Menu główne
Forum
Klubowicze
Radson |
Dodany dnia 15-01-2013 00:57 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
Siemka powili zbieram kase bo planuje moja 19 troche przerobic troche myslalalem nad zawieszenie ale jak oprocz tego jest brane pod uwage SWAP to wole znalesc silnik a pozniej pod dany silnik dopasowac zawieszenie(wiadomo ze hamulce tez beda wymieniane) . Ja osobiscie nie bede przekladal silnik tylko dam zarobic jakiemus miechanikowi. Wiec nie chce sie zabardzo napalac na jakies 3.0 czy cos w tym stylu tylko rosadnie do 2.0 na poczatku rozgladamel sie nad silnikiem na jaki warto zwrocic uwage jest kilka pomyslow takie jak: 19 1.8 16v, laguna 2.0 8v , megan 2.0 16v i jakis od clio
Jezeli mozescie to dajcie jakies pomysly na co warto zwrocic uwage ktory silnik jest bardzo awaryjny ktory mniej. /michor: proszę Cię, popraw trochę ten post, jakieś przecinki kropki... Edytowane przez michor dnia 16-01-2013 09:09 Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 15-01-2013 00:57 |
maestro |
Dodany dnia 15-01-2013 01:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Sprawa zamyka sie w połowie Twojego posta.
Jeśli masz zamiar dać to wszystko jakiemuś znachorowi to od razu sobie odpuść. Koszty rosną przynajmniej dwukrotnie. 1.8 16V jest bardzo fajny, ale nie lubi idioty na fotelu kierowcy. Odpowiednio traktowany daje wiele frajdy i radości, a przy tym nie wiele pali jak na moc (w trasie 6-6.5litra, w mieście 9). Jak pociśniesz no to spali więcej, ale na pewno nie więcej niż 1,7 F3N w mieście. Z każdym innym silnikiem beda przeróbki elektryki bo nie bedzie pasować wiązka. Edytowane przez maestro dnia 15-01-2013 01:02 Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kosiarz79 |
Dodany dnia 15-01-2013 01:12 |
Postów: 2556 Data rejestracji: 07.01.2007 15:54 Skąd: wielkopolskie Września |
najszybciej to mysle f2n -92-95 kucy lub hmm gosc pakowal 1,8 16v do clio z 19 ponoc w 1 dzien sie zmiescili we 2 wiec odwrotnie tez by w miare szlo .Od mechanikow trzymaj sie z daleka wyjdzie pasztet i do tego drogi
sprzedam graty 1,4 1,7 1,8 1,816v -nr 513337953+cabrio na czesci
Moje auto: r19cabrioCsaxoMEGANcoupe MAZDA 323 mz250, benzyna
|
Radson |
Dodany dnia 15-01-2013 01:27 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
kosiarz79 napisał/a: najszybciej to mysle f2n -92-95 kucy lub hmm gosc pakowal 1,8 16v do clio z 19 ponoc w 1 dzien sie zmiescili we 2 wiec odwrotnie tez by w miare szlo .Od mechanikow trzymaj sie z daleka wyjdzie pasztet i do tego drogi ale f2n to nie za wiele sie rozni mocowo ewentulanie f3n 73 przerobic na 90 nie wiem czy moze to bylo by lepsze Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 15-01-2013 01:30 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Jak chcesz to mogę Ci sprzedać swoją R19 z silnikiem 2.0 16V z megany. Działa, odpala i jeździ. Bądziesz mial jakieś 8 - 8,5s do setki. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
Radson |
Dodany dnia 15-01-2013 01:31 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
maestro napisał/a: Sprawa zamyka sie w połowie Twojego posta. Jeśli masz zamiar dać to wszystko jakiemuś znachorowi to od razu sobie odpuść. Koszty rosną przynajmniej dwukrotnie. 1.8 16V jest bardzo fajny, ale nie lubi idioty na fotelu kierowcy. Odpowiednio traktowany daje wiele frajdy i radości, a przy tym nie wiele pali jak na moc (w trasie 6-6.5litra, w mieście 9). Jak pociśniesz no to spali więcej, ale na pewno nie więcej niż 1,7 F3N w mieście. Z każdym innym silnikiem beda przeróbki elektryki bo nie bedzie pasować wiązka. no ale sam nie mam mozliwosci wsadzic nie mam odp sprzetu co masz na mysli "1.8 16V jest bardzo fajny, ale nie lubi idioty na fotelu kierowcy" ze jada na 5 biegu przy 50 czy ze piluja do odcinki czy jak? co do 1.8 16v to silnik z wiazka i komputer i zawieszenie z przodu chociaz od 16V Treść dodana dnia 15-01-2013 01:32: RafalS16 napisał/a: Jak chcesz to mogę Ci sprzedać swoją R19 z silnikiem 2.0 16V z megany. Działa, odpala i jeździ. Bądziesz mial jakieś 8 - 8,5s do setki. a czemu sprzedajesz sam przekladales silnik czy ktos tobie przekladal duzo zabawy Cb kosztowalo i mniej wiecej z jakimi kosztami min powinienem sie liczyc Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
RafalS16 |
Dodany dnia 15-01-2013 01:38 |
Postów: 475 Data rejestracji: 26.05.2005 06:45 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Sprzedaje bo kupiłem inne auto. Silnik przekładałem sam, jest przy tym trochę kombinowania, ale nie ma tragedii. Jest na forum tutaj temat o przekładce tego silnika to poczytaj sobie. (F7P-->F7R) Kosztowało mnie to niecałe 4tys. Kupując gotowe auto ode mnie wyjdzie Cię prawie dwukrotnie taniej A przy tym masz cały sprawny samochód a nie zestaw do swapa. Moje auto: Renault Espace III 1.9dti, diesel, 300000km
|
Radson |
Dodany dnia 15-01-2013 02:03 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
A co myslicie o przerobieniu na 90KM czy to sie bedzie oplacac bardziej mi chodzi o moc i spalanie bo patrzac na 1.8 16V to duza roznica jest
Edytowane przez Radson dnia 15-01-2013 02:04 Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
MatClio |
Dodany dnia 15-01-2013 08:51 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
Tu masz temat o zmianie głowicy na f3n l742 www.renault19.pl/... Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
R9GTX |
Dodany dnia 15-01-2013 10:50 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
dobra szesnastka nie jest zła
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 15-01-2013 11:31 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Radson F7P i F7R (odpowiednio: 1,8 16v 136 KM 158 Nm, 2,0 16v 150 KM 175/185 Nm ten mocniejszy w Megane) są ładnie wysilone, oferują dużo frajdy przy wysokich obrotach, jak każda szesnastka na dole zakresu nie oferują wiele, ale jest i druga strona medalu, z uwagi na wysilenie (porównaj sobie moce silników z epoki i te silniki wychodzą na czołówkę) są one delikatne, o panewkach w tych silnikach krążą legendy... Nie są one "idiotoodporne", kręcenie zimnego silnika i katowanie go to szybka droga do ich zatarcia.
F3Na tanim kosztem (o ile znajdziesz zestaw) przerobisz na MPI (90 KM 140 Nm), spalanie mniej więcej takie same o ile nie niższe, więcej mocy i momentu, jeździ lepiej od F3P mono (88 KM 142 Nm). Bez problemu wsadzisz też F3PMa, czyli popularną 110 (chociaż nigdy ten silnik nie miał tych pełnych 110 KM - 109 KM 160 Nm). 8 zaworów i wdzięczna długowieczna konstrukcja o umiarkowanym spalaniu i dużym potencjale (jeżeli chodzi o moment, ma go więcej niż F7P). Z silników nie montowanych w R19 ZA DUŻEGO problemu nie będziesz miał z F7R czy F4R (jak dorwiesz z turbiną od Clio Sport ma 174 KM), ten drugi nie wejdzie z orginalnym osprzętem, więc dochodzi jeszcze osprzęt od F7P. Jakimś wyjściem jest też F3R (na przykład z Laguny) 8v 115 KM, jak się uprzesz założysz głowicę od F3P, wówczas mniejszy problem z elektryką. Poza tym pozostaje jeszcze temat F3Na od Volvo (B18FT, 1721 ccm, T2 Garreta, 120-122 KM, 190 Nm). Jeżeli chcesz dawać mechanikowi auto na tą operację odpuść sobie w ogóle temat swap. Jeszcze raz tyle co za części dasz za robociznę, a i tak będą problemy, które mechanik o ile rozwiąże to zajmie mu to pół roku, oczywiście są tacy, którzy specjalizują się w takich operacjach, ale wiem skądinąd, że rozmowy zaczynają się od ok. 8 tyś. PLN za robociznę, jeżeli cię stać to gratuluję. Poza tym na forum pewnie znajdą się chętne osoby, które mają doświadczenie w takich operacjach i kwestią dogadania byłoby przeprowadzenie u nich takiej operacji. Więc zdecyduj się na któryś z silników, zdobądź komplet do swapu i poszukaj kogoś, kto pomoże ci to ogarnąć. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
R9GTX |
Dodany dnia 15-01-2013 11:50 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@dj_mafiozo co tu za głupoty gadasz F7p może nie wybacza błędów ale na pewno użytkowany z głową da dużo frajdy, to nie jest silnik na wystawę a do użytku
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 15-01-2013 11:54 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
To zdecyduj sie wreszcie autorze tematu. Piszesz ze zalezy Ci na mocy i spalaniu i od razu piszesz o 90konnym F3Nie... Pomieszanie z poplątaniem.
Masz już chyba wszystko podane, kwestia zeby sie zdecydować. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 15-01-2013 11:55 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@R9GTX No używany z głową, a czy katowanie zimnego silnika to używanie z głową? Nie mówię, że nie daje frajdy, bo daje jej czasem aż za dużo, nie mówię, że nie nadaje się do normalnej jazdy, mówię tylko że to delikatna konstrukcja, bo taką jest, masz taki już ładny kawał czasu, więc wiesz o co chodzi. Jeżeli się źle zrozumieliśmy, cóż zdarza się.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
michor |
Dodany dnia 15-01-2013 12:03 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
dj_mafiozo napisał/a: @Radson(...) Z silników nie montowanych w R19 ZA DUŻEGO problemu nie będziesz miał z F7R czy F4R (jak dorwiesz z turbiną od Clio Sport ma 174 KM), ten drugi nie wejdzie z orginalnym osprzętem, więc dochodzi jeszcze osprzęt od F7P. Jakimś wyjściem jest też F3R (na przykład z Laguny) 8v 115 KM, jak się uprzesz założysz głowicę od F3P, wówczas mniejszy problem z elektryką. Poza tym pozostaje jeszcze temat F3Na od Volvo (B18FT, 1721 ccm, T2 Garreta, 120-122 KM, 190 Nm). Trochę żeś tu Panie namieszał. 1 - F4R z Clio sport nie ma turbiny, najwyżej taką za 15 pln w dolocie z allegro jak właściciel lubił wiejski tjunik. 2 - tylko z ph2 i tylko przed liftem bo jest jeszcze przepustnica na linkę - potem jest drive by wire. 3 - 172 konie a nie 174, 4 - wchodzi z oryginalnym osprzętem tylko wtedy trzeba mieć poduszkę z dT żeby go powiesić jak w oryginale a nie postawić jak jest postawiona każda benzyna w R19. potem kwestia kolektora wydechowego itp - bo to na 100% trzeba przerzeźbić (w clio idzie nad maglem, w R19 pod) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-01-2013 12:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
kładź n7u/b5244s
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
R9GTX |
Dodany dnia 15-01-2013 12:06 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@dj_mafiozo piszesz o panewkach i obrotach to Ci mówię że mozna go ekstremalnie użytkowac bo nie został zaprojektowany po to zeby tylko na papierze straszyć
/michor: Ci! - to jest błąd ortograficzny taki sam jak np. "pujdziesz" Edytowane przez michor dnia 16-01-2013 09:12 Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 15-01-2013 12:08 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Ludki, weźcie sobie obejrzyjcie taki program "sonda" na youtubie o oleju silnikowym.
Tam też jest powiedziane co najbardziej szkodzi panewkom (przy okazji tłumaczenia co i jak z olejem) a nie tu gupoty piszecie różne... Treść dodana dnia 15-01-2013 12:10: YouTube Video YouTube Video YouTube Video [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
MatClio |
Dodany dnia 15-01-2013 12:23 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
@dj_mafiozo Ty juz mu Dobrze podpowiesz niech wkłada f3p mono lub multi,lub f7p. A Nie BFT'ka bo powtórzy historię Morcina Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
Kujtek |
Dodany dnia 15-01-2013 12:26 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@MatClio sam masz i co zły jest? że jedna osoba odwaliła gluta nie znaczy że silnik do dpy
/michor: ostrzegam Edytowane przez michor dnia 16-01-2013 09:12 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |