Menu główne
Forum
Klubowicze
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-04-2013 23:07 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
No wiec. Mam u siebie jb3037, 100km/h przy 3 tys...... co byscie polecili ? W silniku mam miske stalowa, ale alu tez posiadam. Chodzi mi o zmniejszenie obrotow dla tych 100 km/h ..... Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 28-04-2013 23:07 |
ruli17 |
Dodany dnia 28-04-2013 23:08 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
3060 skrzynia z f3n-a 100 masz przy ok. 2800 jak nie troszkę niżej. mowa oczywiście o piątym biegu.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
R9GTX |
Dodany dnia 28-04-2013 23:09 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
długa skrzynia z diesla bądź z f3n'a (obie te same) albo jc5 z dT. Ale to kosztem przyspieszenia
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 28-04-2013 23:19 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@szczepansz93 Nic innego jak skrzynia od F3Na, JB3028 albo JB3060, różnią się przełożeniami II biegu, ale nie pamiętam, która ma dłuższą dwójkę. Ja osobiście doskonale znam skrzynię JB3060, którą mam u siebie i jest po prostu perfekcyjnie zestrojona, nie ważne jaki silnik, nigdy nie wpakuję innej skrzyni, ewentualnie 3028, ale na wymianę skrzyni się nie zanosi. I dość szybko się kończy, ale o to przecież chodzi. II już ciągnie ładnie, przy wyczynie do ca. 90, F7P osiągnie na niej setkę. Używalny zakres III biegu to 30-160 (dla F7P, F3N dokręca ją do 135-140), IV pakujesz nawet przy 45 km/h i ciągniesz ile pójdzie (za równo F3N jak i F7P nie dociągną tej skrzyni do końca na IV biegu, osiągając na nim już prędkość maksymalną), V bieg to po prostu poezja, skrzynia jest szybka i oszczędna. Dla V, orientacyjnie:
1000 RPM - 50 km/h 1500 RPM - 65 km/h 2000 RPM - 80 km/h 2500 RPM - 95 km/h 3000 RPM - 115 km/h 3500 RPM - 130 km/h 4000 RPM - 150 km/h Dalej nie pamiętam, ciągnąłem jedynie dwa razy w dniu jak auto kupiłem ile pójdzie, poszła 180, i było koło 5500 RPM. Masz tu orientacyjne obroty i odpowiadające im prędkości (według GPS), bo dawno po trasie nie jechałem, a po mieście tyle się nie jeździ. "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
Kujtek |
Dodany dnia 28-04-2013 23:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@szczepansz93 https://spreadshe...&gid=2
wolisz krótszą to szukaj krótszej i odwrotnie hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-04-2013 23:20 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
no a z innej beczki. każda skrzynia jb3 podeszłaby do mnie bez problemu, poza zmianą miski np. na alu ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 28-04-2013 23:28 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@szczepansz93 Do F7P założysz każdą skrzynię z montowanych w R19, nie zależnie z jakim silnikiem, tylko możesz potrzebować wymienić miskę olejową.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 28-04-2013 23:34 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
to gites, mam obie miski. tak popatrzyłem po tych arkuszach skrzyń i pomyślałem o jb3047, jb3067, i jeśli takich bym nie dostał to jb3032, co sądzicie o takim czymś ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 29-04-2013 00:03 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Porównuję sobie właśnie w Excelu skrzynie JB1023, JB3028, JB3047, JB3060 i JB3067, różnią się (oprócz JB3060 - II bieg) tylko przełożeniami przekładni głównej, czyli teoretycznie można by tu pokombinować.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
R9GTX |
Dodany dnia 29-04-2013 00:06 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
ori szesnastkowa jest bardzo dobra do tego silnika i w pełni można się cieszyć z jego właściwości jezdnych. Dłuższa skrzynia = słabsze przyspieszenie = większe v max. (o ile silnik pozwoli) = mniejsze spajanie
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
michor |
Dodany dnia 29-04-2013 00:18 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Jb3028.
Dane z GPS: II bieg- 105,7 III bieg- 153 IV bieg- 215 przy 6900 RPM. V bieg - przy 215 zbija mniej więcej na 5300-5400 i utrzymuje prędkość. możeby coś tam jeszcze uskrobał ale już słabo. W trasie co by się nie działo redukcja na III rozwiewa każdy problem, a spalanie da się zbić poniżej 7l/100. skrzynia jb3028 + F7P Tu masz wyliczenie prędkości dla II,III,IV,V- na podstawie przełożeń i danych z GPS, z mojego samochodu. Edytowane przez michor dnia 29-04-2013 00:23 [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 29-04-2013 00:26 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@R9GTX Ori szesnastkowa, czyli dokładnie która?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
michor |
Dodany dnia 29-04-2013 00:42 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
JB3083? i jeszcze jakaś.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
R9GTX |
Dodany dnia 29-04-2013 00:46 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@dj_mafiozo ta pięcio biegowa różnice były tak minimalne że byś ich nie zauważył, więc o co chodzi?
Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
luksad2200 |
Dodany dnia 29-04-2013 07:18 |
Postów: 1236 Data rejestracji: 26.05.2011 22:55 Skąd: małopolskie Kraków |
to wstaw jc5002 i tyle, jak cos mam na sprzedaż taką skrzynie
sadi-mechanik
części do diesla mam prawie wszystko, 1,9td i 1,9d Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 5d, 197000km
|
|
|
Bot |
Dodany dnia 29-04-2013 13:20 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
Ja miałem oryginal i 110 km przy 3500 tys, zmieniłem na jakąs od f3na , nie wiem w sumie jaka , ale dłuższa , coś jak ruli pisał na poczatku , przyspieszanie na 4-5 o wiele słabiej idzie , ale spalanie w trasie zmalało jakies 2-3 litry przy oszczednej jeździe : )
Jednak tak jak michor pisał 3 przy wyprzedzaniu rozwiewa wątpliwości : ) Miałem miske alu , a skrzynie zmieniłem na taką do melatowej , jeździłęm z tą szparą i nic się nie działo : ) http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
michor |
Dodany dnia 29-04-2013 13:36 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
też miałem szparę.
nic się nie działo Tam przy odrobinie sprytu kawałek blachy wystarczy i nawet dziury nie będzie. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
szczepansz93 |
Dodany dnia 29-04-2013 22:55 |
Postów: 126 Data rejestracji: 20.08.2011 22:22 Skąd: podlaskie Wasilków |
toście chłopaki dali mi teraz do myślenia ... hmmm ... albo jb3028, albo jb3032 ... w zależności od tego którą bym dostał jakoś niedługo, może tak z miesiąc i wstawię ofertę do działu kupie, muszę dzieńgów nazbierać, bo jak już skrzynie mieniać to i sprzęgło kupie, warsztat mam tak więc po zniżkach kupie ale zawsze to jakiś wydatek dla biednego maturzysty Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 208000km
|
dj_mafiozo |
Dodany dnia 30-04-2013 00:21 |
Postów: 1874 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
@R9GTX Jak różnic nie zauważysz? Skrzynia od wyczyna jest długa, nie najdłuższa z tych wszystkich co prawda, ale jest po prostu świetna, a JB3083 jest mocno krótsza od nich, wiem, że liczyli ją do 16v, który się kręci o tysiaka wyżej, ale mocna różnica jest między nimi.
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault Grand Scenic II Phase II, 2008r., benzyna + LPG, F4R (1998/136 KM) Renault Grand Espace IV, Phase II, 2007r., benzyna + LPG, V4Y 3.5 V6 (3498/245 KM) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 117982km
|
R9GTX |
Dodany dnia 30-04-2013 06:32 |
Postów: 5220 Data rejestracji: 12.12.2009 17:58 Skąd: lubelskie Lublin |
@dj_mafiozo chodziło mi o te fabryczne przy f7p że różnicy byś nie zauważył która to która, nie próbuj motać bo jeszcze sam pytałeś o którą szesnastkową skrzynie mi chodzi
Edytowane przez R9GTX dnia 30-04-2013 08:03 Yo, seria dwieście, wożę się nią po mieście, wszyscy się gapią, gdy jadę ulicą, ups, padła uszczelka pod głowicą... Moje auto: Renault 9, Phase 1, 1984r., F2N L704 (1721/98KM), sedan, benzyna, 500081km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |