Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 12-02-2013 11:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
sprawa jest taka że Ci docisk do konca nie dojdzie jak zrobisz odwrotnie. mowi sie ze nie da sie zalozyc odwrotnie.
ale polak potrafi Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 12-02-2013 11:07 |
Snorky |
Dodany dnia 12-02-2013 11:16 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@maestro spytaj się Jaśka jak się sprzęgło odwrotnie zakłada, to Ci powie
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
Mateo |
Dodany dnia 12-02-2013 13:20 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
To się da odwrotnie
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 12-02-2013 13:24 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Mateo da. jasko90 drugi raz rozkrecal wszystko u Snorky'iego
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Snorky |
Dodany dnia 12-02-2013 13:47 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@Mateo i dodam, że wsio składane było w sobotę, a w niedzielę trza było wyciągnąć skrzynię i sprzęgło przełożyć
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 12-02-2013 18:59 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
jak to można było zrobić
Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
Mateo |
Dodany dnia 12-02-2013 21:14 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Pod wrażeniem jestem.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Bot |
Dodany dnia 15-02-2013 11:27 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
mam pytanko odnośnie dokręcania koła zębatego/zamochowego [?] do wału. kolega coś radził na farbę te 7 śrub wkręcić żeby się nie odkręciły, ale nie jestem pewny tego do końća. czy wystarczy dosyć je dokręcić mocno i będzie bezpiecznie ? Treść dodana dnia 15-02-2013 11:30: dobra już doczytałem że trzeba trochę kleju na gwinty dać Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 15-02-2013 12:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
nigdy kleju nie dawałem. co kto lubi. odpowiednia siła i tyle.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 15-02-2013 13:36 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
no i chyba też tak zrobię jutro cały dzień i w niedzielę może się coś ruszy bo cały czas mnie choroba trzyma kurne Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 15-02-2013 16:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot pij w kółko gorącą herbate chyba ze sie leczysz lekami. ja tam jak tylko czuje to biore jakies cerutiny czy cos, ze trzy albo cztery, czesto gorąca herbata i jakoś sie żyje, szczególnie że mnie też złapało jak miałem robote z autem...
jak robicie we dwóch to zmiana silnika raz dwa w jeden dzien od rana do wieczora powinniscie dac rade Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
adamor11 |
Dodany dnia 15-02-2013 17:15 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
najlepiej przed przystąpienim do prac, ze dwa do trzech litrów gorzałki i dolegliwości ustąpią
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Bot |
Dodany dnia 16-02-2013 10:23 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
codzień na próby muszę latać , a teraz piesze to wogóle ciężko wyzdrowieć. trochę późny start ale pije kawe i do garazu lece. gorzałka owszem , ale nie aż w takich ilościach amamor Treść dodana dnia 16-02-2013 20:45: no dziś lekko poszło do przodu... tj: sruby od docisku spedalone już był , próbowałem przykręcić i się jedna ukręciła.. to juz wszystkie wymieniłem na taki które wytrzymaja jeszcze kilka silników bo te co były to już po drugim wykręceniu do dupy , z 6ściu śrub tylko dwie na normalny 6ściokąt się odkręciły bo reszte poprzedni mechanior popieprzył. ale dalej.. po przęględnięciu kolektora dolotowego potrzeba przeczyszczenia, ten co w drugim silniku ujdzie, w moim kupa piachu. jak ktoś ma dobrą koncepcje na przeczyszczenie to niech pisze. póki co pomoczyłem rozpuchem , jutro karcherem z gorącą woda bedę mył i liczę że w miarę przejdzie. poza tym przepustnica moja i ta nibynowa różńia się tj w tej 'nowej' pod przepustnica wychodzi przewód na jeden pin , zaś w mojej to jest poprostu zaślepione od nowści tak mi sie wydaje, a i wątpie że znajde jakąś kostkę żeby u siebie to wpiąć , jeden pin. dajcie jakieś info od czego to i czy to ważne liczyłem że dziś włoże silnik w komorę , ale tych pierdółek się nazbierało i nie tak łatwo niestety Treść dodana dnia 16-02-2013 20:49: aa i kopułkę całą przekładam [ nie wiem do końca jak to się całość nazyw itd] tzn odkręciłem od głowicy całośc, z mojego starego przekładam , bo tam upieprzone. zapłon jakoś potem się ustawia konkretnie ? kumpel się zna i wie jak ustawić ale pytam za wczasu u mnie już ta kopułka była na silikon, w tamtym silniku oryginalnie. tak samo kolektro dolotowy u mnie już był odkręcany , w drugim silniku oryginał. poza tym dziw że wiążki jakoś na pół się nie da rozpiać , dałoby to dużo więcej swobody ,bo teraz trzeba rozkręcać wszystkie wsporniki itd , ale to już wszyscy pewnie przerabiali Treść dodana dnia 16-02-2013 20:51: aa i no listwa wtryskowa w 'nowym' silniku się nieco różni, dolot paliwa i wylot jest jakoś inaczej , także zostawiam swoją listwe. u mnie jeden wtryskiwacz ma pękniety ten plasticzek na końcu , ta obudowa ,i myślę żeby jeden zamienić na ten drugi, chyba nie powinno przeszkadzać za dużo ? u mnie silnik wszystkie znaki *92 06 miesiac , a drugi 91 coś tam któryś miesiac Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 16-02-2013 21:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zapłonu sie nie ustawia.
wiązka sie pieknie sama układa i nie wiem co Ty chcesz odkrecac... listwa starszego typu - zostaw swoją. plasticzek na koncu wtryskiwacza nie rzutuje na nic, ale jak masz spać spokojnie to go zamień. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 17-02-2013 14:08 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
a ten kabelek pod przustnica od czego panie kochany ? Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 17-02-2013 15:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Bot temperature ma mierzyć, ale olej to. jedne to mają drugie nie. tak samo jest w f3p multi. raz jest, raz nie ma.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 19-02-2013 13:56 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
olej zalać drugi przed pierszym odpaleniem co nie ? taki : http://moto.alleg...15208.html czy castrol http://moto.alleg...68239.html Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
michor |
Dodany dnia 19-02-2013 14:00 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kujawski z pierwszego tłoczenia
olej castrola. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-02-2013 17:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
zadnego castrola do hydraulicznego kasowania luzu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Christmas_23 |
Dodany dnia 19-02-2013 17:26 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
@Bot Ja leje taki i miło pracuje http://moto.alleg...46930.html moim zdaniem warto dołożyć te parę groszy Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |