Menu główne
Forum
Klubowicze
krzysiek022 |
Dodany dnia 10-12-2012 17:07 |
Postów: 15 Data rejestracji: 24.11.2011 18:03 Skąd: - |
Witam, mam problem przy pierwszym odpaleniu dieselka. Samochód jest garażowany, temperatura nie schodzi nizej niz 5 stopni. kiedy odpalam poraz pierwszy tego dnia wszystko niby działa dobrze, ALE, kiedy zaczynam jechać i silnik jest zimny przy obrotach wiekszych niz 1,5 (nawet na 1wszym biegu nagle zapala się lampka oleju (tzw sosjerka ). kiedy zostawiam obroty chwile się poświeci i wraca do normy. Dzieje sie tak tylko na zimnym silniku przy pierwszym odpaleniu silnika danego dnia. Poziom oleju sprawdzony, więc nie jest to wina za małej ilości oleju. dziwna sprawa bo kiedy postoi i nagrzeje się do 1wszej kreski, wszystko jest ok... chłodzenie mam cały czas na dużym obiegu. tak więc o co może chodzić? z góry dzięki za pomoc Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 342590km
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-12-2012 17:07 |
michor |
Dodany dnia 10-12-2012 17:21 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Słabe ciśnienie oleju na wolnych obrotach.
Kiedy wymieniałeś olej i czemu tak dawno temu? Jaki jest zalany? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
morfi609 |
Dodany dnia 10-12-2012 17:29 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
hehe olej pewnie z 20 tys km temu był wymieniony dobrze ze ten silnik jeszcze działa michor dobrze mówi wymien olej i bedzie wszystko luks Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
tiku92 |
Dodany dnia 10-12-2012 17:30 |
Postów: 596 Data rejestracji: 20.09.2011 09:01 Skąd: podkarpackie Przemyśl |
Po pierwsze chłodzenie na dużym obiegu to jest źle...
HIP HOP DON'T STOP !
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 10-12-2012 18:24 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Z tych gorszych rzeczy to pompa oleju może już powoli niedomagać. Wymień olej z filtrem i zrób chłodzenie tak jak powinno być zrobione. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 10-12-2012 18:38 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
włączony duży obieg, silnik wolniej łapie temperaturę i olej wolniej się nagrzewa przez co z początku jest gesty i nie dociera wszędzie gdzie być powinien i nie spełnia swojej funkcji. Brak smarowania to szybki sposób na zużycie się części w silniku i przyspieszona agonia motoru
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
tiku92 |
Dodany dnia 10-12-2012 20:53 |
Postów: 596 Data rejestracji: 20.09.2011 09:01 Skąd: podkarpackie Przemyśl |
Także kolego zmień olej z filtrem i termostat skoro lata cały czas na dużym obiegu.
HIP HOP DON'T STOP !
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
|
krzysiek022 |
Dodany dnia 11-12-2012 17:51 |
Postów: 15 Data rejestracji: 24.11.2011 18:03 Skąd: - |
dzięki za pomoc, sam olej to wymieniany (a właściwie to często jest bo ostatnio zauważyłem, że mam lekki wyciek;/ ) , nie wiem jak z filtrem oleju. A czy póki co, da rade funkcjonować w ten sposób, że po odpaleniu chwile będzie pracował sam sobie, aż sie nagrzeje? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 342590km
|
morfi609 |
Dodany dnia 11-12-2012 18:04 |
Postów: 3692 Data rejestracji: 15.02.2009 20:02 Skąd: małopolskie Kraków |
@krzysiek022 wymieniany a dolewany to jest wielka róznica kolego zlej caly olej do ostatniej kropli i wlej nowy a nie tylko dolewaj bo masz wyciek i mysl ze go wymieniasz bo to jedna wielka bzdura chcesz to jezdzi ale jak stanie silnik to bedzie cie to wiecej kosztowało niz ta wymiana oleju Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 181500km
|
R9GTX |
Dodany dnia 11-12-2012 18:15 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
olej to jedno z przykazań przy użytkowaniu 16v chociaż niewiem bo w podpisie masz f3p
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 11-12-2012 20:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
R9GTX napisał/a: olej to jedno z przykazań przy użytkowaniu 16v chociaż niewiem bo w podpisie masz f3p Autor pytania i tematu ma F8Q. Wymień ten olej bo silnik zatrzesz i potem będzie bida że tyle remont kosztuje... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
krzysiek022 |
Dodany dnia 12-12-2012 15:24 |
Postów: 15 Data rejestracji: 24.11.2011 18:03 Skąd: - |
spoko, to mam do robienia, olej, szczelonść , tremostat, i pompe paliwa tj uszczelke znacie jakis dobry warsztat gdzie znają sie na reniach w Warszawie? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9d (1870/64KM), hatchback 5d, 342590km
|
michor |
Dodany dnia 12-12-2012 16:03 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Edytowane przez michor dnia 12-12-2012 16:03 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |