28 Kwietnia 2024 19:25:48
Zdjęcia użytkowników
ciacho Snorky
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Inne techniczne
 Drukuj temat
Ledwo daje się odpalić:( 
lukasz45674
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2012 01:18
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 11.10.2012 00:00
Skąd: -

Witam. Mam dosc duzy problem z moja renia a mianowicie bardzo ciezko jest ja odpalic. przy temperaturach plusowych jakos dawaem rade ale teraz jest tragedia. musze krecic wiele razy i kombinowac ze ssaniem na milion sposobow zeby zalapal. myslicie ze da sie cos zrobic zeby odpalal jak normalny samochod? Dodam ze pompka paliwa byla czyszczona, swiece, kable kopulka i rozrusznik wymienione. Pomozcie bo czasami po ilku robach trace wiareSad

Edytowane przez piotrekTSA dnia 19-12-2012 10:28
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 219321km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 10-12-2012 01:18
Awatar
grzes70
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2012 07:30
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków


Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
tiku92
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2012 08:04
Awatar


Postów: 596

Data rejestracji: 20.09.2011 09:01
Skąd: podkarpackie
Przemyśl

A jak zapali to odpala normalnie czy tak po baniaku?

HIP HOP DON'T STOP !!
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
 
mirek29a
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2012 21:35
Awatar


Postów: 108

Data rejestracji: 23.03.2009 22:09
Skąd: dolnośląskie
Nowa Ruda

lukasz45674 napisał/a:
Witam. Mam dosc duzy problem z mja renia a mianowicie bardzo ciezko jest ja odpalic. przy temperaturach plusowych jakos dawaem rade ale teraz jest tragedia. musze krecic wiele razy i kombinowac ze ssaniem na milion sposobow zeby zalapal. myslicie ze da sie cos zrobic zeby odpalal jak normalny samochod? Dodam ze pompka paliwa byla czyszczona, swiece, kable kopulka i rozrusznik wymienione. Pomozcie bo czasami po ilku robach trace wiareSad

moim zdaniem zrób tak:

1. doładuj akumulator. jak dalej to samo bedzie..to punkt 2.
2. Wymień świece na nowe moze byc polska iskra. śą zawsze niezawodne ....
3. przewody zapłonowe - po jakiś czasie tracą swoją wartość zarówno opory sie zmieniają i lubia sie łamac w środku złap przyrząd do łapy każdy sprawdzaj w ttaki sposób ze dotykasz z jednej i drugiej strony i ruszasz kablem jeśli ma gdzieś przerwę będziesz to widział
4 oraz musisz zadbać by przewody niestykały sie o siebie na wzajem moze byc lekkie przebicie miedzy kablami i bedzie ci mieszać wszczegulnosci w kontakcie z wilgocią
- ja swoje zmieniłem pomogło ( jeśli wymieniasz wymieniaj komplet..... )

5 jesli przewody latają na świecach( łapiąc za gumę ruszasz i czujesz stuki na świecy zawsze możesz kombinerkami je trochę blaszki dogiac tez pomaga trochę ( uwaga doginanie najlepiej robić po rozgrzaniu silnika (ale nie na zapalonym)dlaczego? bo gdy dogniesz ciepłe i zaciśniesz to później metal sie skurczy i bardziej dociśnie świece na zimnym czasami sie zdarza że coś jest luźne i ni ptaka nie zapalisz albo zgaśnie lub traci moc ...

6. osuszyć kopułkę - cewkę zapł (czystość styków) ... np. suszarką do włosów( Mozę być zawilgocone) później możesz prysnąć wd 40 wypiera Wodę... można prysnąć na suche przewody i rozetrzeć będzie warstwa ochronna
7, na zimę dolewaj bo paliwka uszlachetniacza dostępne w każdym sklepie ...
8 rozrusznik... death ale jesli kreci to niemożliwe!!!
9. jęli trzymasz w wilgoci samochód np nie-ogrzewanym garażu lub na zwenątrz po zgaszeniu silnika proponuje go nakryć czymś (tak zebi sie nie zafajczyło ) poto by dłużej temp sie pod klapą trzymała po zgaszeniu zlikwidujesz stopień zawilgocenia. to tez wpływa na palenie ...( oczywiście przed jazdą wyciągnij nakrycie . UWAGA nie dotyczy ciepłego garażu !!
10. opatul sobie Akumulatorek to tez pomaga otym juz pisałem na forum http://www.renaul...ost_528907
oto tyle moich porad zresztą zaraz mnie ktoś prze-śmiejeSmile
oto sposoby rodem z [img]http://www.blessedisthekingdom.com/wp-content/uploads/2011/07/0808281240172.jpg[/img] is not a valid Image.

Edytowane przez mirek29a dnia 10-12-2012 22:06
mir

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
 
luksad2200
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2012 21:47
Awatar


Postów: 1236

Data rejestracji: 26.05.2011 22:55
Skąd: małopolskie
Kraków

moze olej jest za gęsty, kiedy zmianiaałes

sadi-mechanikSmile
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
 
R9GTX
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 10-12-2012 21:52
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

najlepiej i najprościej aku brać ze sobą do domu. A pomysły wyżej wymienione nie są tak całkiem głupie

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
lukasz45674
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2012 01:44
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 11.10.2012 00:00
Skąd: -

Olej był wymieniany jakieś 3 miesiace temu czyt. 1000km wiec olej jest ok. Ale ogolni powiem wam ze nawet w lato byl problem z odpaleniem ale teraz to jest tragediaSad swice wymienilem okolo mieisaca temu a kable podobno byly wymieniane, tak powiedzial koles ktory mi sprzedawal( wygladaja ladnie wiec chyba prawda) A czy wasze renie tez ciezko pala? Bo jak ja patrze na opla rodzicow ktory ma prawie tyle samo lat a pali od strzala to mnie krew zalewa z zazdrosciSad

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 219321km
 
yoldi
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2012 09:21
Awatar


Postów: 40

Data rejestracji: 29.04.2006 08:16
Skąd: warmińsko-mazurskie
Braniewo

lukasz45674 napisał/a:
Olej był wymieniany jakieś 3 miesiace temu czyt. 1000km wiec olej jest ok. Ale ogolni powiem wam ze nawet w lato byl problem z odpaleniem ale teraz to jest tragediaSad swice wymienilem okolo mieisaca temu a kable podobno byly wymieniane, [size=32]tak powiedzial koles ktory mi sprzedawal( wygladaja ladnie wiec chyba prawda) [/size]A czy wasze renie tez ciezko pala? Bo jak ja patrze na opla rodzicow ktory ma prawie tyle samo lat a pali od strzala to mnie krew zalewa z zazdrosciSad



Najlepszy tekst nigdy nie wierz w to co mówią.

Renault Laguna ph2 2,0dci, Megane 2ph 2 1,5dci

Moje auto: Laguna 2FL, diesel, 178000km
 
piotrekTSA
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2012 10:32
Moderator Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

@lukasz45674 a pompa paliwa? może już się kończy tam jest mechaniczna.może zaworek iglicowy na gaźniku. albo po prostu gaźnik do regulacji. wiem bo sam mam E6J i wiem jakie czasami problemy stwarza na zimnym ale jak odpali już na Pb to już będzie palił od strzała

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
lukasz609
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2012 12:26
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@yoldi mój E6J pali od strzała mróz nie mróz. sprawdź pompę paliwa tak jak mówi @piotrekTSA a najprościej zobacz czy filterek od paliwa się napełnia i może masz gaźnik zawalony dlatego są takie objawy.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
yoldi
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2012 13:51
Awatar


Postów: 40

Data rejestracji: 29.04.2006 08:16
Skąd: warmińsko-mazurskie
Braniewo

@lukasz609 chodziło mi o sprzedających a nie porady na forum

Renault Laguna ph2 2,0dci, Megane 2ph 2 1,5dci

Moje auto: Laguna 2FL, diesel, 178000km
 
lukasz609
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-12-2012 15:31
Awatar


Postów: 932

Data rejestracji: 30.12.2008 23:53
Skąd: świętokrzyskie
Ostrowiec Świętokrzyski

@yoldi nie ogarniam Cie kolego co ma sprzedający do porady jak w temacie chodziło o poradę na temat ciężkiego odpalania E6J...

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
 
lukasz45674
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2012 07:03
Awatar


Postów: 9

Data rejestracji: 11.10.2012 00:00
Skąd: -

Może napisze ogolnie jak to wyglada bo za duzo pyan wychodzi w rozmowie. Kupilem renie 5 mieisiecy temu i wtedy chodzila jak stary diesel a odpalanie to byl koszmar. zarowadzilem do znajomego mechanika i zrobil wymiane oleju razem z filtrem, filtr powietrza czyszczenie pompki paliwa i filterka, czyszczenie silniczka krokowego. tyle wiem. pozniej sam wymienilem swiece i po tym wszystkim chodzi nomalnie ale odpalanie nadal jest tragiczne. o kablach i rozruszniku juz pisalem wczesniej.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 219321km
 
piotrekTSA
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2012 09:22
Moderator Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

@lukasz45674 to dobrego masz mechanika skoro Ci czyścił silniczek krokowy którego w tym silniku nie ma. filterek od paliwa sprawdź tak jak Łukasz mówi czy dochodzi tyle paliwa ile powinno

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2012 14:55
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jak odpalanie jest tragiczne to może już kompresja nie ta?

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Hifman
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 20-12-2012 15:06
Awatar


Postów: 681

Data rejestracji: 19.07.2009 15:49
Skąd: dolnośląskie
Zgorzelec

Myślę, że warto zrobić kompleksowy pomiar ciśnienia sprężania, będzie wtedy wiadomo na czym stoisz i czy grzebać w osprzęcie, czy po prostu silnik już klęka.

Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Grin
Remont skończony przy 232500km Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: