Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 29-01-2013 00:10 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to jeszcze się zapytam, czy w moim przypadku pompa jest mniej podatna na jeżdżenie na rezerwie?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 29-01-2013 00:10 |
maestro |
Dodany dnia 29-01-2013 00:16 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Nigdy nie należy dopuszczać do jazdy na rezerwie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
kuba2217 |
Dodany dnia 01-02-2013 17:45 |
Postów: 9 Data rejestracji: 22.01.2013 20:35 Skąd: - |
wtyczki wszystkie sa podlaczone na milion % |
|
|
grzes70 |
Dodany dnia 01-02-2013 19:37 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Moim zdaniem najbardziej prawdopodobne:EGR,uszczelka między kolektorami,zaślepka;w tej kolejności. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |