Menu główne
Forum
Klubowicze
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 21:35 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
jutro sprawdze jak na czystych swiecach bedzie chodzil ;/ boje sie jednak ze tylko szrot zostanie dla reni Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-11-2012 21:35 |
guciowsk |
Dodany dnia 27-11-2012 21:35 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
zawsze może cewka być walnięta jeszcze
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 21:36 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
ale jesli jest iskra? Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-11-2012 21:39 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
Wszystko, co najprostsze posprawdzaj, a potem będziemy gdybać. U mnie "pseudo elektryk" wydał śmiertelną diagnozę, a jak zakupiłem kopułkę, palec i kable, auto odżyło jak nowe. Pamiętaj, że nawet nowe świece, też mogą być walnięte. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 27-11-2012 21:42 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
kopułka moze być źle założona i inaczej juz będzie dawać prąd i moze dawac na 2 gary. Np moze byc obrócona o 1/3
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-11-2012 21:45 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@guciowsk i też to trzeba sprawdzić, bo łatwo się pomylić przy montażu. Dlatego też piszę, aby zacząć od najprostszych rzeczy, a nie ładować się w koszta. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 27-11-2012 21:47 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
ewentualnie odwrotnie założony palec no to chyba juz wszystkie możliwości
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 21:48 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
to jest troche inna kopułka niz w silnikach 1.7 , 1.8... w 1.4 jest tylko jedna mozliwosc zeby ją zalozyc Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
kimada |
Dodany dnia 27-11-2012 21:52 |
Postów: 1750 Data rejestracji: 05.03.2010 14:15 Skąd: podlaskie Białystok |
@zajac93 no, ale nie ma innej możliwości. Najpierw musisz wykluczyć wszystkie bzdety, a jak to nie pomoże, ,to pokminimy dalej. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 140000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 27-11-2012 22:03 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
trzeba kminic bo bez samochodu jak bez ręki...;/ jutro biore sie do roboty od rana zobaczymy moze cos zdzialam . chociaz wyklucze zapłon ale oby to nie byl rozrząd przestawiony... Treść dodana dnia 28-11-2012 08:43: witam samochód chodzi...powodem byly okopcone świece i zle podlaczone kable wn. tylko jest jeszcze jeden maly problem nie moge za nic wyregulowac wolnych obrotow . krece srubą i nic...nie reaguje. silnik oczywiscie rozgrzalem Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
guciowsk |
Dodany dnia 28-11-2012 09:55 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
czyli tak jak pisalem a się nie słuchałeś
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
maestro |
Dodany dnia 28-11-2012 11:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
guciowsk napisał/a: kopułka moze być źle założona i inaczej juz będzie dawać prąd i moze dawac na 2 gary. Np moze byc obrócona o 1/3 guciowsk napisał/a: ewentualnie odwrotnie założony palec no to chyba juz wszystkie możliwości Nie wiem w którym Twoim silniku mogłeś włożyć palec w więcej niż jednej pozycji i kopułke przesuwać względem wałka Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
guciowsk |
Dodany dnia 28-11-2012 13:52 |
Postów: 2952 Data rejestracji: 18.12.2008 16:49 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@maestro nie znasz ludzi możliwości choć fakt nie da się bo dzisiaj sam to robiłem
Turbo Burbo eL Pi Dżi
Moje auto: Renault Megane II F4RT (1998/163KM) cabrio, benzyna+LPG, 115000km
|
zajac93 |
Dodany dnia 28-11-2012 17:43 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
hehe ale bez przesady . idotą nie jestem zeby palec na wałek wpychac na chama a tak swoja droga auto chodzi zdecydowanie lepiej niz przed wymiana kopulki i palca;p nie gasnie ale mam problem bo chyba gdzies ciagnie lewe powietrze...syczy za gaznikeim. Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |