Menu główne
Forum
Klubowicze
mazur1920 |
Dodany dnia 27-02-2013 21:02 |
Postów: 9 Data rejestracji: 27.02.2013 20:28 Skąd: mazowieckie Halinów k/Warszawy |
maestro napisał/a: @mazur1920 wszystko trzeba robić z głową, ale jeżeli na typowy uszczelniacz kierunkowy mówisz oring to chyba psu na bude ten rok był No biorąc pod uwagę że nie mam ukończonej szkoły o profilu mechanik , ani nigdy do takiej nie uczęszczałem . Mechanik który tam pracował , robił wszystko oprócz pracy . A ja jako pomocnik i uczeń 1 klasy zawodówki , robiliśmy wszystko przy samochodach. Teorii nawet nie miał mi kto przekazać więc musicie mi wybaczyć ,ale będę sadził takie błędy. Ten patent ze szczelinomierzem mi szef pokazał. Tylko staram się pomóc Edytowane przez mazur1920 dnia 27-02-2013 21:04 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 217650km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 27-02-2013 21:02 |
maestro |
Dodany dnia 27-02-2013 21:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@mazur1920 patent ze szczelinomierzem znany jednak osobiscie nie używam
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 28-02-2013 12:07 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
cos chęci brak do działania
kombinował ktoś linke bez imulsometru podrobić pod tą z impulsometrem ? bo oczywiście zamówił gośc z katalogu i cena mnie dziwiła jakieś 50 zł nie pamiętam że do mojego modelu , ale jest zwykła i już nie chciało mi się zagłębiać i póki co mam zwykłą. myślałem nad skróceniem jej tak żeby w imulsometr się zmieściła , robił ktoś tak ? http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Mateo |
Dodany dnia 28-02-2013 12:18 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Masz kompa pokładowego? Jak nie to olej sprawę i ładuj linkę bez impulsatora.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Bot |
Dodany dnia 28-02-2013 13:21 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
nie mam kompa. gdzieś tam wyczytałem że to trzyma obroty jak się porusza. no na razie na pewno zostawie bo nie chce mi się w to bawić , a tymbardziej kasy wydawać na oryginalna
teraz odziwo bez ustawiania tps`u ładnie obroty wszystko ma na start i potem na jakieś 900. wcześniej myślalem że to czujnik się przestawił i inaczej zaczął chodzić , a poprostu palił na 3 gary tylko, 4 kabel jak wyciągne i nie włoże do końca to chodzi , jak normalnie założe to nie pali na ten tłok , może i przewody już konczą żywot. swoją drogą na 3 gary zbiera się podobnie jak mondeo starszych ;D ogólnie podoba mi się jak pracuje silnik tyle że nie jeżdże za duzó bo dużo jeszcze do zrobienia. tłumik gdzieś tam niedokręcony i puka stuka. tłumiki dziurawe znów , muszę pospawać. ręczny urwany , też mam nadzieję ze spawarka załatwi sprawę. końcówki znów do wymiany, masakra , zmieniałem niecały rok temu bodajże. Edytowane przez Bot dnia 28-02-2013 13:22 http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Mateo |
Dodany dnia 28-02-2013 14:06 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Dokładnie tak ale braku tego na pewno nie zauważysz.
Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
Bot |
Dodany dnia 01-03-2013 14:19 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
z tą skrzynia to posrane , wczoraj odkręciłem wszystko ale po pół godzinie cyrklowania skrzynią , zostawiłem , jutro dokończe żeby ją wyjąc. chyba jednak silik też usniosę będzie prościej.
jeszcze pytanko odnośnie elektrycznej pompki obiegu wody , działa to komuś jeszcze ? mi to w sumie tylko leży i zawala , zastanawiam się nad ucięciem przewodów i poprostu przelot zamiast pompki zrobić. http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
arczycho |
Dodany dnia 01-03-2013 14:28 |
Postów: 1636 Data rejestracji: 22.04.2006 23:31 Skąd: małopolskie Wolbrom |
@Bot jeśli nie działa Ci pompka obiegu to sprawdź co jest nie tak i zrób żeby działała
Alfa Romeo 147 1.9 JTDM
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 300000km
|
maestro |
Dodany dnia 01-03-2013 15:33 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Dokładnie. Po coś to jest. Sprawdz na krótko czy pompka w ogole żyje. Jak żyje to już z górki.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
death |
Dodany dnia 01-03-2013 15:53 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
przekaźnik pewnie mi sie luty przykopcily, poprawiłem cyne lutownica i działa Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
Bot |
Dodany dnia 02-03-2013 10:14 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
nie żyje niestety, sprawdzałem rok czy dwa lata temu
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 02-03-2013 10:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
to szukaj pompki i uruchamiaj.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 04-03-2013 20:34 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
w końcu złożyłem do kupy !
jeździ i gaz i benzyna ładnie. porządek z biegiem jałowym zrobiłęm , jednak jeszcze na gazie gaśnie czasem [ bym musiał to co adamor zrobić] ale to z czasem może. czujnik ciśnienia oleju nie działa, nie wiem czy ja go dobrze lokalizyje , to jest ten na jeden pin przy filtrze oleju , tj na lewo od filtra okrągła wtyczka? zmieniłem swój i dupa , chyba że kabel nie łączy. tak poza tym rozrusznik jakieś 20% szybciej kręci niż jaki kiedykolwiek miałęm , a juz ze 3 sie przewinęły. jutro śmigam na Olsztyn , trasa jakieś 200km obym wrócił bez kłoptów pojeździłem dziś ile się da a teraz na browarka zbiera się wyraźnie lepiej niż poprzedni silnik , czuć zwłasza przy powyżej 100 , ciągle chce do przodu i to wcale nie przy wysokich obrotach , ale do 140 bo dalej strach póki co, pojeżdze na razie spokojnie żeby koło nie odpadło dzięki maestro i wszyscy za pomoc http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 04-03-2013 20:38 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
cisnienie oleju po odpaleniu to czujnik z tyłu silnika, za rozrządem, też na jeden pin.
ten z przodu jest tylko od kontrolki. a rozrusznik typowy od 16V? Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Bot |
Dodany dnia 04-03-2013 22:44 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
aaaa to pomylilem czujniki , to przekrece swoj i zobacze czy bedzie dzialal , bo tego za rozrzadem nie ruszalem.
no rozrusznik 16v typowy, ciekawostka , mialem w swoim aku takie padlo , w starszych mondeo siedzial i krecil roznie, troche mrozu to nie dal rady. caly dzien sie ladowal i nie dal rady zakrecic moim silnikiem , a w mondeo starszych 1.8 16v zetec chyba kreci i pali normalnie. widac f7p potrzebuje troche mocy do startu http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |