Menu główne
Forum
Klubowicze
R9GTX |
Dodany dnia 09-01-2013 20:30 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@jonowaty policz oddane głosy. Ale tu chyba majster ma ostatnie zdanie do kiedy można głosować
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
renault19.pl | Dodany dnia 09-01-2013 20:30 |
maestro |
Dodany dnia 09-01-2013 20:30 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ale zara, co wy już chcecie kończyć?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 09-01-2013 20:31 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
w sumie nie bylo okreslone do kiedy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Kali |
Dodany dnia 09-01-2013 20:32 |
Postów: 3457 Data rejestracji: 07.08.2010 21:30 Skąd: lubelskie Radzyń Podlaski |
ja jutro nie idę na zajęcia więc mogę dyskutować
LRA11899<3
Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
|
maestro |
Dodany dnia 09-01-2013 20:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kali |
Dodany dnia 09-01-2013 21:03 |
Postów: 3457 Data rejestracji: 07.08.2010 21:30 Skąd: lubelskie Radzyń Podlaski |
ale o co zasadniczo chodzi ?
LRA11899<3
Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 09-01-2013 21:05 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
pytanie operacyjne: Czy Tomek1405 widział już co tutaj się dzieje ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
gielab0019 |
Dodany dnia 09-01-2013 22:04 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@jonowaty ja myślę że Tomek jest na tyle mądry że takimi głupotami się nie zajmuję . Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 10-01-2013 07:42 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
mój kolejny głos wędruje do ''mechanika'' luksad2200
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
Snorky |
Dodany dnia 10-01-2013 08:18 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@michor ja popołudnie zajęte miałem, więc popisać nie mogłem
Myślałem o tych rs 2.130, ale to, że to 13cm to od razu dyskwalifikacja na starcie. Nie chce mi się kombinować i cudować z redukcjami rozmiarów otworów, itd. Z resztą 13 nie pociągnie tak, jak 16. O tych zwrotkach co mówisz, to sądze, że rozsądny zestaw - słabszy wzmak, albo nawet samo radio może iść na syki, a średni i niski przez wzmaka. Nawet na środek i niski można wzmaka wtedy 4kanałowego wykorzystać (o ile zwrotka pozwoli na osobne podpięcie innego wzmaka pod każdą "drogę" (zakres) - to wtedy można by regulować poziom dla każdego zakresu częstotliwości na wyjściu ze wzmaka To był by szou dopiero Ja to pewno bym się pobawił w zbudowanie trójdrożnego systemu odseparowanego z przodu, ale to właśnie trzeba zacząć od zwrotki i to najlepiej z regulacją filtrów (widziałem takie ustrojstwo wielkości 2kanałowego dobrego wzmaka), do tego drzwi na głucho i można wybierać głośniki wtedy. Tylko wszystko rozbija się o czas... $$ to się tam nazbiera, ale czas... Już chyba ze 2 miechy Bandit męczy mnie, żebym do niego wpadł na kawę (chłopak w Egu siedzi, a ja codziennie w pracy w Egu jestem i nie mam czasu podjechać ). Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Szabelka |
Dodany dnia 10-01-2013 09:29 |
Postów: 3936 Data rejestracji: 13.04.2006 22:24 Skąd: śląskie Czeladź |
tak mi jeszcze wpadł do głowy login mateusz4653c
"Jeżeli wszystko jest pod kontrolą - jedziesz zbyt wolno"
R19 ph1 hb F3N '91 -> R19 ph2 sedan F3N '94 -> R19 ph3 coupe F3R '97 -> Laguna ph1 hb F3P '96 -> R19 ph5 (Meg II) + Dacionault Duster [moje nastki] DORTP.TV | Dacia | Renault | News | Outdoor | Społeczności Moje auto: Renault Megane II 1.6 16v '03, benzyna+LPG
|
michor |
Dodany dnia 10-01-2013 14:27 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Snorky
Wisz Panie. Pojęcie jak zrobić tanio i prosto dobry filtr aktywny I kilka wzmaków się wala. Plan był taki żeby zrobić: 1 - gm-120 - tweetery - tutaj aktywny, regulowany hi-pass 2 - drugi gm-120 - 13 we wrotach - aktywny, regulowany hi-pass (tak od 50-100 Hz) albo band pass na wypasie 3 - półka - esx - albo pełne pasmo albo też jakiś low pass/band pass 4- sub - mostek z esx'a. - mam filtry we wzmaku wystarczające. ino kabli 20 ton do poprowadzenia. GM'y mi ładnie pod fotele wchodzą i byłaby malyna, ESX we bagażu i też tylko zasilanie do niego by szło więc. Temat jest ogarniany na bieżąco Zwrotki się nadadzą na "zaraz" bo od razu bez rzeźbienia, nawet zostawiając radio mogę je podpiąć i będzie już lepiej. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Snorky |
Dodany dnia 10-01-2013 14:39 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@michor dodatkowe tony kabli dla mnie to nie problem - jakbyś zaczął rozbierać samochód u mnie to tam 3 razy tyle kabli jest co w serii Także to to akurat mi nie robi. W drzwiach kierowcy nie w kostce nie mam już wolnych miejsc na wsuwki
michor napisał/a: 2 - drugi gm-120 - 13 we wrotach - aktywny, regulowany hi-pass (tak od 50-100 Hz) albo band pass na wypasie Chyba low-pass... 13 cm to mi się cały czas wydaje, że to nie zagra... Może w kapiszonie czy H.Accord da radę z racji konstrukcji drzwi, ale w 19 to za małe są. Jak masz zaplecze sprzętowe w postaci wzmaków, zwrotek i głośników to zawsze coś z tego wydłubać można. Ja to bym musiał szukać dopiero, więc na chwilę obecną zostaję przy tym, co mam. Chociaż kusi mnie cały czas pomysł zrobienia przednich drzwi na trójdrożny zestaw odseparowany Dać 16cm na niskie, 13cm na środek i jakieś 2,5cm na wysokie i malina mogłaby być, ale to wszystko do spokojnego rozkminienia, przeliczenia i dopiero działać (zapasowe boczki jak coś mam ). Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-01-2013 14:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor @Snorky offtop w offtopie o offtopie, wygraliście po jednym internecie!
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 10-01-2013 14:51 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Hi pass Panie, albo band pass.
Tak żeby dół właśnie odciąć na jakichś tam 80 Hz żeby się niskimi tonami nie zapychaly niepotrzebnie (bo i tak ich nie wytworzą) A w zasadzie band pass - żeby grały od tych tam 80-100Hz do 2500-3000 (w zależności jak tweetery będą ucięte) od 150 hz w dół robi sub i po to jest. 13 by robiły za klasyczne średniaki/ średnio-niskotonowe tak jak powinny. 16,5 to tylko i wyłącznie kick-bas w założeniu. a zwrotki nie tak działają. One są albo 3 drożne - jeżeli masz tylko 2 kanały dostępne (bass, średniak i tweeter) albo po wyjęciu zworek robią się 2 zwrotnice: 1 dwudrożna - średniak i tweeter, 2 jednodrożna - woofer na woofer wtedy można dać więcej pedy A urok jest taki że biore se radyjko, wpinam tył w woofery po zwrotnicy, przód na pasywnej jak jest czyli średniak + tweeter i mam wszystkie 4 kanały z radia wykorzystane, fader działa, a przynajmniej pasywnie jakoś już pocięte. Tył dostanie kopniaka trochę bo nie bedzie musiał srednich i wysokich przetwarzać. przód odetchnie bo 13 nie będą musiały walczyć z niskimi tonami... same zalety Treść dodana dnia 10-01-2013 14:53: @Snorky Aaaa.. I do 13 nie musisz nic drzwi przerabiać. Wywalasz kieszenie, dajesz takie bez głośników, tniesz boczek i w drzwiach już otwory są. Normalnie do nich przykręcona jest kieszeń- to ma rozstaw głosnika 13 cm (miałem tak zanim się dorobiłem elektrycznych szy A co do rozplanowania? 16cm w drzwiach, Średniaki na maskownicach w desce syki w trójkąty i ogień. zapasowe boczki niepotrzebne [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Snorky |
Dodany dnia 10-01-2013 15:04 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@michor no właśnie o to mi chodzi, że odcięcie z dołu i z góry tak, aby się wpasowało w środek między 16,5 a tweetery.
Tak jak mówisz z tym podpięciem to nawet fajnie, ale wtedy żadnego wzmaka nie używasz i pod samym radiem to chodzi. Chyba, że pod wyjscia wysokiego poziomu, ale jakoś to nie przemawia nigdy do mnie. A suba to u siebie pamiętam miałem do 100-120Hz ustawiony. Szkoda, że Signat nie ma płynnie regulowanego filtra tylko jest albo full, albo HPF (odcięcie góry i środka) co tnie mniej więcej koło 80Hz :/ Też chcę takie zwrotki Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 10-01-2013 15:41 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
no dopóki wzmaka nie zamontuje to mam takie zwrotki na 4 kanały w radiu.
Potem dojdą wzmaki (i jak aktywnych filtrów do GM'ow nie ogarnę na czas) to zostaną jeszcze znów tylko już przez wzmacniacz. A potem tylko aktywki z regulacją gain do GM'ów ogarnąć - bo i tak musze zbić sygnał line-out do dosyć niskiego poziomu dla tych wzmaków - to zamiast oporników, na op-ampach aktywny gain i przy okazji filtr. Schemat takiego cuda jest prosty jak drut [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kali |
Dodany dnia 10-01-2013 18:02 |
Postów: 3457 Data rejestracji: 07.08.2010 21:30 Skąd: lubelskie Radzyń Podlaski |
no i nastała cisza..
LRA11899<3
Moje auto: Renault Laguna II 1.9 dCi (88kW/120KM),, diesel, 211000km
|
Snorky |
Dodany dnia 10-01-2013 18:20 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@Kali nie bajaj się panie - trza kiedyś z pracy do domu wrócić, obiad zjeść i chwilę sapnąć zanim znowu do kompa siądę
@michor no jak prosty schemat jest to tylko budować. A do tego pewno koszta takiego aktywa z regulacją gain'a będą małe jak nie znikome To GM'y aż tak wrażliwe są, że zbijać jeszcze sygnał będziesz musiał? Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-01-2013 18:21 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Kali cisza bo tu dwie głowy nad nagłośnieniem rozmyślają
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |