25 Kwietnia 2024 07:25:04
Zdjęcia użytkowników
jasio krzychorp
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

patrick_LCH [off] 23-04-2024 07:23
Wiele osób z sentymentu tu dalej zagląda ale się nie udziela Grin jak trafi się kiedyś luźniejszy dzień w pracy to trzeba będzie temat o autach zaktualizować Grin

mirekk123 [off] 22-04-2024 10:57
jeszcze trochę i przywrócimy forum do życia Grin

adiks7 [off] 20-04-2024 21:28
Obecny

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Wyposażenie elektryczne
 Drukuj temat
[F] Alternator 110A w 19 to możliwe :-) 
danielb1986
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 31-03-2013 17:28
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

Temat zaktualizowany . Dodane parę zdjęć wraz z opisem co i jak . Proszę o podpięcie tematu w najczęściej poruszanych tematach .

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 31-03-2013 17:28
Awatar
buncol121
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2013 19:39
Awatar


Postów: 101

Data rejestracji: 16.04.2012 10:58
Skąd: zachodniopomorskie
Szczecin

A jak ma się do tego alternatora 110A sprawa z bezpiecznikami ? Trzeba wymieniać jakieś na mocniejsze?

Regeneracja Turbosprężarek szybko i profesjonalnie.

http://kkturbospr...index.html


up

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 152000km
 
http://kkturbosprezarki.pl/index.html
grzes70
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 02-04-2013 20:02
Awatar


Postów: 3739

Data rejestracji: 12.12.2008 10:13
Skąd: małopolskie
Kraków

@buncol121 Jeśli nie zmieniasz odbiorników prądu to nie.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
 
R9GTX
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 16:52
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

mam alternator 110 z megane. Jutro będę się bawił w założenie to wstawię zdjęcia żeby rozwiać tajemnicę co trzeba przerabiać przy f7p

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
maestro
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 19:21
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Próbowałem, powodzenia. Może zbyt szybko odpuściłem ale...Smile

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
R9GTX
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 19:26
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

@maestro z czym była trudność?

Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
maestro
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 19:27
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Zobaczysz sam. Tylko że ja cholera przy klimie kombinowałem a tam naciąg jest deczko inaczej Shock

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
R9GTX
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 19:30
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

Zobaczymy jak to pójdzie u mnie


Treść dodana dnia 19 lipiec 2013 18:24:

przy f7p trzeba w pierwszej kolejności przerobić kołyskę. Oprócz tego jest kolejny problem montażu tego alternatora przy f7p ale do obejścia Smile
R9GTX dodał/a następującą grafikę:
alproblem.jpg

Edytowane przez R9GTX dnia 19-07-2013 19:24
Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
maestro
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 19:25
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

po pierwsze kółko, po drugie trzeba lekko uciąć miejsce na ucho i dorobić blache miedzy kołyske a naciąg altka

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
R9GTX
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 19:30
Awatar


Postów: 5220

Data rejestracji: 12.12.2009 17:58
Skąd: lubelskie
Lublin

kółko to najmniejszy problem. Ogólnie temat wykonalny, szkoda że podłączenie do regulatora napięcia jest w innym miejscu niż w alternatorze od 19stki


Treść dodana dnia 20 lipiec 2013 12:40:

wsówka na alternatorze od megane to masa? Prawie skończyłem montaż i teraz ogarniam przyłącza


Treść dodana dnia 20 lipiec 2013 14:01:

kolejną rzeczą przy zmianie kółka którą trzeba zrobić to dorobić pierścień dystansowy. W megane jest wyprofilowane kółko a przy alternatorze z 16v jest płaska powierzchnia. Wymiary pierścienia - wysokość 4mm, średnica wewnętrzna ok 21mm a średnica zewnętrzna 24mm. Poniżej zdjęcie różnic kółek prowadzących żeby było wiadomo o co chodzi
R9GTX dodał/a następującą grafikę:
kolko.jpg

Edytowane przez R9GTX dnia 20-07-2013 15:01
Yo, seria dwieście,
wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy
jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą...

Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
 
docent207
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 14:56
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 30.06.2007 20:30
Skąd: dolnośląskie
Złotoryja

Witam posiadam taki alternator tyle ze z Clio 1 95 rok baccara i tez problem z montażem tkwi w uchu napinacza jest jakieś rozwiązanie?


Treść dodana dnia 19 maj 2014 14:00:

docent207 napisał(a):

Witam posiadam taki alternator 14V 110A tyle ze z Clio 1 95 rok baccara i tez problem z montażem tkwi w uchu napinacza jest jakieś rozwiązanie?

Edytowane przez docent207 dnia 19-05-2014 15:00
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
 
danielb1986
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 17:18
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

Zrób zdjecia gdzie masz problem.

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
docent207
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 18:33
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 30.06.2007 20:30
Skąd: dolnośląskie
Złotoryja

jak załoze pasek i przykręce przy bloku to otwór który ma isc do napinacza jest przy samej pompie wspomagania

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
 
danielb1986
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:04
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

Musisz zmienic pasek na dluzszy proste prawda ..

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
docent207
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:06
Awatar


Postów: 498

Data rejestracji: 30.06.2007 20:30
Skąd: dolnośląskie
Złotoryja

tylko czy dłuższy ogarnie jeszcze pompe wspom

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
 
maestro
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 20:07
Moderator Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

musi być na tyle dłuższy żeby sie wyrownało do naciągu

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
michal20041
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 19-05-2014 21:48
Awatar


Postów: 142

Data rejestracji: 24.03.2010 19:59
Skąd: dolnośląskie
Lubań

Snorky w wisni od Laguny wlozyl 110a. I smigalo. Tylko poszedl mi regulator i narazie smigam na 80. Gdzies u niego w temacie jest napisane.

Moje auto: Nissan primera p11, 2000r, benzyna,1.8 16v, 1769(114km),hatchback 5d, 143000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 203000km
 
danielb1986
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 09-06-2014 19:54
Awatar


Postów: 2003

Data rejestracji: 09.04.2010 11:30
Skąd: lubuskie
Skwierzyna

Tak u mnie jest zrobiony naciąg do alternatora z Laguny 1 ph1

images61.fotosik.pl/1059/7dde8aa7213b04e9m.jpg

images63.fotosik.pl/1059/83306cbb5fedb452m.jpg

Pasek Dayco 1211

If you don't live for something ,
you will die for nothing.

Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
 
misha
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 16-07-2014 09:56
Awatar


Postów: 1062

Data rejestracji: 12.04.2005 08:50
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Witajcie, tak przy okazji tego tematu mam pytanie czy ktoś ma numery OE tego altka z megany? bo niektóre 110A były montowane też przy silniku 1.4 jakby był numer to by było wiadomo że pasuje na 100 i że da się przełożyć koło pasowe...
Pozdrawiam
M

Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne
ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife
R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
 
dj_mafiozo
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 16-07-2014 18:42
Awatar


Postów: 1874

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

@misha Ale co ty chcesz, dobrze zrozumiałem, że alternator od E7Ja do sto-dziesiątki zakładać, jak silniki typu E i F nie różnią się tylko kołami pasowymi, ale i łapami i mocowaniem tego? Pamiętaj, że Energy ma pompę wody na pasku rozrządu, więc nie przełożysz łapy ani naciągu do eFa, bo nie będziesz miał jak założyć pompy wody, którą F ma na pasku osprzętu, poza tym w Baccarze masz też klimę, a Energy jak miał klimę to po drugiej stronie bloku był kompresor i drugi pasek do niego.

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"

Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM)
Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM)

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: