Menu główne
Forum
Klubowicze
misiek8206 |
Dodany dnia 25-03-2013 18:37 |
Postów: 87 Data rejestracji: 08.07.2011 11:11 Skąd: - |
Hej.Mam pytanko.Oddałem bratu Renię z walnięta uszczelką pod głowicą.I w związku z tym brat planuje podmiankę silnika.Powiedzcie czy C1j będzie pasował.Chodzi mi o skrzynię biegów,mocowania silnika a i czy kable WN podpaszą od C3J.Tak na moja głowę to C3J nie różni się bardzo od C1J.
Pzdr misiu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 160000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 25-03-2013 18:37 |
Kujtek |
Dodany dnia 25-03-2013 18:50 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
wszystko co wymieniłeś podpasuje
głowica identyczna najlepiej ściągnij cały osprzęt z obydwu silników, wywal słupek z walniętą uszczelką i wstaw słupek z dawcy, załóż stary osprzęt i heja hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 25-03-2013 19:13 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@misiek8206 zasadniczo to zostaw wtrysk, wywal tylko goły silnik
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
misiek8206 |
Dodany dnia 25-03-2013 19:22 |
Postów: 87 Data rejestracji: 08.07.2011 11:11 Skąd: - |
No w sumie dobra koncepcja.Macie łeb towarzyszu Kujtek i towrzyszu Maestro.Chylę czoło
Pzdr Edytowane przez misiek8206 dnia 25-03-2013 19:26 misiu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 160000km
|
sebastian1990 |
Dodany dnia 25-03-2013 23:02 |
Postów: 143 Data rejestracji: 10.01.2010 17:17 Skąd: lubelskie Zamość |
Bedzie grało, robilem coś podobnego tylko tylko z c1j na c3j
LZA
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), hatchback 3d, 200000km
|
misiek8206 |
Dodany dnia 26-03-2013 11:20 |
Postów: 87 Data rejestracji: 08.07.2011 11:11 Skąd: - |
No i o to chodzi.Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam misiu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 160000km
|
kapusniak19 |
Dodany dnia 26-03-2013 11:59 |
Postów: 1337 Data rejestracji: 01.01.2007 18:43 Skąd: podkarpackie Ustrzyki Dolne |
C3j i C1j to przecież identyczny silnik tylko różnica wtrysk - gaźnik Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 231000km
|
|
|
misiek8206 |
Dodany dnia 26-03-2013 13:23 |
Postów: 87 Data rejestracji: 08.07.2011 11:11 Skąd: - |
Wiem wiem.C1J to gaznik,C3J monowtrysk.Tyle to wiem.Chodziło mi o to,czy wszystko będzie pasowało
Treść dodana dnia 26-03-2013 13:44: Napiszę może tak...W Reni poszła mi uszczelka pod głowicą i dosyć długo już tak jezdzi.Bardzo szybko się grzeje(zimą można znieść,latem gorzej)Latem pojeżdzę 10min.i Renia zagotowana,jak ją zgaszę to z 15min.trzeba czekać,bo nie chce odpalić.Oleju nie bierze nic,ale za to w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego na ściankach jest grubo oleju i płyn chłodniczy bierze na potęgę.Obroty na zimnym ma1500,a na zagrzanym przy jezdzie w mieście na luzie ma często ok.3000.Na moim(a właścviwie na miejscu mojego brata-oddałem mu Renię)co byście zrobiliWymiana całego silnika,czy tak jak wcześniej mądre głowy napisały-wymianka słupka z głowicą. Pozdrawiam Np: http://moto.alleg...40486.html Edytowane przez misiek8206 dnia 26-03-2013 13:46 misiu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 160000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-03-2013 14:02 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Ja bym zrobił uszczelkę pod głowicą. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
misiek8206 |
Dodany dnia 26-03-2013 15:07 |
Postów: 87 Data rejestracji: 08.07.2011 11:11 Skąd: - |
No tak,ale po zdjęciu uszczelki pewnie coś jeszcze dojdzie do robienia i obawiam sie,że koszta mogą niezle podskoczyć.Jeżeli robić uszczelkę pod głowicą to i samą głowicę należałoby planować.A tak kupie może drugą głowice(gosciu daje gwarancję),założę nowa uszczelke i tyle.Chyba że coś jeszcze moze byc do zrobienia
misiu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 160000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 26-03-2013 15:14 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
policz sobie co ile wyjdzie, ile wyniesie kupno słupka, a ile naprawa tego co masz...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 26-03-2013 15:19 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@misiek8206 czym sie rozni wymiana silnika od wymiany słupka?
kupno głowicy a zdjęcie swojej to jedno i to samo wiec sie zastanow. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
misiek8206 |
Dodany dnia 26-03-2013 15:41 |
Postów: 87 Data rejestracji: 08.07.2011 11:11 Skąd: - |
maestro kupno głowicy to koszt 120pln+50pln.uszczelka,a zdjęcie mojej głowicy,oddanie do planowania to koszt200pln+uszczelka50pln.Odp.na Twoje pyt....Róznica kolosalna bo nie rozbebeszam Reni całkowicie,nie pierdzielę się z podłączeniami skrzyni itd.Zresztą min.Twoja sugestia wyżej.
Kujtek...no właśnie taniej wyjdzie kupno innej głowicy(gdzie gość daje gw) Treść dodana dnia 26-03-2013 15:43: A i jeszcze jedno.Po tak długim oresie jazdy z walnięta uszczelką cos mogło jeszcze przez to oberwaćCzy może mnie jeszcze coś niemile zaskoczyć misiu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 160000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 26-03-2013 16:56 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@misiek8206 Jaką masz realną gwarancję że głowicy którą kupisz nie będzie trzeba planować?200zł za planowanie?Zadzwoń jeszcze do innych szlifierzy. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 26-03-2013 17:09 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@misiek8206 Nadal nie rozumiem jaka jest różnica przy wymianie słupka a wymianie silnika.
I taką nie dotkniętą zakupioną głowice bedziesz do auta wsadzał? Dlatego pisze że to to samo jakbyś zdjął swoją. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
misiek8206 |
Dodany dnia 27-03-2013 15:56 |
Postów: 87 Data rejestracji: 08.07.2011 11:11 Skąd: - |
W sumie to i racja.Może poszukam kogoś kto taniej to zrobi.Planować będę swoją głowicę,bo wtedy wiem co będę wsadzał hehehehhe.
Dzięki wieeeeeeelkie za pomoc. Pozdrawiam misiu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 160000km
|
maestro |
Dodany dnia 27-03-2013 16:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@misiek8206 u mnie za planowanie 50zł biorą wiec 200 to kwota z kosmosu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
misiek8206 |
Dodany dnia 27-03-2013 19:30 |
Postów: 87 Data rejestracji: 08.07.2011 11:11 Skąd: - |
Gość z Elbląga zaśpiewał mi 150zł.za głowicę wyjętą,a 200zł.z wyjęciem.Poszukam,może jakiś uczciwy mi się trafi.Odezwę się do Snorkiego,pamiętam,że on kiedyś planował głowicę.Może da mi namiary.
misiu
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 160000km
|
Clark |
Dodany dnia 19-02-2018 23:55 |
Postów: 18 Data rejestracji: 19.02.2018 19:39 Skąd: mazowieckie Grójec |
Witam.Wybaczcie że odgrzewam po takim czasie ale temat poniekąd pasuje do mojego problemu.Posiadam wózek widłowy który ma zamontowany najprawdopodobniej C1J.Jako że szukałem wszędzie tego silnika( zanim trafiłem na to forum) i nie znalazłem myślałem właśnie nad C3J plus mój osprzęt.Zamówiłem na próbę uszczelki kolektora z możliwością zwrotu żeby upewnić się czy to ma sens. Przymierzyłem i klops. Nie pasują. Wloty w głowicy są bliżej siebie w moim silniku.Sam teraz nie wiem co tu u mnie siedzi. Może to 1.2?Poszła uszczelka pod głowicą i u producenta wózka zamówiłem drugą na której pisze że jest do C1J i C2J.Nawet w sieci oglądałem zdjęcia C3J i on ma nawet wizualnie oddalone bardziej wloty w głowicy niż mój.Nawet producent wózka nie jest mi w stanie pomóc.Na bloku jest tylko tabliczka B120 która nijak się ma do oznaczenia Renault. W Was moja nadzieja. Moje auto: M6, diesel
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 20-02-2018 01:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Cześć, zrób parę fotek silnika oraz jego tabliczki i całości, może uda nam się dojść
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Strona 1 z 2: 12
Przejdź do forum: |