Menu główne
Forum
Klubowicze
kuba2217 |
Dodany dnia 22-01-2013 20:59 |
Postów: 9 Data rejestracji: 22.01.2013 20:35 Skąd: - |
Witam Mam taki problem a dokladnie szwagier iz auto idealnie odpala czy cieply czy zimny lecz gdy jest zimny obroty spadaja prawie do tysiaca a gdy jest cieply wahaja sie od 1.5-2 tysiace silnik jest 1.4 na lancyszku rozrzadu rena jest z 91r, bez jakiejkolwiek elektryki a zapomnialem napisac silnik byl zmieniony na taki sam (nowy gdy byl jeszcze w aucie idealnie chodzil) ale byl kupiony bez osprzetu i wlasnie gdy go wlozylismy do siebie to juz byly takie obroty jak sie nie myle to to jest wlasnie taki silnik a przynajmniej bardzo podobny |
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 22-01-2013 20:59 |
maestro |
Dodany dnia 22-01-2013 21:08 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Jeżeli taki jak na zdjęciu co zły dział -> silnik typu C.
Wtrysk czy gaźnik? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 22-01-2013 21:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
tutaj sprawdzisz jaki masz silnik http://www.renaul...d_id=30946
potem wypełnij profil samochodu, ułatwi to pomoc -> http://www.renaul...it_car.php hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kuba2217 |
Dodany dnia 22-01-2013 22:08 |
Postów: 9 Data rejestracji: 22.01.2013 20:35 Skąd: - |
nie moge za bardzo uzupelnic profilu poniewaz ja mam inna 19-stke a szwagier inna a pisze teraz w jego imieniu a w innym dziale jest o mojej reni i to jest niby gaznik punktowy (tak mowi szwagier) dobra nastepnym razem bede wiedzial ale teraz dajcie jakies propozycje co moze byc winna |
|
|
maestro |
Dodany dnia 22-01-2013 22:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nie ma czegoś takiego jak gaźnik punktowy.
Propozycje: może być wszystko. Nie wiemy nawet który silnik. Stawiam że to jednopunktowy wtrysk. Pewnie krokowy do regulacji, zaślepki na kolektorze do sprawdzenia, szczelność wężyków podciśnienia i odmy. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kuba2217 |
Dodany dnia 22-01-2013 22:17 |
Postów: 9 Data rejestracji: 22.01.2013 20:35 Skąd: - |
szczelnosc wszystkiego bylo sprawdzane silniczek byl wymieniony a zaslepka na kolektorze gdzie to jest dokladnie jutro zrobie foto szwagra silnika i wrzuce wtedy bedziecie wiedziec dokladnie |
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-01-2013 22:30 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@kuba2217 Fotka fotką, nie ten dział bo nie ten silnik, a oba 1,4 ze sobą mają mało wspólnego, zupełnie inna konstrukcja, jedynie to, że oba mają mokre tuleje cylindrów, ale to w tym momencie nie ważne. Co jest ważne, to czy to gaźnik, czy wtrysk (jest ręczne ssanie i pompa paliwa przy bloku silnika, czy wkręcona zaślepka na trzy śruby gdzie normalnie idzie pompka?). Jeżeli to wtrysk to do sprawdzenia wszystkie czujniki. Mapsensor, wąż do niego, czujnik temperatury w kolektorze, podobno podobne cyrki może powodować też sonda lambda.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
maestro |
Dodany dnia 22-01-2013 22:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
że oba mają mokre tuleje cylindrów Pewny jestes? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-01-2013 22:38 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@maestro Cleon ma na pewno, a Energy z tego co wiem też. Czy może tylko Cleon?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
maestro |
Dodany dnia 22-01-2013 22:39 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@dj_mafiozo Czy może tylko energy?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-01-2013 22:47 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@maestro Chcesz mi powiedzieć, że w Cleonie są suche tuleje? Kurczę od 9 lat jestem przekonany, że są mokre...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 22-01-2013 22:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@dj_mafiozo nie żebym podważał Twoją wiedzę, ale myślę, że nie ma sensu rozprawiać o tym czy mokre czy suche tuleje, gdy chodzi o zewnętrzne odróżnienie silnika
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-01-2013 22:48 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Idę studiować literaturę czerwoną...
Treść dodana dnia 22-01-2013 22:49: @Kujtek Ja wiem, że nie o to chodzi w temacie, ale teraz przez całą noc będę nie spał tylko miał zagwostkę, idę po Etzolda do auta. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
grzes70 |
Dodany dnia 22-01-2013 22:56 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Ze zdjęcia wynika że silnik to Cleon,przenoszę.Profil auta tak czy inaczej wypełnij,to bardzo ułatwia życie a przecież w niczym nie przeszkadza aby zapytać o inne auto. W tym silniku jest jeszcze EGR? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 22-01-2013 23:18 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@maestro:
H. R. Etzold - "Sam naprawiam Renault 19" Silnik typu C (...) W kadłubie silnika z żeliwa szarego są zamontowane tuleje cylindrów, w których poruszają się tłoki. Między tulejami i ściankami kadłuba przepływa ciecz chłodząca i dlatego te tuleje są nazywane tulejami mokrymi. W razie dużego zużycia lub wyżłobień gładzi tuleje cylindrów mogą być wymienione. Silnik typu E (...) W kadłubie silnika są zamontowane mokre tuleje cylindrów, jak w silniku typu C. W razie dużego zużycia mogą być wymienione. Czyli z tego wynika, że w obu 1,4 są mokre tuleje, czyli dobrze pamiętałem. Edytowane przez dj_mafiozo dnia 22-01-2013 23:18 "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
kuba2217 |
Dodany dnia 28-01-2013 23:32 |
Postów: 9 Data rejestracji: 22.01.2013 20:35 Skąd: - |
ssanie jest automatyczne a w bloku jest zaslepka a pompa jest jak dobrze pamietam w baku (slychac ja z tej strony
Edytowane przez kuba2217 dnia 28-01-2013 23:33 |
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-01-2013 23:40 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pompa u ciebie powinna być za belką
czyli masz silnik C3J 58KM najpierw sprawdź czy nie masz jakichś niepodłączonych wtyczek następnie polecam wykręcić, przeczyścić i przesmarować silniczek krokowy, a potem ustawić go wg. FAQ http://www.renaul...d_id=36806 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 28-01-2013 23:43 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek albo w baku.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 28-01-2013 23:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@maestro a za belką rzadko się trafiały?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 29-01-2013 00:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek tylko w ph1 i nie było reguły.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |