Menu główne
Forum
Klubowicze
artomek |
Dodany dnia 12-05-2013 19:42 |
Postów: 27 Data rejestracji: 28.01.2013 21:26 Skąd: - |
Czy plyn petrygo moze wplylac na gorsze chlodzenie f7pProducent zaleca Glaceol AL typu C :-) Tylko mi nie piszcie ze plyn to plyn :-) prosze madre glowy o kilka slow Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 197000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-05-2013 19:42 |
michor |
Dodany dnia 12-05-2013 19:59 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Płyn to płyn . i tu filozofii żadnej nie ma.
Może być woda też... [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
maestro |
Dodany dnia 12-05-2013 20:35 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@artomek To dostań taki płyn jak zaleca producent
Zawsze leje koncentrat rozcieńczony z wodą w 25-35%. Dzieci po dzieciach. A kwestia wrzenia czy oddawania ciepła - nie ma znaczenia. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
artomek |
Dodany dnia 12-05-2013 20:48 |
Postów: 27 Data rejestracji: 28.01.2013 21:26 Skąd: - |
W takim razie dzieki chlopaki.Chcialem miec pewnosc. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 197000km
|
tomek1405 |
Dodany dnia 13-05-2013 08:23 |
Postów: 3386 Data rejestracji: 01.01.2008 13:49 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Ja tez leje petrygo i wszystko jest pieknie. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
|
monterek5 |
Dodany dnia 13-05-2013 09:26 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
"Zdecydowanie lepszym w zastosowaniu jest gotowy płyn chłodniczy. Fabrycznie przygotowana mieszanina posiada właściwą zawartość glikolu, odpowiednio dobrany zestaw dodatków i jednorodność składu (czyli jej po prostu dobrze wymieszana). Warunków, o których mowa wyżej, nie spełnia uzupełnianie koncentratem. Niejednorodność przygotowanej mieszaniny może spowodować powstanie korków wodnych czyli miejsc w układzie chłodzenia w których koncentrat nie wymieszał się z wodą. Wystarczy ujemna temperatura i kłopot gotowy. Istotna jest także sama natura koncentratu. Koncentrat krystalizuje w temperaturze -18°C i dopiero dodanie wody (50%) powoduje jej obniżenie do -35°C. Wniosek jest jeden - zbyt duża zawartość glikolu w płynie chłodniczym i temperatura zamarzania zamiast spadać - rośnie." Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |