Menu główne
Forum
Klubowicze
Snorky |
Dodany dnia 05-04-2013 13:32 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@dj_mafiozo fotele się poprawi jak będzie chwila czasu przy ciepłej pogodzie. A maskownice już są czarne - tamte były stare i po prostu trzymały przy klejeniu
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-04-2013 13:32 |
death |
Dodany dnia 05-04-2013 14:40 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
@maestro Bedzie trzeba to sie wyjmie "przy okazji" jak dobrze pójdzie z pogoda;P Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
maestro |
Dodany dnia 05-04-2013 16:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@death w ulewe wymieniałem to całe badziewie wiec...
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
death |
Dodany dnia 05-04-2013 17:39 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
@maestro nie o to chodzi Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 05-04-2013 18:16 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@Snorky Spoko, wiem jak to jest... Sam mam długą listę "do zrobienia jak się ciepło zrobi"...
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
death |
Dodany dnia 07-04-2013 13:33 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
Wiec tak Na podsufitkę trzeba materiału tak 150x100cm A zasuwka szybra jak mówił maestro Trzeba ściągać caly szyber i rozbierać z prowadnic, przetestuje na starym szyberdachu jak to zrobić i odrazu obije to co mi lezy w zapasie Z zasuwki ściągnę stary materiał bo będzie za grubo i sie nie zasunie Boczki już ktoś obijał? Bo nie będzie pasować to wszystko a tez jakieś bez szalu już są;/ Z tym będzie chyba gorzej Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 07-04-2013 13:54 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
ja obijałem skajem podsufitke od szybra. Jedynie pistoletem na gorące powietrze musiałem wyprofilować te zagięcia przy daszkach i konsolce a tak to pięknie się ułożyła. Robota prosta jak drut, kleiłem butaprenem i bo bokach dałem szwy i nic nie widać
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
death |
Dodany dnia 07-04-2013 16:18 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
@R9GTX skaj sie pod ciepłym podda, alcantara raczej nie, lepiej sie powinna ułożyć nii?
Zamowie zaraz i klej jakis do tego i sie bede bawil, moze sie uda najgorzej bedzie z zasuwka;/ I boczki to bedzie masakra chyba... Treść dodana dnia 07 kwiecień 2013 15:48: Dzwoniłem do takiego jednego znajomego gościa co zajmuje sie tapicerowaniem zawodowo Z tego co dogadałem, to za 120zł może obić podsufitkę I się zastanawiam czy jest sens robić samemu Za alkantare trzeba zapłacić, za klej tez, i jeszcze zrobić tak żeby klej nie przebił i w sumie to wyjdzie tak trochę mniej może niż jak zrobi to gość A do samochodów nakłada trochę inny klej odporny na temperatury I ogólnie to ten czas co bym miał sie bawić w obijanie wolał bym poświecić na coś innego Edytowane przez death dnia 07-04-2013 16:48 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 07-04-2013 17:07 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
to ja ci podsufitke za połowę mogę obić
Dasz radę sam, to nie jest trudne Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
death |
Dodany dnia 07-04-2013 17:17 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
To już cena z materiałem jc. :-) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 07-04-2013 17:18 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
zrób sam, po co płacić za coś co jest łatwe. Przecież na wymianę żarówki do serwisu nie jeździsz
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
death |
Dodany dnia 07-04-2013 17:43 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
To alkantara o gramaturze 350-400 będzie ok? I jeszcze jaki klej do tego żeby nie odpadlo i żeby nie przeoczyć? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
Snorky |
Dodany dnia 08-04-2013 09:09 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@death 350-400 powinna być dobra. Nie będzie zbyt gruba, ale nie będzie to też "sitko".
Klej to najlepiej skoczyć do sklepu tapicerskiego jak masz gdzieś w rejonie i powiedzieć co potrzebujesz - coś doradzą. A jak bierzesz materiał z sieci (allegro itp) to popatrz po prostu czy sprzedawca ma jakiś klej na stanie do tego, to jedną paczką Ci przyjdzie. Zapodałem Ci wcześniej linka do kleju, który ja biorę do obicia boczków. Zacznij od podsufitki - prosta powierzchnia i naprawdę - nie ma dużej filozofii. A w kwestii nieprzemakania materiału klejem to musisz po prostu kontrolować to, ile kleju kładziesz. Niezależnie od materiału, jak dasz za dużo kleju to i tak przesiąknie. Ogólnie to z boczkami też jest dużo zabawy. Jeszcze ja do tego ubzdurałem sobie, że cały boczek ma być obity 1 kawałkiem materiału (bez zszywania z 10 kawałków), więc jest duuuużo układania, naciągania itd. Obecnie czekam na klej, ładną pogodę i wolną sobotę. Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
death |
Dodany dnia 08-04-2013 09:21 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
@Snorky to jak zrobisz boczki to daj znać;P
Ja sie za materiałem rozejrzę w okolicy jeszcze i w niedziele sie pobawię chyba bo w tyg inne "widoczne" dla mocherow itp rzeczy mam do roboty Jeszcze muszę ogarnąć wyciągniecie zasuwki;/ PS. No ja tez myślałem w jednym kawałku boczek a nie szyc bo chyba wiecej roboty jeszcze z szyciem idealnie Trzeba by przymierzyć i pineskami jak deskę chyba dopasowywać bez kleju czy wogule spasi bez zagięć i fald Treść dodana dnia 08 kwiecień 2013 09:33: Dziewczyna mi się poszła spytać do sklepu z materiałami w jakich cenach alkantara itd to jej powiedzieli ze nie słyszeli o takim materiale nigdy... n/c Co to za sklep wogole Edytowane przez death dnia 08-04-2013 10:33 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
Snorky |
Dodany dnia 08-04-2013 11:10 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@death dam, dam
Wiesz - z boczkiem jest taki problem, że cały podłokietnik strasznie wystaje w stosunku do reszty i naciągnięcie materiału może być trudne. Swoje jadę ekoskórą, która jest trochę mniej rozciągliwa niż alkantara. Ale patent jest taki, że ja przerabiam boczki bacarrowe, więc podłokietnik jest głównie kryty przez tą pseudoskórzaną nakładkę i nie muszę się spinać. Co do przymierzania to tak jak mówisz - pinezki na sucho (bez kleju), naciąganie i nacinanie materiału, a później właśnie klej i jechane. Tylko pinezki trochę gorzej wchodzą w boczek niż w deskę (decha to jednak plastik dosyć miękki, a boczek to skubany sztywny i twardy jest i ciężko się wbija). A z tego co mówisz to ten sklep jakiś do kitu jest, skoro nie wiedzą co to alkantara Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
death |
Dodany dnia 08-04-2013 11:23 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
@Snorky No raczej^^ i to najlepsze ze dwa pod rzad^^ Boczki są twarde fakt Wezmę alkantare na podsufitkę to jak zostanie to spróbuje pinezkami na boczek zapodać Zobaczymy jak to wyjdzie i czy sie w całości bez ciec uda Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
Snorky |
Dodany dnia 08-04-2013 11:36 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
@death - na boczek to gdzieś koło 1,5 x 0,7m trzeba. Coś takiego wydaje mi się.
I tak jak mówię - największa lipa to z tym podłokietnikiem właśnie... Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
michor |
Dodany dnia 08-04-2013 12:47 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@death @Snorky Tak jak snorky pisze.
podłokietniki zrobić a'la baccara, i wtedy problemu nie ma. Można ładnie do szarej/czarnej alcantary zrobić z czarnego skaju czy tam skóry i będzie klasa. A podłokietnik z 2 elementów fabrycznie szyty więc to nie problem nawet coś takiego uszyć. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
death |
Dodany dnia 08-04-2013 13:02 |
Postów: 1648 Data rejestracji: 18.03.2008 12:10 Skąd: małopolskie Trzebinia |
Zobaczymy co Snorky wykmini Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 200000km
|
Snorky |
Dodany dnia 08-04-2013 14:52 |
Postów: 3382 Data rejestracji: 03.02.2011 22:01 Skąd: warmińsko-mazurskie Pasłęk |
Jak znajdę chwilę czasu po powrocie do domu to pyknę fotkę na szybkości jak to teraz wygląda. Już częściowo mam naciągniętą ekoskórę na boczek i poprzypinane pinezkami, ale nic nie klejone jeszcze.
Nie bryka, lecz technika czyni z Ciebie zawodnika... Nothing is true - everything is permitted Moje auto: Audi A4 B6, 2002r., AMB Turbo (1781/170KM), sedan, benzyna+LPG, 270000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |