Menu główne
Forum
Klubowicze
Siara64 |
Dodany dnia 13-12-2012 17:25 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
Na początek witam wszystkich. Zauważyłem że poziom oleju w silniku jest 2cm na miarce ponad maksimum, a zawsze było pomiędzy max i min nigy nie miałem z tym problemów. Przypuszczam że to przez pompe paliwa, poprostu cieknie paliwo do silnika. Czy ktoś miał taki przypadek ? Czy wymiana pompy wyjaśni sprawę ? Jak dobrać pompe do tego silnika i gdzie ją można zakupić ? Na tej widnieje napis SOFABEX Auto to Renault 19 TS chamade z 1992r 1.4 energy - przebieg 181 000 km
Siara64 dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez Siara64 dnia 13-12-2012 18:24 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-12-2012 17:25 |
zajac93 |
Dodany dnia 13-12-2012 17:47 |
Postów: 375 Data rejestracji: 25.07.2012 21:51 Skąd: warmińsko-mazurskie Olecko |
a jestes pewny ze cieknie do silnika? bo za wysoki poziom oleju oznacza zwykle uszkodzoną uszczelkę pod glowica. ubywa płynu? Moje auto: Skoda Fabia II 2010r 1.6 TDI, diesel, 145000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2012 17:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pompa nie może cieknąć do silnika
jak wygląda zawartość zbiorniczka wyrównawczego? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tiku92 |
Dodany dnia 13-12-2012 17:49 |
Postów: 596 Data rejestracji: 20.09.2011 09:01 Skąd: podkarpackie Przemyśl |
Nie pompa tylko wtrysk czy tam gaźnik, sprawdź jaki masz płyn w zbiorniczku wyrównawczym, jak kolor i konsystencja w porządku to paliwo, jak widzisz że olej przedostaje się do płynu chłodniczego uszczelka pod głowicą.
HIP HOP DON'T STOP !
Zdjęcia Renaty http://www.renaul...rowstart=0 Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 230000km
|
Siara64 |
Dodany dnia 13-12-2012 18:22 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
tiku92 napisał/a: Nie pompa tylko wtrysk czy tam gaźnik, sprawdź jaki masz płyn w zbiorniczku wyrównawczym, jak kolor i konsystencja w porządku to paliwo, jak widzisz że olej przedostaje się do płynu chłodniczego uszczelka pod głowicą. płynu w zbiorniczku wyrównawczym mam dobrze pomiedzy MAX a MIN z tego co pamiętam to ostatni raz dolewałem trochę jakieś 3-mc temu jak jeszcze było ciepło płyn wygląga na wporządku . przed chwilą znowu sprawdzałem poziom oleju i jest na bagnecie jakieś 2cm ponad MAX tak jak było rano olej wygląda normalnie tzn: jest czarny dość rzadki (za 4000km wypada mi normalnie wymiana) Edytowane przez Siara64 dnia 13-12-2012 18:25 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
michor |
Dodany dnia 13-12-2012 18:25 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Krotka pilka. Powachaj bagnet- jak wali Pb to znaczy ze tam jest paliwo.
W efekcie, jezeli tak jest to sugeruje robic dluzsze trasy bo paliwo w oleju to glownie w zwiazku z krotkimi trasami i niedogrzewaniem sie silnika. Jezeli wtrysk/gaznik by popuszczal paliwo w takiej ilosc to za samochodem raczej by bylo czarno, a w opisie by byla informacja ze szarpie ciezko odpala itp. (Wynik zbyt bogatej mieszanki) Jezeli nie- to jest podejrzenie uszkodzenia uszczelki pod glowica. Sprawdz tak jak napisali czy nie ma masla pod korkiem oleju, oleju w zbiorniczku wyrownawczym - no i podstawa czy za samochodem nie ma bialej chmury na pol osiedla Jezeli powyzsze sie nie sprawdza to znow moze byc woda od jezdzenia na krotkich trasach [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Siara64 |
Dodany dnia 13-12-2012 18:42 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
michor napisał/a: Krotka pilka. Powachaj bagnet- jak wali Pb to znaczy ze tam jest paliwo. W efekcie, jezeli tak jest to sugeruje robic dluzsze trasy bo paliwo w oleju to glownie w zwiazku z krotkimi trasami i niedogrzewaniem sie silnika. Jezeli wtrysk/gaznik by popuszczal paliwo w takiej ilosc to za samochodem raczej by bylo czarno, a w opisie by byla informacja ze szarpie ciezko odpala itp. (Wynik zbyt bogatej mieszanki) Jezeli nie- to jest podejrzenie uszkodzenia uszczelki pod glowica. Sprawdz tak jak napisali czy nie ma masla pod korkiem oleju, oleju w zbiorniczku wyrownawczym - no i podstawa czy za samochodem nie ma bialej chmury na pol osiedla Jezeli powyzsze sie nie sprawdza to znow moze byc woda od jezdzenia na krotkich trasach dziś rano u mnie było -12 stopni auto odpaliło za 3 razem (jak zawsze w tych warunkach) faktycznie trochę dusił się a z wydechu czarny dym i woda z sadzą . Po ok 4-8 minutach silnik się rozgrzał i wszystko wporzadku, chodzi równo nie gaśnie nie dławi się. pod korkiem wlewu oleju jest OK , ale fatycznie wali Pb z silnika . do 30 listopada robiłem dłuższe trasy ale zmieniłem pracę i teraz już nie robie . Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
michor |
Dodany dnia 13-12-2012 18:46 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Tzn ile robisz tak za jednym razem?
silnik się nagrzeje do końca czy nie? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Siara64 |
Dodany dnia 13-12-2012 18:50 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
michor napisał/a: Tzn ile robisz tak za jednym razem? silnik się nagrzeje do końca czy nie? do roboty miałem równe 30km silnik już po 5km był nagrzany bo już cieplełko leciało z dmuchawki Jazda cały czas na ssaniu nawet jesli robie któtkie dystanse odpada ponieważ mam ssanie ręczne i sam decyduje kiedy wyłączyć na innym forum właśnie podejrzewają pompke paliwową tymbardziej gdy jest mechaniczna chodzi o przepuszczającą membranę: http://autokacik....=285008101 mój mechanik odrazu powiedział że to membrana w pompce (bez żadnych sugesti z mojej strony) dlatego założyłem temat z pytaniem czy wymieniać pompke bo taka jest diagnoza mechaniora. jutro jadę na warsztat Edytowane przez Siara64 dnia 13-12-2012 19:12 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
michor |
Dodany dnia 13-12-2012 19:52 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
ok - jak jest mechaniczna to bardzo możliwe.
Myślałem że w energiach już jest tylko elektryczna. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-12-2012 20:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor jakby kolega wypełnij profil auta to by było wiadomo ze chodzi o E6J.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 13-12-2012 20:38 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
czegoś tu nierozumiem. Mechaniczna to jak puszcza jak pracuje tylko wtedy jak silnik pracuje? Ona jest napędzana walki z głowicy jak przy f2n'ie tak? Ja się nigdy nie spotkałem z takim przypadkiem ale jeśli by faktycznie było to to zaworki można wymienić o pompie
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Siara64 |
Dodany dnia 13-12-2012 20:50 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
maestro napisał/a: @michor jakby kolega wypełnij profil auta to by było wiadomo ze chodzi o E6J. przepraszam myslałem że fotka silnika wystarczy Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
maestro |
Dodany dnia 13-12-2012 20:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Siara64 teoretycznie tak, ale zazwyczaj wklejają ludzie zdjęcia pobrane z neta
http://www.renaul...it_car.php Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2012 20:53 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
regulamin mówi by wypełnić profil
nie widać kompa po lewej to łatwo się domyślić Edytowane przez Kujtek dnia 13-12-2012 20:54 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Siara64 |
Dodany dnia 13-12-2012 20:58 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
Pompka wymieniona Olej w silniku był bardzo rzadki spłynął jak woda . Jedyny plus to ,że benzyna wypłukała ładnie silnik. Nowa pompka jest cała metalowa z rozkręcanym korpusem , stara miała plastikowy korpus nierozbieralny koszty : pompka- 120pln olej ELF sporti + filtr + podkładka - 130pln robocizna - 30pln Pozostaje śmigać dalej i stale kontrolować płyny ustrojowe Reni
Siara64 dodał/a następującą grafiki:
Edytowane przez Siara64 dnia 14-12-2012 11:39 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
michor |
Dodany dnia 14-12-2012 17:04 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Siara64 napisał/a: (...) Jedyny plus to ,że benzyna wypłukała ładnie silnik. (...) Plus jak plus. niektóre Diesle się zacierają w taki sposób-> jak się paliwo leje do oleju [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 14-12-2012 21:12 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Minerał zalałeś? Bieda.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Siara64 |
Dodany dnia 15-12-2012 12:24 |
Postów: 22 Data rejestracji: 13.12.2012 17:07 Skąd: wielkopolskie Czempiń |
maestro napisał/a: Minerał zalałeś? Bieda. he he taki wystarczy od dawna taki leje ELF SPORTI SRI 15W40 Lepszy jest mu niepotrzebny silnik chodzi bardzo dobrze. auto pali w trasie przy 110-130 km/h ok 6.25l pb przy mrozach w mieście ok 9l Treść dodana dnia 15-12-2012 12:36: michor napisał/a: Siara64 napisał/a: (...) Jedyny plus to ,że benzyna wypłukała ładnie silnik. (...) Plus jak plus. niektóre Diesle się zacierają w taki sposób-> jak się paliwo leje do oleju No wiadomo że jak bym tak pojeżdził trochę na rozrzedzonym oleju z pb95 to wkońcu śilnik by spuchł. Tylko mówie że ładnie wszystko z silnika spłymęło bo było dużo paliwa w oleju (można powiedzieć że wypłukało w srodku silnik) Edytowane przez Siara64 dnia 15-12-2012 12:43 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, E6J (1390/82KM), sedan, 210000km
|
maestro |
Dodany dnia 15-12-2012 13:18 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie chodzi oto czy lepszy mu nie potrzebny ale na pewno przy -20 bedzie galaretka a nie olej.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |