Menu główne
Forum
Klubowicze
Robsajson |
Dodany dnia 05-01-2013 01:34 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Blok szlifuje się drobnym papierem a głowice planuje/zabiela. Powinno się to robić za każdym razem. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-01-2013 01:34 |
Kujtek |
Dodany dnia 05-01-2013 01:37 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ja tam słyszałem że warto głowicę zabielić przed założeniem nowej uszczelki...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Mateo |
Dodany dnia 05-01-2013 08:14 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Głowice wyrównać trzeba. Co do bloku to jak kto woli, niby nie trzeba ale jak ostatnio składałem swój silnik to blok też wyrównywałem. Gościu który to robił stwierdził że blok był bardziej nierówny niż głowica.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
luksad2200 |
Dodany dnia 05-01-2013 10:43 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
bardzo wazne tez jest sciąganie głowicy
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
gp3090 |
Dodany dnia 05-01-2013 10:54 |
Postów: 776 Data rejestracji: 14.05.2010 21:26 Skąd: wielkopolskie Gniezno |
powiem tak, blok najpredzej sie wykrzywi wskutek przegrzania, natomiast glowice powinno sie w sumie zabielić zawsze, zeby miec pewność że bedzie szczelnie (koszt 40-50zł), u siebie osobiście miałem szlifowaną zarówno głowicę jak i blok i jest baja Moje auto: VW PASSAT B5 VARIANT 1,8 125 KM 1998r, benzyna, 196000km
|
ANDI |
Dodany dnia 05-01-2013 15:37 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
luksad2200 napisał/a: kontynuuj..bardzo wazne tez jest sciąganie głowicy Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
Mateo |
Dodany dnia 05-01-2013 17:10 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
@ANDI Odkręcać w odwrotnej kolejności.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
luksad2200 |
Dodany dnia 05-01-2013 17:52 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
jesli sciągamy głowice to z scisle z okreslonego powody jesli jest to po przegrzaniu, to w odwrotej kolejnosci niż dokrecanie, ale o małe kąty, by nie odrazu nie odkrecac srub do końca bo ją pokrzywimy dodatkowo, i już zabilenie nie pomoze, tylko konkretne planowanie,
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 06-01-2013 00:19 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
no to generalnie mamy mały tutorial jak zmienić uszczelkę pod głowicą
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 06-01-2013 01:21 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
jesli dobrze odkrecimy głowice nie musimy jej planowac, takie jest moje zdanie.
kilka razy sprawdzałem to nawet przy remonciue silnika na stole traserskim i planowanie nie było konieczne, Wiec uważam że odkrecanie głowicy jest również ważne jak jej dorecanie. produceci uszczelek też mówią aby sprawdzic dokrećenie uszczelki po przebigy 10tys, jak coś zle mówi wybaczcie mi jestem po kilku głębszych sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
ANDI |
Dodany dnia 06-01-2013 01:34 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
słyszałem o tym, że niektórzy mechanicy chcą aby po wymianie uszczelki u nich i po przejechaniu jakiegoś dystansu wrócić na 'dokręcenie głowicy".. i teraz mi przyszło na myśl.. w jaki sposób dokręcenie? luzowanie śrub i przykręcanie ich od nowa czy dokręcenie głowicy do odpowiedniego momentu? o którym wcześniej nie było mowy..
Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 06-01-2013 12:08 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
o sprawdzeniu dokręcenia, chyba odpowiednim momentem,
robi się to po 10tys, raz sprawdzałem i sruby były dobrze dokrecone, tzn nie dało się już ich dokrecic, Ale raz miałem przypadek że poleciała uszczelka pod głowicą gdy pekł wąż od chłodnicy i lekko została przegrzana, tylko przez to że była zasłabo dokręcona. sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 06-01-2013 20:48 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
robiło sie tak w traktorach.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
ANDI |
Dodany dnia 07-01-2013 01:01 |
Klubowicz #0436
Postów: 1521 Data rejestracji: 15.05.2011 11:04 Skąd: dolnośląskie Legnica |
maestro napisał/a: robiło sie tak w traktorach. czyli teraz już nie trzeba? dokręcasz raz przy skręcaniu i z bani ? Moje auto: RENAULT 19 PH2 cabrio, silnik hybryda F7R+F7P 2.0L 16V, dużo KM, diesel, 1000km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |