Menu główne
Forum
Klubowicze
wilkowski111 |
Dodany dnia 16-04-2013 01:38 |
Postów: 89 Data rejestracji: 19.01.2012 17:12 Skąd: łódzkie Łódź |
Witam.
Wiem, że podobny temat już był, ale nie dotyczył on F3N. Pytanie może się wydać nierozsądne, ale dla mnie ma ono uzasadnienie - czy do F3Na z manualną skrzynią jest w ogóle wykonalny montaż automatu (oczywiście tego prostego 3-biegowego - żadnych wielkich przeróbek nie chcę) i jeśli tak, to ile mogłoby to kosztować i kto mógłby się tego podjąć? Bardzo proszę nie oceniać sensowności tego przedsięwzięcia, ewentualnie tylko chciałbym wiedzieć, czy nie prościej i taniej poszukać takiego auta już z automatem. A może polecicie inne, maksymalnie tanie (jak R19) auto z automatem. http://otomoto.pl...81421.html - np. coś takiego. Przy założeniu, że z 2 19 zrobi się jedną może coś z tego być Jest to w Łodzi, więć mógłbym obejrzeć. Ale CZY JEST SENS? Edytowane przez wilkowski111 dnia 16-04-2013 02:03 Moje auto: Renault Laguna II PhI, 2003r., diesel, 1.9 F9Q (1870/120KM), kombi 5d, 301000km
Moje auto: Renault Laguna II Phase I, diesel, 301000km
|
|
|
renault19.pl | Dodany dnia 16-04-2013 01:38 |
Pavcio |
Dodany dnia 16-04-2013 08:40 |
Postów: 783 Data rejestracji: 21.10.2011 16:38 Skąd: podkarpackie Rzeszów |
Moim zdaniem jest to wykonalne ale wiąże to kilka minusów ze sobą
spalanie inne na pewno musisz dodać z 1l skrzynia może zamulać po tylu latach , na pewno wtedy był by problem z wyprzedzaniem , i mozesz być nie zadowolony z efektywności jej chodzenia . I napewno jeszcze inne minusy. Co do plusów to widziałem na Youtube filmiki R19 z automatem i też mi sie to podobało i chodziło elegancko. Nie trąb poje... bo jade na glebie ^^
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, C1J (1397/60KM), sedan, 180000km
|
michor |
Dodany dnia 16-04-2013 08:50 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Komputer silnika z wiązką do wymiany, + cała instalacja w komorze silnika- ale z dawcą odpowiednim powinno być ok.
Półośki itp itd etc - spora przeróbka. Raczej bym bazował na gotowym automacie. Ryzykujesz też remont skrzyni- pamiętaj o tym, żeby się nie okazało że po włożeniu 2000PLN w swap, dołożysz jeszcze 3500 na remont skrzyni [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-04-2013 11:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor kiedyś był chyba na mobile.de F7P z automatem MB3
podobno ad3 jeszcze da się wsadzić, a z ad4 gorzej hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 16-04-2013 13:01 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
@Kujtek ad3 to stara skrzynia (chyba nawet z koncernu VW) - mało danych potrzebuje.
Najgorsze to spiąć elektrykę silnika ze skrzynią- bo jest kilka kruczków. poszukaj sobie o Srebrnym czy tam bordowym clio Baccara na forum -jakie były walki z wyrzuceniem skrzyni- to powinno Ci dać obraz jak bardzo jedno z drugim jest powiązanie. Np. - sygnał rozrusznika idzie przez komputer skrzyni- tak więc -> powtórzę co napisałem wcześniej, jeżeli automat to TYLKO i WYŁACZNIE z wiązką i komputerem silnika z dawcy. każda inna opcja to będzie walka i droga przez mękę. + oczywiście, to co pisałem też powyżej, stan skrzyni. To że stare to nie znaczy że da się tanio i prosto naprawić. Niestety automat to automat. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
wilkowski111 |
Dodany dnia 16-04-2013 13:16 |
Postów: 89 Data rejestracji: 19.01.2012 17:12 Skąd: łódzkie Łódź |
Automat jest niezbędny ze względów zdrowotnych, więc wady w postaci spalania wyższego itp. nie mają znaczenia. A co myślicie o tym aucie z ogłoszenia?
Moje auto: Renault Laguna II PhI, 2003r., diesel, 1.9 F9Q (1870/120KM), kombi 5d, 301000km
Moje auto: Renault Laguna II Phase I, diesel, 301000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-04-2013 13:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@michor *MB3
no jak w e6j i f2n występowała to na pewno nie jest ciężko wsadzić do innego hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
wilkowski111 |
Dodany dnia 16-04-2013 16:51 |
Postów: 89 Data rejestracji: 19.01.2012 17:12 Skąd: łódzkie Łódź |
Żadnych takich zamian. Pytanie konkretne - ten z ogłoszenia jest coś wart?
Moje auto: Renault Laguna II PhI, 2003r., diesel, 1.9 F9Q (1870/120KM), kombi 5d, 301000km
Moje auto: Renault Laguna II Phase I, diesel, 301000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |