Menu główne
Forum
Klubowicze
Klen |
Dodany dnia 18-03-2013 15:18 |
Postów: 8 Data rejestracji: 17.03.2013 13:43 Skąd: - |
Jest nabyta pompa produkcji Chiny .... od razu odpowiem : sprawdzona firma, na takim samym producencie "jeździ" Passat ojców - żali nie ma. Cena pytania = 18$ .
[img]http://content.foto.mail.ru/mail/klen.99/18/i-221.jpg[/img] is not a valid Image. Procedura zamiany : Zdejmujemy gładko-ślizgające się koło cięgnowe . Dla wygody dostępu do bolców umocnienia na zdjętej pompie niedogodnie zdejmować. Podpieramy koło cięgnowe przez istniejące w nim otwory .... prosto wziąłem sześcianik odpowiedniej średnicy. Odkręcamy trzy bolcy(na 13). [img]http://content.foto.mail.ru/mail/klen.99/18/i-219.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://content.foto.mail.ru/mail/klen.99/18/i-230.jpg[/img] is not a valid Image. Odkręcamy bolcy umocnienia(na 11). Do trzech bolców jest skomplikowany dostęp jest używany przez główkę .... do narzucania klucz. [img]http://content.foto.mail.ru/mail/klen.99/18/i-229.jpg[/img] is not a valid Image. Odejmujemy pompę od bloku [img]http://content.foto.mail.ru/mail/klen.99/18/i-220.jpg[/img] is not a valid Image. W domu wylegiwała się jeszcze jedna pompa od renault. Sfotografował dla naoczności .... u wszystkich różne śmigają .... To nie ma szczególnego znaczenia [img]http://content.foto.mail.ru/mail/klen.99/18/i-222.jpg[/img] is not a valid Image. Oczyszczamy kontaktową powierzchnię, stawiamy nowe torowanie(idzie w komplecie z pompą) i czynimy montaż we wstecznej kolejności. [img]http://content.foto.mail.ru/mail/klen.99/18/i-223.jpg[/img] is not a valid Image. Spodziewam, się wszystko poprawnie przetłumaczył.... Renault19 1.9TD F8Q 95"
Belarus Renault Club Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 330000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-03-2013 15:18 |
death |
Dodany dnia 18-03-2013 15:22 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
Poprawić ortografie i w faq można pewnie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
michor |
Dodany dnia 18-03-2013 15:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@death Kolega jest z Białorusi tak BTW.
I tak pisze po polsku lepiej niż niektórzy polacy [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
death |
Dodany dnia 18-03-2013 16:02 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
@michor wiem wiem Ale poprawić można niii Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |