Menu główne
Forum
Klubowicze
Bot |
Dodany dnia 08-02-2013 12:42 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
witam.
Zakupiłem dziś silnik 16v od gościa z Iławy, nie siedzi na forum , ale sprowadza 16nastki z niemiec itd , wczoraj ktoś z olsztyna brał od niego też f7p do clio do kjs`ow. Daje gwarancje na silnik.Niby lekko ponad 170 tysiecy ma, olej ma kolor. Do tego dorzucił pompe od wspomagania, zakładać ją czy swoją zostawić ? Jaki olej polecacie ? wiadomo , jakiś 10w40 W tydzień mam nadzieję że się wyrobię z przekładka, do południa , bo tak 14-20 mam zajęcia. Co do wyjęcia/włożenia , to z tego co pamiętam to lepiej dołem tak ? sanki opuścić półosie wyjąc ta ? trochę nie wiem właśnie jak to z maglownicą jest , jak to poodłączać od sanek , czy opuścić, info by się przydało. wtryski zostawić moje czy nie ? u mnie była miska alu, tu jest metalowa z tego co widze. jest jeszcze u mnie katalizator , zastanawiam się czy go nie opróżnic przy okazji , bo po tym oleju pewnie trochę zatkany jest. rozrządu orazu nie zmieniam. jakoś go można ocenic optycnzie jego stan ? poza tym wiadomo ,nie mam worka pieniędzy ze sobą Edytowane przez Bot dnia 08-02-2013 13:03 Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 08-02-2013 12:42 |
Kujtek |
Dodany dnia 08-02-2013 12:59 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak będziesz na miejscu to obadaj co gość ma na stanie, może jakieś ciekawe rzeczy będą
pompę elektryczną? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Mateo |
Dodany dnia 08-02-2013 13:02 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Maglownica jest połączona jedną śruba z resztą kolumny. Pod serwem masz taką gumę a pod nią tą śrubkę.
Ja osobiście silnika z półki bym nie kupił. Preferuje wyciąganie silnika dołem ale rożnie ludzie robią. Pompę ładuj swoją jak dobra była. Wtrysków bym nie ruszał. Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Bot |
Dodany dnia 08-02-2013 13:05 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
byłem na miejscu , ale czasu nie było. mogę numer podać jak ktoś chce.
http://www.fotosi...1c226.html http://www.fotosi...27e3b.html http://www.fotosi...0c8fb.html jutro zacznę grzebać bo jeszcze zastanawiam się czy u mnie czy u kolegi. trochę się boje u mnie o sprzęgło , bo wymieniane było nie za moich czasow i popaprane śruby są Edytowane przez Bot dnia 08-02-2013 13:09 Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Mateo |
Dodany dnia 08-02-2013 13:09 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Z zewnątrz nie za ciekawie wygląda.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
MatClio |
Dodany dnia 08-02-2013 13:35 |
Postów: 316 Data rejestracji: 02.07.2011 14:42 Skąd: kujawsko-pomorskie Łasin |
Nie wygląda za ładnie. Może był ciulowo przechowywany. Ciekawe Co To za wynalazek bedzie.
Oszczędzaj Jak mozesz,a potem powiedz ze R19 do d-py jest
Moje auto: Audi 80 B4, benzyna
|
maestro |
Dodany dnia 08-02-2013 19:56 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Masz mozliwosc wyciągniecia go do góry? Bedzie o wiele prosciej i szybciej jak masz tylko silnik zmienic.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 08-02-2013 20:07 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
a ja się zapytam co ma wygląd silnika do jego stanu?
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 08-02-2013 20:10 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@R9GTX świadczy to o tym że np mógłbyć przechowywany pod chmurką, a temperatura sama zrobi swoje.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arczycho |
Dodany dnia 08-02-2013 20:19 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
pół osie aut i do góry całą przekładkę z monterkiem zrobiliśmy w 4 popołudnia z wyciągnięciem wszystkiego z jednej renaty i włożenie do drugiej
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 08-02-2013 20:33 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@maestro tu się zgodzę po części
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
Bot |
Dodany dnia 09-02-2013 07:05 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
no prawdopodobnie robie u kolegi, ma troche bogatsze zasoby narzedzi i piec ;D no i juz instalacje zeby do gory ciagnac tez. nie bedzie problemu ze skrzynia zeby to jakos wyciagnac ? bo z wyjmowaniem skrzyni duzo pieprzylem sie zawsze, a silnik jakos wyjdzie ? Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 09-02-2013 07:16 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Gorą wyciągałem juz silnik w 19 wiele razy . 16V wychodzi bez problemu ze skrzynia i podobnie sie go wkłada tylko trzeba manewrować zeby trafić na mocowania ot cała filozofia .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
adamor11 |
Dodany dnia 09-02-2013 08:56 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Ja też robiłem górą ale następny raz próbował bym zostawić go na sankach na dole i karoserie do góry
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Mateo |
Dodany dnia 09-02-2013 09:04 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Każdy robi jak mu lepiej. Mi osobiście podoba się ten komfort kiedy mam wszystko na wierzchu i nie muszę się gimnastykować w kanale. A wcale nie ma kto wie ile więcej pracy. Dochodzi chyba tylko chłodnica i zderzak oraz amory i zaciski. 6 śrub odkręcasz i silnik z cała resztą wyjeżdża. Późniejsza praca to sama przyjemność.
Edytowane przez Mateo dnia 09-02-2013 09:05 Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 09-02-2013 09:50 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Bot napisał/a: no prawdopodobnie robie u kolegi, ma troche bogatsze zasoby narzedzi i piec ;D no i juz instalacje zeby do gory ciagnac tez. nie bedzie problemu ze skrzynia zeby to jakos wyciagnac ? bo z wyjmowaniem skrzyni duzo pieprzylem sie zawsze, a silnik jakos wyjdzie ? odkreca sie ten łącznik przy kole kierowcy wahacz-buda (tylko uważać żeby nie wlazł w koło przy manewrach pozniej - w sensie zeby nie zapomniec go potem zamontować) - i skrzynia chowa sie na maxa w tą przestrzeń i silnik hop do góry. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 11-02-2013 23:56 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
no to dziś troszkę poszło.. wyjąłem górą silnik jednak, z pomocą kolegi jakoś poszło, na spokojnie. z oględzin pasek rozrządu lepszejszy niż mój , ale drugi silnik na pewno trochę stał , także do wymiany, z ph1 chyba jest ,ma 91 trzeci miesiąc bodajże na znakach. poza tym drugi ma jakąś podkładkę pod filtrem oleju na chłodzenie, węże od ukł chłodzącego dochodzą , u mnie był goły filtr do bloku. w sumie nie było żadnych większych przeszkód w pracy, poza normalnym brakiem chęci. z przeszkód , to w moim silniku wężyk przelewowy od strony silnika urwał się na tej rureczce co wychodzi z głowicy, tzn ta rurka pękła i została w wężyku, trochę dziwne. śruba od ławy, ta w budzie od storny kierowcy się kręci , ciężko tam coś skontrowac i już tak zostawiłem na razie. osłone półosi kierowcy strony, co do skrzyni wchodzi miałem na silnikon szklarski, bo 1 gwint w skrzyni zwalony był , i silikon trzymał gitara, nic nie ciekło , także mogę polecić tak w razie czego. jutro obbadam jeszcze jak tam pierścień w skrzyni się trzyma bo już trochę km na nim zrobiłem i trzyma dobrze. z tymi wężykami podciśnienia to też niezły meksyk, że nie wspomnę o mocowaniu alternatora, zdjęcia porobiłem chyba jakoś się złoży a jeszcze odnośnie sprzęgła czy jest różnica jak się samo sprzęgło obróci o 180stopni , bo się zamotałem i nie jestem pewny którą stroną do silnika ma być , bo nie jest symetryczne czy jak to nazwać Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Snorky |
Dodany dnia 12-02-2013 08:34 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Bot napisał/a: no prawdopodobnie robie u kolegi, ma troche bogatsze zasoby narzedzi i piec ;D Czyżby chodziło o Zielonego587? Gwarant, że Krzychu będzie Ci wbijał, że takie padło (16V) wkładasz do 19 Chłodzenie oleju dobra rzecz - w moim multi jest i całkiem fajnie to śmiga. Odnośnie śruby od ławy to musisz ją dokręcić, bo przy hamowaniu i ruszaniu będziesz czuł taki dziwny luz i głośne stukanie (wiem, bo sam tak miałem). Ze sprzęgłem to opcja jest taka, że ono tylko jedną stroną pasuje. Nie pamiętam sam jak to tam siedzi, ale poprawnie będzie, jak cała tarcza będzie przylegała do koła zębatego bez żadnego docisku na siłę - po prostu po całej powierzchni okładziny ma się stykać. Jak dasz odwrotnie to będziesz miał jakieś 5mm przerwy między kołem zębatym a okładzinami i wiedz, że wtedy jest źle. Taką wizualizację znalazłem: [img]http://www.dsauto.com.pl/galerie/s/sprzeglo-kpl-2el-renault_277.jpg[/img] is not a valid Image. Zwróć uwagę, jak jest zębatka ustawiona - od strony docisku jest "na równo". Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Bot |
Dodany dnia 12-02-2013 08:51 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
nie nie u zielonego, u kolegi u mnie w Płośnicy no czaje , bo tarcza tak jakby z jednej strony wystaje bardziej, tzn jak na obrazu w stronę docisku te sprężynki są bardziej przesunięte niż w stronę koło zębatego, no to chyba tak będzie. dziś za dużo nie podziałam , jutro mozę coś się ruszy dopiero. Treść dodana dnia 12-02-2013 09:07: http://www.fotosi...06c58.html chodzi o te zdjęcie przekroju , jak na tym obrazku , lewa strona koło zebate- prawa do docisku ta ? Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 12-02-2013 09:26 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |