20 Padziernik 2019 19:04:33
Zdjęcia użytkowników
boxer Tw4rDy
Ilosć albumów: 1737, Ilosć zdjęć: 6656


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Marko [off] 08-10-2019 23:44
Widzieli gratki dla właściciela i jego szwagra Pfft

gielab0019 [off] 07-10-2019 11:32
Perki90, tak

Perki90 [off] 06-10-2019 20:13
19 u zachara widzieli ? Smile

czekus [off] 12-09-2019 21:40
Wink

maestro [off] 11-09-2019 21:33
Buona sera! Powracam z R19 Smile

gielab0019 [off] 29-08-2019 13:22
Deaver, 11999 Grin

[A] Lesiu11 [off] 24-08-2019 09:05
Deaver, do dogadania

Deaver [off] 20-08-2019 12:50
Lesiu, jaka cena dla forumowicza?

[A] Lesiu11 [off] 19-08-2019 19:34

edzio [off] 18-08-2019 18:55
BANIO@, Ooo Panie jeszcze wymagania co do koloru Grin


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TOWARZYSKIE » Humor
 Drukuj temat
Królowie 'OffTopu' 2012 
R9GTX
Dodany dnia 09-01-2013 20:30
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

@jonowaty policz oddane głosy. Ale tu chyba majster ma ostatnie zdanie do kiedy można głosować Pfft

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 09-01-2013 20:30
Awatar
maestro
Dodany dnia 09-01-2013 20:30
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ale zara, co wy już chcecie kończyć? Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kujtek
Dodany dnia 09-01-2013 20:31
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

w sumie nie bylo okreslone do kiedy

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Kali
Dodany dnia 09-01-2013 20:32
Awatar

Klubowicz #0456

Postów: 3456

Data rejestracji: 07.08.2010 21:30
Skąd: lubelskie
Radzyń Podlaski

ja jutro nie idę na zajęcia więc mogę dyskutować Rotfl

LRA11899<3

Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
 
maestro
Dodany dnia 09-01-2013 20:55
Awatar

Klubowicz #0082

Postów: 42199

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

http://www.renaul...ost_533469

jakby ktoś miał coś do dodania Grin

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, (1794/110KM), hatchback 5d, 159000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kali
Dodany dnia 09-01-2013 21:03
Awatar

Klubowicz #0456

Postów: 3456

Data rejestracji: 07.08.2010 21:30
Skąd: lubelskie
Radzyń Podlaski

ale o co zasadniczo chodzi ? szok

LRA11899<3

Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
 
jonowaty
Dodany dnia 09-01-2013 21:05
Awatar

Klubowicz #0506

Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

pytanie operacyjne: Czy Tomek1405 widział już co tutaj się dzieje ? Shock

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
gielab0019
Dodany dnia 09-01-2013 22:04
Awatar

Klubowicz #0500

Postów: 4227

Data rejestracji: 13.09.2009 12:18
Skąd: dolnośląskie
Bogatynia

@jonowaty ja myślę że Tomek jest na tyle mądry że takimi głupotami się nie zajmuję .

Moje auto: Renault Laguna 1 PH2 2.0 ,16V N7Q 140KM , 1999R Initiale Paris, benzyna, 280000km
 
piotrekTSA
Dodany dnia 10-01-2013 07:42
Awatar


Postów: 3750

Data rejestracji: 26.12.2008 20:00
Skąd: świętokrzyskie
Sandomierz

mój kolejny głos wędruje do ''mechanika'' luksad2200

SPRZEDAM

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km
Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
 
Snorky
Dodany dnia 10-01-2013 08:18
Awatar

Klubowicz #0424

Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@michor ja popołudnie zajęte miałem, więc popisać nie mogłem Pfft

Myślałem o tych rs 2.130, ale to, że to 13cm to od razu dyskwalifikacja na starcie. Nie chce mi się kombinować i cudować z redukcjami rozmiarów otworów, itd.
Z resztą 13 nie pociągnie tak, jak 16.

O tych zwrotkach co mówisz, to sądze, że rozsądny zestaw - słabszy wzmak, albo nawet samo radio może iść na syki, a średni i niski przez wzmaka. Nawet na środek i niski można wzmaka wtedy 4kanałowego wykorzystać (o ile zwrotka pozwoli na osobne podpięcie innego wzmaka pod każdą "drogę" (zakres) - to wtedy można by regulować poziom dla każdego zakresu częstotliwości na wyjściu ze wzmaka Smile To był by szou dopiero Grin
Ja to pewno bym się pobawił w zbudowanie trójdrożnego systemu odseparowanego z przodu, ale to właśnie trzeba zacząć od zwrotki i to najlepiej z regulacją filtrów (widziałem takie ustrojstwo wielkości 2kanałowego dobrego wzmaka), do tego drzwi na głucho i można wybierać głośniki wtedy. Tylko wszystko rozbija się o czas... $$ to się tam nazbiera, ale czas... Już chyba ze 2 miechy Bandit męczy mnie, żebym do niego wpadł na kawę (chłopak w Egu siedzi, a ja codziennie w pracy w Egu jestem i nie mam czasu podjechać Frown ).

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
Szabelka
Dodany dnia 10-01-2013 09:29
Administrator Awatar


Postów: 3934

Data rejestracji: 13.04.2006 22:24
Skąd: śląskie
Czeladź

tak mi jeszcze wpadł do głowy login mateusz4653c Wink

"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"

R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5
[moje nastki]
[Szabelka na PJ]

Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
 
michor
Dodany dnia 10-01-2013 14:27
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

@Snorky

Wisz Panie.
Pojęcie jak zrobić tanio i prosto dobry filtr aktywnySmile

I kilka wzmaków się wala.

Plan był taki żeby zrobić:
1 - gm-120 - tweetery - tutaj aktywny, regulowany hi-pass
2 - drugi gm-120 - 13 we wrotach - aktywny, regulowany hi-pass (tak od 50-100 Hz) albo band pass na wypasie

3 - półka - esx - albo pełne pasmo albo też jakiś low pass/band pass
4- sub - mostek z esx'a. - mam filtry we wzmaku wystarczające.


ino kabli 20 ton do poprowadzenia.
GM'y mi ładnie pod fotele wchodzą i byłaby malyna, ESX we bagażu i też tylko zasilanie do niego by szło więc.


Temat jest ogarniany na bieżącoPfft

Zwrotki się nadadzą na "zaraz" bo od razu bez rzeźbienia, nawet zostawiając radio mogę je podpiąć i będzie już lepiej.

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Snorky
Dodany dnia 10-01-2013 14:39
Awatar

Klubowicz #0424

Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@michor dodatkowe tony kabli dla mnie to nie problem - jakbyś zaczął rozbierać samochód u mnie to tam 3 razy tyle kabli jest co w serii Pfft Także to to akurat mi nie robi. W drzwiach kierowcy nie w kostce nie mam już wolnych miejsc na wsuwki Pfft

michor napisał/a:
2 - drugi gm-120 - 13 we wrotach - aktywny, regulowany hi-pass (tak od 50-100 Hz) albo band pass na wypasie

Chyba low-pass...

13 cm to mi się cały czas wydaje, że to nie zagra... Może w kapiszonie czy H.Accord da radę z racji konstrukcji drzwi, ale w 19 to za małe są.
Jak masz zaplecze sprzętowe w postaci wzmaków, zwrotek i głośników to zawsze coś z tego wydłubać można. Ja to bym musiał szukać dopiero, więc na chwilę obecną zostaję przy tym, co mam. Chociaż kusi mnie cały czas pomysł zrobienia przednich drzwi na trójdrożny zestaw odseparowany Pfft
Dać 16cm na niskie, 13cm na środek i jakieś 2,5cm na wysokie i malina mogłaby być, ale to wszystko do spokojnego rozkminienia, przeliczenia i dopiero działać (zapasowe boczki jak coś mam Pfft ).

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
Kujtek
Dodany dnia 10-01-2013 14:47
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@michor @Snorky offtop w offtopie o offtopie, wygraliście po jednym internecie!

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
michor
Dodany dnia 10-01-2013 14:51
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Hi pass Panie, albo band pass.

Tak żeby dół właśnie odciąć na jakichś tam 80 Hz żeby się niskimi tonami nie zapychaly niepotrzebnie (bo i tak ich nie wytworzą)

A w zasadzie band pass - żeby grały od tych tam 80-100Hz do 2500-3000 (w zależności jak tweetery będą ucięte)

od 150 hz w dół robi sub i po to jest.

13 by robiły za klasyczne średniaki/ średnio-niskotonowe tak jak powinny.
16,5 to tylko i wyłącznie kick-bas w założeniu.


a zwrotki nie tak działają.

One są albo
3 drożne - jeżeli masz tylko 2 kanały dostępne
(bass, średniak i tweeter)
albo po wyjęciu zworek robią się 2 zwrotnice:
1 dwudrożna - średniak i tweeter,
2 jednodrożna - woofer

na woofer wtedy można dać więcej pedyPfft

A urok jest taki że biore se radyjko, wpinam tył w woofery po zwrotnicy, przód na pasywnej jak jest czyli średniak + tweeter i mam wszystkie 4 kanały z radia wykorzystane, fader działa, a przynajmniej pasywnie jakoś już pocięte.

Tył dostanie kopniaka trochę bo nie bedzie musiał srednich i wysokich przetwarzać.
przód odetchnie bo 13 nie będą musiały walczyć z niskimi tonami...

same zalety Smile





Treść dodana dnia 10-01-2013 14:53:

@Snorky Aaaa..

I do 13 nie musisz nic drzwi przerabiać. Wywalasz kieszenie, dajesz takie bez głośników, tniesz boczek i w drzwiach już otwory są.

Normalnie do nich przykręcona jest kieszeń- to ma rozstaw głosnika 13 cm Smile

(miałem tak zanim się dorobiłem elektrycznych szyCool

A co do rozplanowania?
16cm w drzwiach,
Średniaki na maskownicach w desce
syki w trójkąty i ogień.

zapasowe boczki niepotrzebne Smile

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Snorky
Dodany dnia 10-01-2013 15:04
Awatar

Klubowicz #0424

Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@michor no właśnie o to mi chodzi, że odcięcie z dołu i z góry tak, aby się wpasowało w środek między 16,5 a tweetery.

Tak jak mówisz z tym podpięciem to nawet fajnie, ale wtedy żadnego wzmaka nie używasz i pod samym radiem to chodzi. Chyba, że pod wyjscia wysokiego poziomu, ale jakoś to nie przemawia nigdy do mnie.

A suba to u siebie pamiętam miałem do 100-120Hz ustawiony. Szkoda, że Signat nie ma płynnie regulowanego filtra tylko jest albo full, albo HPF (odcięcie góry i środka) co tnie mniej więcej koło 80Hz :/

Też chcę takie zwrotki Pfft

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
michor
Dodany dnia 10-01-2013 15:41
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

no dopóki wzmaka nie zamontuje to mam takie zwrotki na 4 kanały w radiu.

Potem dojdą wzmaki (i jak aktywnych filtrów do GM'ow nie ogarnę na czas) to zostaną jeszcze znów tylko już przez wzmacniacz.


A potem tylko aktywki z regulacją gain do GM'ów ogarnąć - bo i tak musze zbić sygnał line-out do dosyć niskiego poziomu dla tych wzmaków - to zamiast oporników, na op-ampach aktywny gain i przy okazji filtr.
Schemat takiego cuda jest prosty jak drut Grin

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
Kali
Dodany dnia 10-01-2013 18:02
Awatar

Klubowicz #0456

Postów: 3456

Data rejestracji: 07.08.2010 21:30
Skąd: lubelskie
Radzyń Podlaski

no i nastała cisza..

LRA11899<3

Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
 
Snorky
Dodany dnia 10-01-2013 18:20
Awatar

Klubowicz #0424

Postów: 3382

Data rejestracji: 03.02.2011 22:01
Skąd: warmińsko-mazurskie
Pasłęk

@Kali nie bajaj się panie - trza kiedyś z pracy do domu wrócić, obiad zjeść i chwilę sapnąć zanim znowu do kompa siądę Pfft

@michor no jak prosty schemat jest to tylko budować. A do tego pewno koszta takiego aktywa z regulacją gain'a będą małe jak nie znikome Pfft
To GM'y aż tak wrażliwe są, że zbijać jeszcze sygnał będziesz musiał?

Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika...

Nothing is true - everything is permitted

Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
 
Kujtek
Dodany dnia 10-01-2013 18:21
Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7642

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Kali cisza bo tu dwie głowy nad nagłośnieniem rozmyślają Rotfl

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: