Menu główne
Forum
Klubowicze
lukasz45674 |
Dodany dnia 10-12-2012 01:18 |
Postów: 9 Data rejestracji: 11.10.2012 00:00 Skąd: - |
Witam. Mam dosc duzy problem z moja renia a mianowicie bardzo ciezko jest ja odpalic. przy temperaturach plusowych jakos dawaem rade ale teraz jest tragedia. musze krecic wiele razy i kombinowac ze ssaniem na milion sposobow zeby zalapal. myslicie ze da sie cos zrobic zeby odpalal jak normalny samochod? Dodam ze pompka paliwa byla czyszczona, swiece, kable kopulka i rozrusznik wymienione. Pomozcie bo czasami po ilku robach trace wiare
Edytowane przez piotrekTSA dnia 19-12-2012 10:28 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 219321km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-12-2012 01:18 |
grzes70 |
Dodany dnia 10-12-2012 07:30 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Tu szukaj http://www.renaul...orum_id=71 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
tiku92 |
Dodany dnia 10-12-2012 08:04 |
Postów: 596 Data rejestracji: 20.09.2011 09:01 Skąd: podkarpackie Przemyśl |
A jak zapali to odpala normalnie czy tak po baniaku?
HIP HOP DON'T STOP !
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
|
mirek29a |
Dodany dnia 10-12-2012 21:35 |
Postów: 108 Data rejestracji: 23.03.2009 22:09 Skąd: dolnośląskie Nowa Ruda |
lukasz45674 napisał/a: Witam. Mam dosc duzy problem z mja renia a mianowicie bardzo ciezko jest ja odpalic. przy temperaturach plusowych jakos dawaem rade ale teraz jest tragedia. musze krecic wiele razy i kombinowac ze ssaniem na milion sposobow zeby zalapal. myslicie ze da sie cos zrobic zeby odpalal jak normalny samochod? Dodam ze pompka paliwa byla czyszczona, swiece, kable kopulka i rozrusznik wymienione. Pomozcie bo czasami po ilku robach trace wiare moim zdaniem zrób tak: 1. doładuj akumulator. jak dalej to samo bedzie..to punkt 2. 2. Wymień świece na nowe moze byc polska iskra. śą zawsze niezawodne .... 3. przewody zapłonowe - po jakiś czasie tracą swoją wartość zarówno opory sie zmieniają i lubia sie łamac w środku złap przyrząd do łapy każdy sprawdzaj w ttaki sposób ze dotykasz z jednej i drugiej strony i ruszasz kablem jeśli ma gdzieś przerwę będziesz to widział 4 oraz musisz zadbać by przewody niestykały sie o siebie na wzajem moze byc lekkie przebicie miedzy kablami i bedzie ci mieszać wszczegulnosci w kontakcie z wilgocią - ja swoje zmieniłem pomogło ( jeśli wymieniasz wymieniaj komplet..... ) 5 jesli przewody latają na świecach( łapiąc za gumę ruszasz i czujesz stuki na świecy zawsze możesz kombinerkami je trochę blaszki dogiac tez pomaga trochę ( uwaga doginanie najlepiej robić po rozgrzaniu silnika (ale nie na zapalonym)dlaczego bo gdy dogniesz ciepłe i zaciśniesz to później metal sie skurczy i bardziej dociśnie świece na zimnym czasami sie zdarza że coś jest luźne i ni ptaka nie zapalisz albo zgaśnie lub traci moc ... 6. osuszyć kopułkę - cewkę zapł (czystość styków) ... np. suszarką do włosów( Mozę być zawilgocone) później możesz prysnąć wd 40 wypiera Wodę... można prysnąć na suche przewody i rozetrzeć będzie warstwa ochronna 7, na zimę dolewaj bo paliwka uszlachetniacza dostępne w każdym sklepie ... 8 rozrusznik... death ale jesli kreci to niemożliwe! 9. jęli trzymasz w wilgoci samochód np nie-ogrzewanym garażu lub na zwenątrz po zgaszeniu silnika proponuje go nakryć czymś (tak zebi sie nie zafajczyło ) poto by dłużej temp sie pod klapą trzymała po zgaszeniu zlikwidujesz stopień zawilgocenia. to tez wpływa na palenie ...( oczywiście przed jazdą wyciągnij nakrycie . UWAGA nie dotyczy ciepłego garażu 10. opatul sobie Akumulatorek to tez pomaga otym juz pisałem na forum http://www.renaul...ost_528907 oto tyle moich porad zresztą zaraz mnie ktoś prze-śmieje oto sposoby rodem z [img]http://www.blessedisthekingdom.com/wp-content/uploads/2011/07/0808281240172.jpg[/img] is not a valid Image. Edytowane przez mirek29a dnia 10-12-2012 22:06 mir
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1989r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 374500km
|
|
|
luksad2200 |
Dodany dnia 10-12-2012 21:47 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
moze olej jest za gęsty, kiedy zmianiaałes
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 10-12-2012 21:52 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
najlepiej i najprościej aku brać ze sobą do domu. A pomysły wyżej wymienione nie są tak całkiem głupie
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
lukasz45674 |
Dodany dnia 19-12-2012 01:44 |
Postów: 9 Data rejestracji: 11.10.2012 00:00 Skąd: - |
Olej był wymieniany jakieś 3 miesiace temu czyt. 1000km wiec olej jest ok. Ale ogolni powiem wam ze nawet w lato byl problem z odpaleniem ale teraz to jest tragedia swice wymienilem okolo mieisaca temu a kable podobno byly wymieniane, tak powiedzial koles ktory mi sprzedawal( wygladaja ladnie wiec chyba prawda) A czy wasze renie tez ciezko pala? Bo jak ja patrze na opla rodzicow ktory ma prawie tyle samo lat a pali od strzala to mnie krew zalewa z zazdrosci Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 219321km
|
|
|
yoldi |
Dodany dnia 19-12-2012 09:21 |
Postów: 40 Data rejestracji: 29.04.2006 08:16 Skąd: warmińsko-mazurskie Braniewo |
lukasz45674 napisał/a: Olej był wymieniany jakieś 3 miesiace temu czyt. 1000km wiec olej jest ok. Ale ogolni powiem wam ze nawet w lato byl problem z odpaleniem ale teraz to jest tragedia swice wymienilem okolo mieisaca temu a kable podobno byly wymieniane, [size=32]tak powiedzial koles ktory mi sprzedawal( wygladaja ladnie wiec chyba prawda) [/size]A czy wasze renie tez ciezko pala? Bo jak ja patrze na opla rodzicow ktory ma prawie tyle samo lat a pali od strzala to mnie krew zalewa z zazdrosci Najlepszy tekst nigdy nie wierz w to co mówią. Renault Laguna ph2 2,0dci, Megane 2ph 2 1,5dci
Moje auto: Laguna 2FL, diesel, 178000km
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 19-12-2012 10:32 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@lukasz45674 a pompa paliwa? może już się kończy tam jest mechaniczna.może zaworek iglicowy na gaźniku. albo po prostu gaźnik do regulacji. wiem bo sam mam E6J i wiem jakie czasami problemy stwarza na zimnym ale jak odpali już na Pb to już będzie palił od strzała
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 19-12-2012 12:26 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@yoldi mój E6J pali od strzała mróz nie mróz. sprawdź pompę paliwa tak jak mówi @piotrekTSA a najprościej zobacz czy filterek od paliwa się napełnia i może masz gaźnik zawalony dlatego są takie objawy.
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
yoldi |
Dodany dnia 19-12-2012 13:51 |
Postów: 40 Data rejestracji: 29.04.2006 08:16 Skąd: warmińsko-mazurskie Braniewo |
@lukasz609 chodziło mi o sprzedających a nie porady na forum
Renault Laguna ph2 2,0dci, Megane 2ph 2 1,5dci
Moje auto: Laguna 2FL, diesel, 178000km
|
lukasz609 |
Dodany dnia 19-12-2012 15:31 |
Postów: 932 Data rejestracji: 30.12.2008 23:53 Skąd: świętokrzyskie Ostrowiec Świętokrzyski |
@yoldi nie ogarniam Cie kolego co ma sprzedający do porady jak w temacie chodziło o poradę na temat ciężkiego odpalania E6J...
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, E6J 1.4 ENERGY (1390/80KM), hatchback, 461853600km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3N 1,7 (1721/73KM), hatchback, 308600km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+lpg F3P (1764/90KM), CABRIO, 209400km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 325672km
|
lukasz45674 |
Dodany dnia 20-12-2012 07:03 |
Postów: 9 Data rejestracji: 11.10.2012 00:00 Skąd: - |
Może napisze ogolnie jak to wyglada bo za duzo pyan wychodzi w rozmowie. Kupilem renie 5 mieisiecy temu i wtedy chodzila jak stary diesel a odpalanie to byl koszmar. zarowadzilem do znajomego mechanika i zrobil wymiane oleju razem z filtrem, filtr powietrza czyszczenie pompki paliwa i filterka, czyszczenie silniczka krokowego. tyle wiem. pozniej sam wymienilem swiece i po tym wszystkim chodzi nomalnie ale odpalanie nadal jest tragiczne. o kablach i rozruszniku juz pisalem wczesniej. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 219321km
|
|
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 20-12-2012 09:22 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@lukasz45674 to dobrego masz mechanika skoro Ci czyścił silniczek krokowy którego w tym silniku nie ma. filterek od paliwa sprawdź tak jak Łukasz mówi czy dochodzi tyle paliwa ile powinno
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
maestro |
Dodany dnia 20-12-2012 14:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak odpalanie jest tragiczne to może już kompresja nie ta?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 20-12-2012 15:06 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Myślę, że warto zrobić kompleksowy pomiar ciśnienia sprężania, będzie wtedy wiadomo na czym stoisz i czy grzebać w osprzęcie, czy po prostu silnik już klęka.
Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |