gdy samochod chodzil na 2 gary paliwo lecialo z tłumika... Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 27-11-2012 21:25 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
cały czas mi sie wydaje że źle jest cos założone.
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 21:28 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
nie ma raczej takiej opcji pdlaczalem schematem ktory mi wyslales...tym z instrukcji i to samo Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-11-2012 21:33 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@zajac93 to posprawdzaj wszystko metodą "prób i błędów", ale zanim jeszcze to zrobisz, to sprawdź, czy dobrze przykęciłeś kopółkę. Zdejmij ją jeszcze raz, popatrz, czy nie ma nagarów bądź opaleń. Wiele razy tak bywało, że nówka się wykładała zaraz po montażu. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |