Menu główne
Forum
Klubowicze
Bot |
Dodany dnia 06-04-2013 16:23 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
zdjąłem pokrywe zaworów i tam wszystko pracuje tak jak powinno.
z dołem coś jest nie tak kwa mać http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-04-2013 16:23 |
Christmas_23 |
Dodany dnia 06-04-2013 16:30 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
A więc już wiesz że nie jest to tania naprawa, szkoda, do końca miałem wiarę że to jednak nic poważniejszego Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 06-04-2013 16:42 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
cos zblokowało tłok, to coś z głowicy, wątpię że panewka
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Bot |
Dodany dnia 06-04-2013 17:24 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@adamor11 a czemu tak myślisz?
mój poprzedni silnik tak samo był zatarty na panwce Treść dodana dnia 06 kwiecień 2013 18:03: wątpie żeby coś blokowało ten tłok. zastanawiam się nad złożeniem z tych dwóch silników jednego , wał włożyłbym ze starego, może panweki zmienił , zależy co by tam bylo , zmienił pierścienie - dół by był , góre zmienił uszczelniacze z tego co teraz siedzi i powinno pojeździć teoretycznie co nie ? Edytowane przez Bot dnia 06-04-2013 18:03 http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 06-04-2013 18:12 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
A zdejmowałeś tą miskę? Trochę na skuśkę ale powinno chodzić, tylko pod nowe panewki szlif zrób bo długo nie wytrzymają jak owal na korbie będzie. Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
Bot |
Dodany dnia 06-04-2013 18:20 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@Christmas_23 jutro zdejme , dziś ide sie odstresować ;D
a lepiej dać ten do szlifu wał czy wsadzić z poprzedniego silnika co dłużej wytrzyma ? ze szlifem z tego co tu mówili mi to różnie bywa. jednen majster u nas krzyknął 700 zł za samą robotę tego wszystkiego ;O trochę mnie zagiął , drugi co poprzednio robił , mówi że jakbym wyjął silnik itd to 200 zł za robote by wziął , ale czasu nie ma póki co z majstrem rozmawiałem co poprzednio zmieniałem w tamtym silniku wał , zmienił na 'zwykly ' , mówił że tam właśnie powierzchnia styku panewek i korb jest cieńsza i dlatego się nie zatrą tak szybko jak w 16nastkowych,tzn tam panewki są węższe. http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 06-04-2013 18:25 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
Albo zawieź stary do pomiaru i Ci powiedzą co i jak. Nie mam pojęcia jak jest z tymi od 8v Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
lukat1988 |
Dodany dnia 06-04-2013 18:51 |
Postów: 1520 Data rejestracji: 18.10.2009 22:24 Skąd: lubelskie Lublin |
Cenowo to jest około 40-50zł od czopa, czyli w 200zł za szlif spokojnie się zmieścisz
Istnieje też możliwość, że coś siedzi w cylindrze i wał blokuje. Panewki najlepiej nowe Będę brał Cię! W RENAULCIE!
Moje auto: Renault Laguna II Grandtour 1.9 Dci (88kW/120KM), diesel, 283000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-04-2013 18:56 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
masz przeboje z tymi silnikami
remont drożej wyjdzie ale będziesz wiedział co masz, będziesz kupować słupki to nie będziesz wiedział co kiedy pójdzie :( nie wiem czy dobrze pamiętam ale wały w 1.8 są takie same? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Christmas_23 |
Dodany dnia 06-04-2013 19:06 |
Postów: 827 Data rejestracji: 17.12.2011 16:37 Skąd: śląskie Częstochowa |
Jak miski nie zdejmie to nie będzie wiedział. Albo korba albo zawór spadł, to wszystko jak wróżenie z fusów Moje auto: Laguna II Grandtour 1.8 16v, benzyna+LPG, 230000km
|
adamor11 |
Dodany dnia 06-04-2013 19:14 |
Postów: 853 Data rejestracji: 24.05.2008 17:15 Skąd: pomorskie Gdańsk |
panewkę podejrzewam że najpierw byś słyszał, może się mylę. u siebie mam drugi szlif i nic się nie dzieje. Jak będziesz wiedział ze to panewka to daj na szlif wał, nowe panewki i nie kombinuj bo jak będziesz kombinował, wiem po sobie że na dobre nie wyjdzie
chamade 1.8 16V
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
|
Mateo |
Dodany dnia 06-04-2013 20:09 |
Postów: 1915 Data rejestracji: 31.01.2006 23:32 Skąd: łódzkie Pajęczno |
Pamiętasz co pisałem o kupowaniu silnika z półki w Twoim poprzednim temacie?
Nie rozumiem dlaczego nie chcecie posłuchać osób które z tym autem swoje przeszły co by ich błędów nie powtarzać. Nie mówię tylko o Tobie ale także o Ieble i wielu innych co robili jak uważali a nie jak powinni. Wychodzą oszczędności. Na fuszerce się nie da oszczędzić. Moje auto: Renault Megane CC, Phase I, 2005r., benzyna, F4RT 2.0 16v (1998/178KM)
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 06-04-2013 22:03 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Na koniec że to cholerne auto tyle kasy wciągnęło...
Wały są takie same w f3p i f7p. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 06-04-2013 22:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@maestro o to to
i chyba w dieslu i **R tak? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 07-04-2013 17:10 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek Diesel i F7R to jedno, F3P i F7P to drugie.
F7R to zasadniczo F7P z wałem z diesela (w dużym skrócie myślowym) [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Bot |
Dodany dnia 28-04-2013 12:10 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Mimo różnych dziejów moja 19 nastka dalej jeździ , chociaż mało prawie przesiadłem się w inną markę.
Aktualne fotki: http://www.fotosi...03d17.html http://www.fotosi...03abe.html Nadal F7P w środku , na próbe , póki co z 50 km zrobione. Silnik o którym mowa w temacie: http://www.fotosi...a5bb0.html zaznaczone resztki panewki: http://www.fotosi...4655.html# i panewka,w sumie dwie : http://www.fotosi...4a13.html# Z banditem niedawno rozmawialem i mówił właśnie o 3 tłoku od rozrządu i tam właśnie poszła panewka. http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |