Menu główne
Forum
Klubowicze
Radson |
Dodany dnia 17-01-2013 01:47 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
maestro napisał/a: @Radson Tylko po co? Lampy z 16V wyglądają sto razy lepiej z ciemnymi środkami. Bez nich wyglądają blado i jakby byly wyblaknięte. Żebyś miał efekt "ładny" musiałbyś miec nowe lampy a przede wszystkim szkła. Lamp jest tak mało że nie masz co przebierać - trzeba brać jak są jakieś w miare ładne A jak nie to potem lustra oddajesz do regeneracji - 70PLN/lustro x 2 i masz nowe lampy. Ostatnie ogniwo to szkła. No moze i masz racje A jeszcze jedno pytanie nasunelo mi sie jezeli chce zamontowac listwy progowe od wersji 16V czy duzo jest przy tym zabawy i czy przez to nie bedzie sie pojawiala rdza Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 17-01-2013 01:47 |
milas92 |
Dodany dnia 17-01-2013 01:49 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@Radson buda 16v ma dodatkowe zaczpy na te progi. same progi nie zardzewieją, bo jak skoro są z plastiku?
możesz próbować przyklić je na klej do szyb Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Radson |
Dodany dnia 17-01-2013 01:52 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
ale tez gdzies czytalem ze mozna jakos wywiercic dziury i to zamontowac. Ktos tak robil z forum tylko walsnie jak nie bedzie przylegalo ladnie do mozna sie spodziewac wody srodku mniedzy plastikiem a blacha i pozniej rdza a juz w swoim aucie robilem progi
Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
milas92 |
Dodany dnia 17-01-2013 01:57 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
jak wywiercisz dziure w progu to będzie rdzewieć.
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Radson |
Dodany dnia 17-01-2013 02:00 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
milas92 napisał/a: jak wywiercisz dziure w progu to będzie rdzewieć. czyli lipa albo bez progow albo kleic ;/ durde a mialo byc tak pieknie Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
milas92 |
Dodany dnia 17-01-2013 02:05 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
@Radson próg przykręcisz na dwa torxy przy błotnikach, a srodek to wiesz.. może odstawać.
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Radson |
Dodany dnia 17-01-2013 02:06 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
milas92 napisał/a: @Radson próg przykręcisz na dwa torxy przy błotnikach, a srodek to wiesz.. może odstawać. ale jak srodek bedzie odstawal to sie woda bedzie zbierac Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
milas92 |
Dodany dnia 17-01-2013 02:09 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
przeciez jakbyś tego nie przymocował to się będzie zbierać.
originalnie tez odstaje delikatnie jak próg masz zabezpieczony to sie nic nie bedzie działo Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
Radson |
Dodany dnia 17-01-2013 02:10 |
Postów: 767 Data rejestracji: 19.09.2011 21:43 Skąd: mazowieckie Milanówek |
milas92 napisał/a: przeciez jakbyś tego nie przymocował to się będzie zbierać. originalnie tez odstaje delikatnie jak próg masz zabezpieczony to sie nic nie bedzie działo no to sie jeszcze zasanowie moze jakos to bedzie wygladalo bez tych progow Czasami na drodze spotyka się szaleńców, pędzą na złamanie karku, wbrew rozsądkowi... naprawdę.. czasami aż ciężko ich wyprzedzić...
Moje auto: Renault Laguna I ph II 2.0 F4R kombi 2000, benzyna+LPG, 270000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 17-01-2013 09:00 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
ja mam te nakładki i jak wyszły z fabryki tak progi są całe bez rdzy
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 17-01-2013 11:27 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Radson napisał/a: RafalS16 napisał/a: Michor wcześniej napisał żeby brać F3R'a. W sumie popieram, bo to taki idioto-odporny silnik prawie nie do zarżnięcia i osiągi ma już całkiem przyzwoite w takiej budzie. A jak panewy w nim zagrają to nie wnikaj tylko odrazu prowadź go na złom, bo kolejny używany słupek kupisz za 300 - 400zł. To jest takie najbardziej ekonomiczne rozwiązanie. nie wiem czy mam sie zdenerwowac czy nie ja idota za kiernownica nie jestem ;p ale jeszcze nie znalazlem odp silnik jak mam kupic silnik to najlepiej z cala buda niz silnik z osrzpetem jak bym mial kupowac wyjety silnik to najlepiej zrobic mu remont To nie o to chodzi czy jesteś idiotą czy nie. To jest takie stwierdzenie ogólne Chodzi o to że przy F3R'e tak jak przy F3PM, jak będziesz miał dobry silnik a nie złom to tylko będziesz olej zmieniał i jeździł. Wsiadasz, odpalasz - zero problemu praktycznie, rozrząd prosty, wszystko na wierzchu, graty dostępne... A F7P nie jest "idioto-odporne" bo wymaga trochę uwagi. To się tps przestawi, to się woda w świece naleje, pamiętać żeby: na zimno nie ciskać, po ciskaniu dać mu się przestudzić (po to była mała pompka fabrycznie) - bo głowica ze stopów a blok z żeliwa i może się skrzywić, a to w lato jak nie będzie osłony to się będzie rozrusznik zawieszał, potem hydropopychacze, rozrząd, kable zapłonowe też droższe, gratów mniej - jest kilka opcji które powoduje że z tym silnikiem wyciągnij sobie alternator z 16v - zobaczymy jak nawrzucasz na tę fabrykę i tak dalej - tak prosto nie ma. Aczkolwiek - przy rozsądnej eksploatacji, bez właśnie - bycia idiotą - silnik jest imho bezawaryjny i bardzo trwały. A za 4-5k zamiast ściągać bf'a z reichu to bym chyba sobie silnik z clio sporta włożył. W sumie BF to dobra opcja- jest kilka modów opracowanych żeby z niego bez niczego zrobić 160KM - bo na tyle go zaprojektowało Porsche (podobno maczali palce w tym silniku). A że (znów podobno) większość kuta w środku, dodajesz sensowne turbo, map sensor na >1 bar, i się robi 200 kucy, a to na budę R19 z grubym zapasem starczy 16v waży 1100 -1150 w zależności od wyposażenia. Rafał ważył silnik ze skrzynią = 185 kg. F7P to KLOC i po raz kolejny napiszę - to jest NAJCIEŻSZY silnik w gamie. Cięższy od dT. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
MatClio |
Dodany dnia 17-01-2013 11:46 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
Dokładnie michor. BFT ma dużo większy potencjał niż f7p. Jednak moment obrotowy robi swoje. Tyle ze f7p ładniej wygląda pod maska niż bf,i ma więcej KM.. Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
michor |
Dodany dnia 17-01-2013 11:55 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@MatClio pozostają jeszcze 2 rzeczy:
1) dźwięk. F7P z odetkanym dolotem i wydechem trochę - wybacz. BF się nie umywa 2) idea/"legenda". Mnie, zawsze, renault i hothatch w ich wykonaniu kojarzy się z ryczącym, wysokoobrotowym n/a. - no i moim zdaniem, F7P to cud techniki tamtych lat i trochę legenda Renault bo sporo nowych rozwiązań wrzucili do serii "7" która nigdy potem się nie pojawiła. BF to wisz. Prosiakowe, niemieckie itp [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
MatClio |
Dodany dnia 17-01-2013 12:26 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
Zależy Kto Co lubi czy turbina czy 16-zaworów. Fakt,dźwięk silnika 16V jest super. Tylko trzeba kręcić wysoko żeby jechał. A bf?idzie od dołu. Poza tym te silniki się tak od siebie różnią ze Nie ma Co porównywać kwestia wyboru. Z tym,że bf trochę więcej wybaczy niż f7p. ieble na przykład żałował,ze sprzedał bf i pakował się w 16V Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 17-01-2013 12:34 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@MatClio Żałował chyba po kolejnym rozbieraniu silnika i po skutkach własnych błedów...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 17-01-2013 13:32 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@maestro @MatClio co tylko potwierdza że F7P jest hmm.... wymagające w obsłudze.
A bf to tam wiecie. no jedzie moc ma itp ale gdzie tu emocje? Gdzie to odcięcie na 7000 RPM? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-01-2013 13:32 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@michor i zarżnieta turbina
tak czy owak. f3p multi daje rade w 19stce nieźle Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michor |
Dodany dnia 17-01-2013 13:33 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
YouTube Video
wiem wiem, że moje stare itp ale odgłos mi się mega w tym samochodzie podobał... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 17-01-2013 14:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
ale klunkier
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
MatClio |
Dodany dnia 17-01-2013 14:22 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
Jeden woli regenerować turbo,drugi bawić się z panewkami i wymieniać silnik dobra bo temat wkroczył na tor b18fT vs f7p..Nie ma Co porównywać turbo Do wolnossaka
Edytowane przez MatClio dnia 17-01-2013 14:24 Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |