Menu główne
Forum
Klubowicze
danielb1986 |
Dodany dnia 31-03-2013 17:28 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Temat zaktualizowany . Dodane parę zdjęć wraz z opisem co i jak . Proszę o podpięcie tematu w najczęściej poruszanych tematach .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
renault19.pl | Dodany dnia 31-03-2013 17:28 |
buncol121 |
Dodany dnia 02-04-2013 19:39 |
Postów: 101 Data rejestracji: 16.04.2012 10:58 Skąd: zachodniopomorskie Szczecin |
A jak ma się do tego alternatora 110A sprawa z bezpiecznikami ? Trzeba wymieniać jakieś na mocniejsze?
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 152000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 02-04-2013 20:02 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@buncol121 Jeśli nie zmieniasz odbiorników prądu to nie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
R9GTX |
Dodany dnia 18-07-2013 16:52 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
mam alternator 110 z megane. Jutro będę się bawił w założenie to wstawię zdjęcia żeby rozwiać tajemnicę co trzeba przerabiać przy f7p
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 18-07-2013 19:21 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Próbowałem, powodzenia. Może zbyt szybko odpuściłem ale...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 18-07-2013 19:26 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@maestro z czym była trudność?
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 18-07-2013 19:27 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Zobaczysz sam. Tylko że ja cholera przy klimie kombinowałem a tam naciąg jest deczko inaczej
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 18-07-2013 19:30 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
Zobaczymy jak to pójdzie u mnie Treść dodana dnia 19 lipiec 2013 18:24: przy f7p trzeba w pierwszej kolejności przerobić kołyskę. Oprócz tego jest kolejny problem montażu tego alternatora przy f7p ale do obejścia
R9GTX dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez R9GTX dnia 19-07-2013 19:24 Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
maestro |
Dodany dnia 19-07-2013 19:25 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
po pierwsze kółko, po drugie trzeba lekko uciąć miejsce na ucho i dorobić blache miedzy kołyske a naciąg altka
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
R9GTX |
Dodany dnia 19-07-2013 19:30 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
kółko to najmniejszy problem. Ogólnie temat wykonalny, szkoda że podłączenie do regulatora napięcia jest w innym miejscu niż w alternatorze od 19stki Treść dodana dnia 20 lipiec 2013 12:40: wsówka na alternatorze od megane to masa? Prawie skończyłem montaż i teraz ogarniam przyłącza Treść dodana dnia 20 lipiec 2013 14:01: kolejną rzeczą przy zmianie kółka którą trzeba zrobić to dorobić pierścień dystansowy. W megane jest wyprofilowane kółko a przy alternatorze z 16v jest płaska powierzchnia. Wymiary pierścienia - wysokość 4mm, średnica wewnętrzna ok 21mm a średnica zewnętrzna 24mm. Poniżej zdjęcie różnic kółek prowadzących żeby było wiadomo o co chodzi
R9GTX dodał/a następującą grafikę:
Edytowane przez R9GTX dnia 20-07-2013 15:01 Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
docent207 |
Dodany dnia 19-05-2014 14:56 |
Postów: 498 Data rejestracji: 30.06.2007 20:30 Skąd: dolnośląskie Złotoryja |
Witam posiadam taki alternator tyle ze z Clio 1 95 rok baccara i tez problem z montażem tkwi w uchu napinacza jest jakieś rozwiązanie?
Treść dodana dnia 19 maj 2014 14:00: docent207 napisał(a): Witam posiadam taki alternator 14V 110A tyle ze z Clio 1 95 rok baccara i tez problem z montażem tkwi w uchu napinacza jest jakieś rozwiązanie? Edytowane przez docent207 dnia 19-05-2014 15:00 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 19-05-2014 17:18 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Zrób zdjecia gdzie masz problem.
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
docent207 |
Dodany dnia 19-05-2014 18:33 |
Postów: 498 Data rejestracji: 30.06.2007 20:30 Skąd: dolnośląskie Złotoryja |
jak załoze pasek i przykręce przy bloku to otwór który ma isc do napinacza jest przy samej pompie wspomagania Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 19-05-2014 20:04 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
Musisz zmienic pasek na dluzszy proste prawda ..
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
docent207 |
Dodany dnia 19-05-2014 20:06 |
Postów: 498 Data rejestracji: 30.06.2007 20:30 Skąd: dolnośląskie Złotoryja |
tylko czy dłuższy ogarnie jeszcze pompe wspom Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 170000km
|
maestro |
Dodany dnia 19-05-2014 20:07 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
musi być na tyle dłuższy żeby sie wyrownało do naciągu
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
michal20041 |
Dodany dnia 19-05-2014 21:48 |
Postów: 142 Data rejestracji: 24.03.2010 19:59 Skąd: dolnośląskie Lubań |
Snorky w wisni od Laguny wlozyl 110a. I smigalo. Tylko poszedl mi regulator i narazie smigam na 80. Gdzies u niego w temacie jest napisane.
Moje auto: Nissan primera p11, 2000r, benzyna,1.8 16v, 1769(114km),hatchback 5d, 143000km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), sedan, 203000km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 09-06-2014 19:54 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
misha |
Dodany dnia 16-07-2014 09:56 |
Postów: 1062 Data rejestracji: 12.04.2005 08:50 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Witajcie, tak przy okazji tego tematu mam pytanie czy ktoś ma numery OE tego altka z megany? bo niektóre 110A były montowane też przy silniku 1.4 jakby był numer to by było wiadomo że pasuje na 100 i że da się przełożyć koło pasowe...
Pozdrawiam M Rodzinny van,lewy pas,230 km/h - miny kierowców tuningowanych fur-Bezcenne ESPACE 3.5 V6 Initiale / 307 SW Grife R19 chamade 1.4 przebieg 24 000 km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, C1J (1397/60KM), sedan, 24000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 16-07-2014 18:42 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@misha Ale co ty chcesz, dobrze zrozumiałem, że alternator od E7Ja do sto-dziesiątki zakładać, jak silniki typu E i F nie różnią się tylko kołami pasowymi, ale i łapami i mocowaniem tego? Pamiętaj, że Energy ma pompę wody na pasku rozrządu, więc nie przełożysz łapy ani naciągu do eFa, bo nie będziesz miał jak założyć pompy wody, którą F ma na pasku osprzętu, poza tym w Baccarze masz też klimę, a Energy jak miał klimę to po drugiej stronie bloku był kompresor i drugi pasek do niego.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |