Menu główne
Forum
Klubowicze
CZUCZU |
Dodany dnia 08-12-2012 20:27 |
Postów: 16 Data rejestracji: 31.05.2012 22:43 Skąd: podkarpackie Stalowa Wola |
Witam, pisze tutaj bo w clio temat nie istnieje.
Mam silnik 1.8 16v ze wspomaganiem i przerabiam na elektryczne. Brytyjczycy nakazują kupić te dwa elementy. Podpowie ktoś gdzie tego szukać Podobno w r19 występują obydwa te elementy jeden to jakiś wspornik a drugie to naciąg Druga sprawa jak wygląda kwestia elektrycznego wspomagania. Chcę takowe założyć włączone na przycisk. Czy tam wystarczy plusi i minus na pompe i jaki bezpiecznik musze dać. Auto do profesionalnego sportu bez jazdy ulicznej. Głośno i bokiem.
Moje auto: Clio hybrid, benzyna
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-12-2012 20:27 |
monterek5 |
Dodany dnia 08-12-2012 20:33 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
Mocowanie male antka przykrecane do bloku nad nim w kazdym wystepuje to 2 gie wieksze w zaleznosci od wersji silnika byl taki naciag i cos w stylu kolyski a pompa elektrycZna jest przy 1.8 16v z klima wersjach i dt z klima takze dosc duzy gadzet zasilany jak mowisz plus i masa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 08-12-2012 20:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie rozumiem za bardzo.
Jeśli chcesz elektrohydrauliczną pompę wspomagania (bo układ nadal jest hydrauliczny) to fabryka wyposażało auto tylko wtedy gdy była klima -> kompresor wchodził w miejsce pompy mechanicznej. W R19 ph1 czyli do 92 roku wspomaganie kierownicy było standardem tylko w 16V, w każdym innym silniku typu F (1,7) można było spotkać wersje ze wspomaganiem i bez. Gdy go nie było to oczywiste ze nie bylo pompy. Wtedy od dolnej poduszki pod alternatorem szedł własnie taki długi kawał blachy i naciąg alternatora. Jest to strasznie rzadkie wiec watpie. Po za tym nie ukrecisz kierownicą jak pompa elektryczna nie bedzie chodzić. Ten element po prawo to najzwyklejsza łapa alternatora z 1,7-1,8 8V. Edytowane przez maestro dnia 08-12-2012 20:36 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CZUCZU |
Dodany dnia 08-12-2012 20:40 |
Postów: 16 Data rejestracji: 31.05.2012 22:43 Skąd: podkarpackie Stalowa Wola |
Aha więc potrzebuje te dwa elementy.
Czyli cięzko będzie to dorwac. Pompe daje elektryczną, włączaną przyciskiem bo silnik mocno wyzyłowany i nie potrzebuje na rozgrzewaniu by pobierało prąd. Podobnie na zjeździe z góry, Ja mam clio zrobione do wyścigów górskich. Chce usunąć pompe wspomaganie tylko potrzebuje te dwa elementy z fotki. Pompe zastosuje z dowolnego auta więc tylko kwestia modyfikacji bloku Głośno i bokiem.
Moje auto: Clio hybrid, benzyna
|
|
|
monterek5 |
Dodany dnia 08-12-2012 20:43 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
Maglownica pod i bez wspomagania sie roznia takze albo to albo tamto trzeba wybrac bo nie ukrecisz na wylaczonym albo ukrecisz na wlaczonym Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
maestro |
Dodany dnia 08-12-2012 20:44 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Myśle że szybciej sam wyrzeźbisz odpowiedni naciąg, nie wiem tylko po co zmieniać to mocowanie alternatora. Musisz tylko pomyśleć o naciągu i krótszym pasku.
Od biedy można zrobić układ zamkniety pompy mechanicznej (bez podpiecia do maglownicy) - odpada Ci zupełnie modzenie przy pasku, a reszte robisz wedle uznania. Ale chyba nie takie coś Cie interesuje Ponadto jak wykonasz rurki łączące pompe z maglownicą? Pytam oczywiście z ciekawości. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CZUCZU |
Dodany dnia 08-12-2012 20:47 |
Postów: 16 Data rejestracji: 31.05.2012 22:43 Skąd: podkarpackie Stalowa Wola |
Kolega któy zakuwa węże ściągnął mi końcówki do maglownicy, z drugiej strony dobierze takie do pompy, po drodze chłodnica płynu i będą przewody w stalowym oplocie gumowe. Silnik będzie w całkowicie innym miejscu niż zwykle jest by pod maską było jak najwięcej miejsca.
Brakuje mi tych dwóch elementów i miałem nadzieje że to łatwo dostępne części. Pompa o zamkniętym obiegu odpada - chę jak najwięcej rzeczy z silnika wywalić. kilka czujników będzie systemowo odłączona by nic nie przeszkadzało Treść dodana dnia 08-12-2012 21:10: Jeszcze jedno. http://moto.alleg...08649.html Po rzeźbie i spawaniu lekkim podpasuje Jeżeli tak to skąd wziąśc mocowanie alternatora Głośno i bokiem.
Moje auto: Clio hybrid, benzyna
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 08-12-2012 21:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To jest standardowy naciąg jak jest wspomaganie kierownicy w silniku 8V.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CZUCZU |
Dodany dnia 08-12-2012 21:20 |
Postów: 16 Data rejestracji: 31.05.2012 22:43 Skąd: podkarpackie Stalowa Wola |
a idzie to wogóle kupić Patrze po ogłoszeniach i nie widze tego.
Czyli szukam naciągu i mocowania alternatora do r19 1.8 8v tak? Głośno i bokiem.
Moje auto: Clio hybrid, benzyna
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 08-12-2012 21:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Tego sie nie wystawia Mam takich kilka, ale niestety, dostep do nich mam co sobote bo tylko wtedy jestem w miejscu gdzie mam te wszystkie czesci.
Także naciąg w razie czego byś już miał. A to mocowanie (ucho) na alternator jest standardowe w 1,7-1,8 8V. Edytowane przez maestro dnia 08-12-2012 21:22 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CZUCZU |
Dodany dnia 08-12-2012 21:25 |
Postów: 16 Data rejestracji: 31.05.2012 22:43 Skąd: podkarpackie Stalowa Wola |
Rozumiem czyli ten kawał metalu by był. A to drugie to o co na giełdzie pytać Bo widzisz ja ten silnik od czerwca skłądam u mistrza polski i moge poczekać. Tyle że będe miał naciąg bez mocowania a tego też nikt nie wystawia chyba że to podpasuje
Głośno i bokiem.
Moje auto: Clio hybrid, benzyna
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 08-12-2012 21:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
CZUCZU |
Dodany dnia 08-12-2012 21:29 |
Postów: 16 Data rejestracji: 31.05.2012 22:43 Skąd: podkarpackie Stalowa Wola |
Ok, jezeli nikt nie wysle mi pw że ma taki naciag to spakuj go w sobotę
Treść dodana dnia 15-12-2012 19:27: Koledzy mocowanie mam naciągu nie mam. Pomoże ktoś z tym elementem? Głośno i bokiem.
Moje auto: Clio hybrid, benzyna
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |