Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 04-02-2013 17:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
a jak tam ssanie działa? sprawdzałeś dźwigienke STOP? jałowe tam ustawiają.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 04-02-2013 17:14 |
Robsajson |
Dodany dnia 04-02-2013 17:27 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ssania brak. Obroty są na poziomie ok 850/min. Po pierwszym przygazowaniu wskakują od razu na 1100/min. która to dźwigienka? Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2013 17:29 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jakto brak ssania? nie działa?
chodzi o dźwignie na lewo od cyfry 2, cyfra 2 wskazuje na śrube której wkrecenie lub wykrecenie bedzie regulować obroty na jałowym. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 04-02-2013 17:33 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ta śruba jest nazywana zderzakiem Przy aucie będę dopiero po 22 więc zobaczę czy działa. Może nawet nakręcę filmik jak będę miał jak. Ssanie nie ma w ogóle. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2013 17:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
dźwignia powinna być luźno. dziwne że jest przerwa miedzy końcem tej sruby a tą dźwignią po lewej.
Edytowane przez maestro dnia 04-02-2013 17:35 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 04-02-2013 17:46 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Będę kombinować jeszcze. Może wystarczy regulacja wolnych obrotów a ja szukam dziury w całym jak pewien Tomek Moderator Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2013 17:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Spróbuj ruszyć tą dźwignią po lewo.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 04-02-2013 17:57 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Gość z forum Forda miał to samo co ja. Muszę wyregulować wolne obroty i będzie po sprawie ponoć. Będzie trzeba podjechać do paprocha jakiegoś bo sam tego nie zrobię. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2013 17:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Robsajson zrobisz sam jeżeli nie zaczniesz odkrecac zbyt wielu śrub i kontr
W mojej okolicy (rzekłbym że w województwie) tylko jeden zakład nie odkłada słuchawki na słowo LUCAS. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 04-02-2013 18:10 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Znalazłem super opis jak to zrobić więc dam radę: http://www.mondeo...kII-1-8-TD Nie bardzo tylko kumam co ma dać blokowanie dźwigienki imbusem ?!?! Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2013 18:14 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bo tam panie wolne obroty to Ci jeszcze krokowiec ustala. Ale jaja.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 04-02-2013 18:15 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Krokowiec w Dieslu? Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2013 18:17 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No to 'inny' silniczek który reguluje naciąg linki która znowu reguluje dźwignie a ta wolne obroty.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 04-02-2013 18:22 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Nie ma jednak to co zwykły benzyniak. Prostota
Jutro z rana się za to zabiorę jak nie będzie padać i zdam relację co i jak. Muszę jeszcze Webasto sobie obczaić Treść dodana dnia 04-02-2013 21:59: Ta dźwigienka po wciśnięciu jej do góry podnosi obroty. A ze mnie jest ,,D", bo nie zwróciłem uwagi na wskaźnik temperatury Niby jest ogrzewanie itp. ale wskazówka nie podniesie się dalej jak na 1/3 skali Termostat jest pewnie padnięty i jest załączony długi obieg płyny chłodniczego Edytowane przez Robsajson dnia 04-02-2013 18:23 Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-02-2013 22:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Cokolwiek znaczy to co napisałeś w ostatnim zdaniu - termostat jest otwarty pewnie.
Edytowane przez maestro dnia 04-02-2013 22:03 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Robsajson |
Dodany dnia 04-02-2013 22:10 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Chodziło mi o to, że termostat jest ciągle otwarty Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Hifman |
Dodany dnia 05-02-2013 15:41 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Imbus czy szczelinomierz lub cokolwiek o odpowiedniej grubości wkładasz, bo tak należy regulować obroty.
Odchylenie dźwigni o odpowiednią odległość ma spowodować odpowiednią reakcję silnika, ot cała filozofia. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
Robsajson |
Dodany dnia 05-02-2013 15:45 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Hifman napisał/a: Imbus czy szczelinomierz lub cokolwiek o odpowiedniej grubości wkładasz, bo tak należy regulować obroty. Odchylenie dźwigni o odpowiednią odległość ma spowodować odpowiednią reakcję silnika, ot cała filozofia. Dzięki za wyjaśnienie. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Hifman |
Dodany dnia 05-02-2013 16:40 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Książka Sam naprawiam do Renault 19, w dziale klekota, fajnie opisuje po co płytki. Problemem jest to, że trzeba wiedzieć co się ma stać np. czy po zamontowaniu płytki obroty mają dalej trzymać się w zakresie biegu jałowego, czy mają podnieść się do określonej wartości.
Aha, a tutaj membrany do LDA z allegro: http://allegro.pl...ng=booster Czasem pojawiają się pod nazwą Booster, czasem pod prawidłową nazwą LDA. FAQ'ulca zrobiłem kiedyś z LDA, nic tam trudnego nie ma, poziom trudności w szkolnej skali 3-. Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
Robsajson |
Dodany dnia 09-02-2013 20:48 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Tak jak napisałem wcześniej. Ale ze mnie D Termostat wymieniłem ale nic to nie dało. Winna okazała się sprężyna, która odciągała dźwigienkę po lewej stronie. teraz jest już wszystko ok Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |