20 Kwietnia 2024 03:00:11
Zdjęcia użytkowników
jarekd natron
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

mirekk123 [off] 19-04-2024 10:27
Hej tam na dole, hej w tej dolinie ! Niechaj Wam życie miło płynie! Grin

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
problem z obrotami 
Bot
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 23-05-2013 15:15
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

witam.
Mam parę problemów z obrotami w silniku. Myślalem ze ustawienie tps`u wszystko unormuje , ale jednak nie. ustawiałem na 0.21 v czy czegoś tam.
Na wolnych obrotach pracuje normalnie , po czym spadnie na 400-600 i tak kuleje chwila i znów wraca na normalne obroty. Jeździć też się zbytnio nie da , jeżeli jadę ze stałą prędkościa [ stała sila wciśniecia pedału gazu] to nagle tak jakbym puśił gaz, mimo że go trzymam tak samo, dopiero odpuszczenie gazu i znów dodanie , lub wciśniecie go głębiej to idzie do przodu, ale starsznie szarpie. To wina na pewno jakiegoś czujnika czy coś. Na gazie wszystko jest normalnie.
Rozpędzając się i ciśnąc gaz w podłoge też nie wchodzi na obroty tak jak powinien. Nie mam za bardzo pomyslów co z tym zrobić. Wtryskiwacze raczej dobre są. Problem i przy zimnym i ciepłym silniku.
poradźcie coś prosze

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 23-05-2013 15:15
Awatar
adamor11
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 23-05-2013 18:59
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

Nie jesteś samFrown Ja biorę sondę pod nóż, wyciągam i sprawdzam wtryski, czujnik temp sprawdzę miernikiem Narazie tak jeżdżę bo nie mam czasu na grzebanie

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
Bot
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 23-05-2013 19:19
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

dobrze że na lpg normalnie chodzi.
wtryski jak dla mnie są ok, bo jak złąpie 'normalny' tryb to ciągnie, a niemożliwe żeby raz działały a raz nie.
kurde nie mam pomysłów

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
adamor11
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 23-05-2013 20:31
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

gaz masz II generacji czy I na śrubie?

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
Bot
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 08:17
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

na śrubę stara instalacja

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
adamor11
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 12:31
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

no i dlatego też możesz jechać normalnie na gazie, bo z krokowcem już miałbyś problem, W mojej instalacji miałem blitza taką gruszkę zamiast krokowca ale wywaliłem go bo auto falowało, po wyrzuceniu nastał spokój w pracy silnika. Nie dawno chciałem go założyć bo była na nim bardziej ekonomiczna jazda, szczególnie na biegu jałowym miał lepiej dobierał mieszankę( teraz jest mocno bogata) ale o dziwo po załozeniu auto nie mogło ujechać, zero reakcji na gaz, więc poszedł wek. Ja u siebie obstawiam sondę lambda, kijowo odczytuje i jaja wychodzą w skladzie mieszanki na benzynie i gazie. Mam sondę od znajomego od opla corsy cztero przewodową, musze dobrze kable połączyć i dodatkowo masę dać, powinna działać(oryginał bosch( po 3 tys km). Pewne próby poczyniłem ale wyktęciłem sondę z gwintem rury wydechowej, więc trzeba będzie zrobić najpierw nowy gwint, wkręcić sondę i pobawić się z kablami. A teraz jeszcze kupie dodatek do paliwa czyszczący układ paliwowy, to też moze pomoże, kiedyś dało rezultat. Jak nie to wtryski wyjmę zobaczę jak pylą bo tak to wygląda jakby się zawiszał jakiś. Muszę tylko znależć czas. Będę obserwował temat , może uda cie się rowikłać zagadkę pierwszemu to pisz

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
milas92
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 12:48
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

Też główkowałem, wkońcu wymieniłem lambde i problem ustąpił, trzyma obroty równo, nie faluje ok 950 czyli w normie wszytko. kup uniwersalną sąde 3 żyłową. dla pewności węze podciśnienia z czunijiem wymień. sprawdź szczelność wszystkich miejsc gdzie moze łapać powietrze.

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
Bot
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 13:17
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

To zmienie sonde i zobacze czy coś pomoże, bo w sumie jeździ odkąd mam renówke czyli z jakieś 40 tys km już zrobiła conajmniej.

@adamor11 a jak mówisz z tym lpg ? bo u mnie do konca też dobrze nie pracuje na lpg na wolnych obrotach. jaką masz gruszkę zamiast krokowca ? kiedyś kombinowałem z tymi obrotami ale nie udało mi się tego ogarnąc

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
adamor11
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 14:34
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

ja mam załozoną instalację brc blitz ona charakteryzuje się tym że komputer gazowy ustawia mieszankę tą gruszką na dwa piny (atutor tzw) ty masz może zwykłą I generację ja mam teoretycznie pseudo II a praktycznie I. A na biegu jałowym co gaśnie po naciśnięciu sprzęgła?

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
Swistakbb
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 22:58
Awatar


Postów: 572

Data rejestracji: 01.10.2009 15:33
Skąd: śląskie
Bielsko-Biała

identyczny problem mam w F3P , na benzynie kuleje , tzn nie chce pracować na wolnych , jak mu dodam gazu np: do 4 tyś obrotów i chciałbym utrzymać te obroty to nagle jakby mu odcina paliwo , przegazuje znowu i wejdzie na 4 tyś rpm. Reasumując na benzynie nie da się wcale jeździć gdyż auto szarpie i dzieją się cuda. Na LPG wszystko działa jak należy instalacja 2-giej generacji z krokowcem / problem pojawił się 3-4 dni temu

Złomek na codzień czarny mat :
Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 172000km

Moje auto: Renault Laguna 1, Phase II, 1998r, K4M (1598/107KM), kombi, benzyna+LPG, 195000km
 
Bot
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 24-05-2013 23:29
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

pogooglowałęm i wychodzi na sonde , ale na razie nie mam kasy i czasu żeby się w to bawić , po następnym weekendzie mi się grafik obluźni i rusze coś.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
milas92
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2013 00:30
Awatar


Postów: 1204

Data rejestracji: 02.01.2011 19:38
Skąd: wielkopolskie
Mosina

licz się z tym, że jak masz sonde uwaloną to będzie palił po 15/100 Wink

Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka lol

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
 
Bot
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 25-05-2013 08:40
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

na benzynie nie oblicze ile pali , a lpg jakieś 10-11 litrów ,ogólnie , gdzie większość w trasie 110-130 km/h jadę. Właśnie na lpg jakby może zaczął mniej palić , ale to i pogoda się zmieniła to nie mam porównania do zimy.

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
jamlasica
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 00:28
Awatar


Postów: 222

Data rejestracji: 24.04.2013 08:29
Skąd: lubelskie
Chełm

Do sprawdzenia sonda, przewody przy TPS (lubią pękać), połączenie TPS - centralka gazu (pobiera ona informację o położeniu przepustnicy). U mnie właśnie w tym ostatnim dawno temu był problem, gdy miałem 16V z gazem.

Aha, profilaktycznie: dolot (plastykowy wąż za filtrem powietrza, a przed przepustnicą) bardzo mocno lubi pękać. Sprawdź go.

.... no tak... temat z przed miesiąca. Ale skoro się już wysiliłem, może zostanie dla potomnych..

jak tam, udało się ogarnąć?

Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
 
maestro
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 01:31
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

Podpinanie centralki pod TPS mija sie z celem w 16V.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
jamlasica
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 09:37
Awatar


Postów: 222

Data rejestracji: 24.04.2013 08:29
Skąd: lubelskie
Chełm

maestro napisał(a):

Podpinanie centralki pod TPS mija sie z celem w 16V.


Z całym szacunkiem, nie omawiamy tutaj sensu podpinania i kwestii decyzji które podjął warsztat montujący centralkę. Wspomniałem o tym połączeniu, gdyż u mnie takie właśnie było i naprawienie przerwy przywróciło ład w działaniu na obu rodzajach paliwa.

Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
 
Kujtek
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 11:39
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@jamlasica masz gaz 2 generacji?

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 13:28
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@jamlasica A ja od razu kwestionuje wiedze osób które instalowaly ten gaz, bo pewnie wielkim zdziwieniem było że jest tam Renix. (bardzo rzadkie rozwiązanie wtrysku benzyny)

Z reszta, o czym my mówimy. Jeśli gaz w 16V to tylko BLOS, wszystko inne to można sobie darować bo osłabienie silnika poprzez mikser jest GIGANTYCZNE.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
adamor11
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 16:49
Awatar


Postów: 853

Data rejestracji: 24.05.2008 17:15
Skąd: pomorskie
Gdańsk

zgadzam się z maestrem choć sam wróciłem do mixera, moje sprzęgło od 8v nie wytrzymywało pełnej mocy na blosieWink, jeszcze troszkę i będzie takie jak ma być, no i pomyslimy znów o blosie.

chamade 1.8 16V

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F7P 1.8 16v (1764/136KM), sedan, 186000km
 
maestro
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2013 17:27
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@adamor11 sprzęgło ori do 16V valeo ~370PLN

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: