20 Kwietnia 2024 13:37:04
Zdjęcia użytkowników
ALBI pawel130589
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
petrygo 
artomek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 12-05-2013 19:42
Awatar


Postów: 27

Data rejestracji: 28.01.2013 21:26
Skąd: -

Czy plyn petrygo moze wplylac na gorsze chlodzenie f7p?Producent zaleca Glaceol AL typu C :-) Tylko mi nie piszcie ze plyn to plyn :-) prosze madre glowy o kilka slow

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 197000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 12-05-2013 19:42
Awatar
michor
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 12-05-2013 19:59
Awatar


Postów: 8781

Data rejestracji: 24.08.2006 09:56
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Płyn to płyn Rotfl. i tu filozofii żadnej nie ma.

Może być woda też...

[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]

Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
 
maestro
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 12-05-2013 20:35
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@artomek To dostań taki płyn jak zaleca producent Smile

Zawsze leje koncentrat rozcieńczony z wodą w 25-35%. Dzieci po dzieciach.
A kwestia wrzenia czy oddawania ciepła - nie ma znaczenia.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
artomek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 12-05-2013 20:48
Awatar


Postów: 27

Data rejestracji: 28.01.2013 21:26
Skąd: -

W takim razie dzieki chlopaki.Chcialem miec pewnosc.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 197000km
 
tomek1405
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-05-2013 08:23
Awatar


Postów: 3386

Data rejestracji: 01.01.2008 13:49
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Ja tez leje petrygo i wszystko jest pieknie.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 207200km
 
monterek5
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-05-2013 09:26
Awatar


Postów: 1761

Data rejestracji: 19.06.2010 14:33
Skąd: małopolskie
Kraków

"Zdecydowanie lepszym w zastosowaniu jest gotowy płyn chłodniczy. Fabrycznie przygotowana mieszanina posiada właściwą zawartość glikolu, odpowiednio dobrany zestaw dodatków i jednorodność składu (czyli jej po prostu dobrze wymieszana). Warunków, o których mowa wyżej, nie spełnia uzupełnianie koncentratem. Niejednorodność przygotowanej mieszaniny może spowodować powstanie korków wodnych czyli miejsc w układzie chłodzenia w których koncentrat nie wymieszał się z wodą. Wystarczy ujemna temperatura i kłopot gotowy. Istotna jest także sama natura koncentratu. Koncentrat krystalizuje w temperaturze -18°C i dopiero dodanie wody (50%) powoduje jej obniżenie do -35°C. Wniosek jest jeden - zbyt duża zawartość glikolu w płynie chłodniczym i temperatura zamarzania zamiast spadać - rośnie."

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: