20 Kwietnia 2024 09:05:46
Zdjęcia użytkowników
Grzywa iglowy
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
pompa wtryskowa:) 
maestro
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:14
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

a jak tam ssanie działa? sprawdzałeś dźwigienke STOP? jałowe tam ustawiają.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 04-02-2013 17:14
Awatar
Robsajson
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:27
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Ssania brak. Obroty są na poziomie ok 850/min.
Po pierwszym przygazowaniu wskakują od razu na 1100/min.
która to dźwigienka?
www.mondeoklubpolska.pl/red/artykuly/jalowy/2.jpg

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
maestro
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:29
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

jakto brak ssania? nie działa?

chodzi o dźwignie na lewo od cyfry 2, cyfra 2 wskazuje na śrube której wkrecenie lub wykrecenie bedzie regulować obroty na jałowym.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Robsajson
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:33
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Ta śruba jest nazywana zderzakiem Pfft
Przy aucie będę dopiero po 22 więc zobaczę czy działa.
Może nawet nakręcę filmik jak będę miał jak.
Ssanie nie ma w ogóle.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
maestro
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:35
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

dźwignia powinna być luźno. dziwne że jest przerwa miedzy końcem tej sruby a tą dźwignią po lewej.

Edytowane przez maestro dnia 04-02-2013 17:35
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Robsajson
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:46
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Będę kombinować jeszcze.
Może wystarczy regulacja wolnych obrotów a ja szukam dziury w całym jak pewien Tomek Moderator Rotfl

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
maestro
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:47
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Spróbuj ruszyć tą dźwignią po lewo.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Robsajson
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:57
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Gość z forum Forda miał to samo co ja. Muszę wyregulować wolne obroty i będzie po sprawie ponoć. Będzie trzeba podjechać do paprocha jakiegoś bo sam tego nie zrobię.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
maestro
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 17:59
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Robsajson zrobisz sam jeżeli nie zaczniesz odkrecac zbyt wielu śrub i kontr Wink

W mojej okolicy (rzekłbym że w województwie) tylko jeden zakład nie odkłada słuchawki na słowo LUCAS.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Robsajson
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 18:10
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Znalazłem super opis jak to zrobić więc dam radę:
http://www.mondeo...kII-1-8-TD
Nie bardzo tylko kumam co ma dać blokowanie dźwigienki imbusem ?!?!

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
maestro
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 18:14
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Bo tam panie wolne obroty to Ci jeszcze krokowiec ustala. Ale jaja.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Robsajson
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 18:15
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Krokowiec w Dieslu??

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
maestro
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 18:17
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

No to 'inny' silniczek który reguluje naciąg linki która znowu reguluje dźwignie a ta wolne obroty.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Robsajson
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 18:22
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Nie ma jednak to co zwykły benzyniak. Prostota Smile
Jutro z rana się za to zabiorę jak nie będzie padać i zdam relację co i jak.
Muszę jeszcze Webasto sobie obczaić Smile


Treść dodana dnia 04-02-2013 21:59:

Ta dźwigienka po wciśnięciu jej do góry podnosi obroty.

A ze mnie jest ,,D", bo nie zwróciłem uwagi na wskaźnik temperatury bicz
Niby jest ogrzewanie itp. ale wskazówka nie podniesie się dalej jak na 1/3 skali bicz
Termostat jest pewnie padnięty i jest załączony długi obieg płyny chłodniczego szok

Edytowane przez Robsajson dnia 04-02-2013 18:23
Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
maestro
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 22:03
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Cokolwiek znaczy to co napisałeś w ostatnim zdaniu - termostat jest otwarty pewnie.

Edytowane przez maestro dnia 04-02-2013 22:03
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Robsajson
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 04-02-2013 22:10
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Chodziło mi o to, że termostat jest ciągle otwarty Rotfl

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
Hifman
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2013 15:41
Awatar


Postów: 681

Data rejestracji: 19.07.2009 15:49
Skąd: dolnośląskie
Zgorzelec

Imbus czy szczelinomierz lub cokolwiek o odpowiedniej grubości wkładasz, bo tak należy regulować obroty.
Odchylenie dźwigni o odpowiednią odległość ma spowodować odpowiednią reakcję silnika, ot cała filozofia.

Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Grin
Remont skończony przy 232500km Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
 
Robsajson
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2013 15:45
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Hifman napisał/a:
Imbus czy szczelinomierz lub cokolwiek o odpowiedniej grubości wkładasz, bo tak należy regulować obroty.
Odchylenie dźwigni o odpowiednią odległość ma spowodować odpowiednią reakcję silnika, ot cała filozofia.

Dzięki za wyjaśnienie.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
Hifman
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 05-02-2013 16:40
Awatar


Postów: 681

Data rejestracji: 19.07.2009 15:49
Skąd: dolnośląskie
Zgorzelec

Książka Sam naprawiam do Renault 19, w dziale klekota, fajnie opisuje po co płytki. Problemem jest to, że trzeba wiedzieć co się ma stać np. czy po zamontowaniu płytki obroty mają dalej trzymać się w zakresie biegu jałowego, czy mają podnieść się do określonej wartości.

Aha, a tutaj membrany do LDA z allegro:

http://allegro.pl...ng=booster

Czasem pojawiają się pod nazwą Booster, czasem pod prawidłową nazwą LDA. Wink FAQ'ulca zrobiłem kiedyś z LDA, nic tam trudnego nie ma, poziom trudności w szkolnej skali 3-. Wink

Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Grin
Remont skończony przy 232500km Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
 
Robsajson
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 09-02-2013 20:48
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Tak jak napisałem wcześniej.
Ale ze mnie D Pfft
Termostat wymieniłem ale nic to nie dało. Winna okazała się sprężyna, która odciągała dźwigienkę po lewej stronie.
teraz jest już wszystko ok Grin

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: