Menu główne
Forum
Klubowicze
domaniu |
Dodany dnia 20-01-2006 19:48 |
Postów: 253 Data rejestracji: 20.01.2006 18:07 Skąd: - |
witam jestem tu nowy od półroku mam renie 19d od poczatku niepaliła taj jak powinna. Zmienilem jej swiece było w porzadku przyszło zima i pali bardzo ciezko wrecz z popychu co robić. zastanawiam sie czy znów nieposzły swiece, ale od czego mogly by sie spalic prosze o pomoc. I co zrobic by paliła normalnie |
renault19.pl | Dodany dnia 20-01-2006 19:48 |
Maciej_R21 |
Dodany dnia 20-01-2006 20:10 |
Postów: 2996 Data rejestracji: 05.02.2005 17:09 Skąd: śląskie Pszczyna |
Wumienic olej,wymienić akumulator ,zregenerować rozrusznik. |
domaniu |
Dodany dnia 20-01-2006 20:17 |
Postów: 253 Data rejestracji: 20.01.2006 18:07 Skąd: - |
olej wymieniłem ze 3 miechy temu nasmarowałwm rozrusznik wymieniłem w nim tulejki byc moze akumulator jets padlina co jeszcze sprawdzic |
lukaszM |
Dodany dnia 26-01-2006 16:40 |
Postów: 267 Data rejestracji: 15.11.2005 11:55 Skąd: - |
Może być wiele przyczyn, moj ojciec miał ten sam problem z meganką wymienił 2 razy świece nie pomogło, był w serwisie renault 4 razy nic nie dało, podpinali pod komputer wszystko niby ok, spróbuj może założyć zawór zwrotny paliwa lub to co u niego było podregulować pompe paliwową ale to juz u jakiegos fachowcy, ale zacznij od zaworu.
Łukasz
renault 19, 1991 przebieg 230 tys. |
|
|
qjonik |
Dodany dnia 26-01-2006 16:52 |
Postów: 5 Data rejestracji: 06.04.2005 22:38 Skąd: - |
Może kable WN albo kopułka?
Kamil
R 19 chamade '90 1.4, inst gazowa |
|
|
tomo |
Dodany dnia 01-02-2006 18:02 |
Postów: 17 Data rejestracji: 07.10.2005 11:31 Skąd: podkarpackie Stalowa Wola |
Witam ja miałem podobny problem ze swoją renią słabo paliła a jak temperatura spadła poniżej zero to już było ciężko ja uruchomić. Na paliwie coś łapała ale jak zaskoczyła to bardzo szarpało silnikiem tak jakby wszystkie cylindry nie działały a najdziwniejsze było to że po przełączeniu na gaz problem znikał i silnik pracował normalnie. Długo szukałem w necie i pod maską bez żadnych efektów a mechanicy tylko ręce rozkładali i kazali kolejny raz wymieniać świece, przewody i wymyślali dziwne historie. Diagnostyka komputerowa też nic nie wskazała i dałem sobie z tym spokój. Dopierto przy -30 stopniach wszystko wyszło renia odpaliła bardzo ciężko ale udało sie po chwili zgasła i z pod maski wydobywał się biały dym. Okazało się że wywaliło płyn chłodniczy z pod wszystkich opasek. Trochę mi zeszło zanim znalazłem przyczynę ale udało się i teraz śmigam bez ostaniego tłumnika a przy -20 renia pali od tyka) Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), hatchback 5d, 185000km
|
|
|
WoZnY |
Dodany dnia 01-02-2006 18:39 |
Postów: 2751 Data rejestracji: 28.06.2005 17:18 Skąd: pomorskie Gdańsk |
Nie wiem czy koledzy zauważyli ale 19D pewnie oznacza silnik DIESLA więc nie ma tam kopułek ani kabli WN. Możliwe że układ paliwowy się zapowietrza (zwrotny nie trzyma). Co do świec żarowych to mogą się szybciej sypać jeśli by ich nie odłączało po uruchomieniu (zapaleniu) ale to widziałbyś na kontrolkach. Może wtryski leją, jak to sprawdzić nie wiem bo z dislem to miałem ostatni raz styczność jakieś 10 lat temu i miałem wtedy z 14 lat
<<< WoŹnY >>> Gdańsk / STOGI
Moje auto: VW POLO 6N1 / Laguna II 1.8 16V / AUDI 80 B4 2.0, benzyna+LPG, 275000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |