Menu główne
Forum
Klubowicze
piotrekTSA |
Dodany dnia 26-05-2013 09:31 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
witam po wymianie silnika przyszedł czas na wymianę pompy paliwa. i tu pytanie co moze być przyczyną że szarpie na benzynie i brakuje mocy?
pompa daje ok 6 barów iskra jest odpala idealnie a objawy ma takie jak by dostawała za małe ciśnie nie paliwa. czasami jest idealnie ma buta i zapierdziela a nagle 3.5 tyś łapie muła słabo przyśpiesza szarpie SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 26-05-2013 09:31 |
CyccX |
Dodany dnia 26-05-2013 09:35 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
6 barów jest pod obciązeniem podczas jazdy czy na postoju ?
Treść dodana dnia 26 maj 2013 08:36: pozatym sprawdź jakei jest ciśnienie na listwie wtryskowej Edytowane przez CyccX dnia 26-05-2013 09:36 VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 26-05-2013 09:38 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@CyccX na postoju
przed listwą dochodzi do 6 a później spada do 4.5 bara SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
CyccX |
Dodany dnia 26-05-2013 09:43 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
regualtor z tego co pamietam jest 3 barowy, na postoju jeśli masz wpięte podcisnienie w reuglator cisnienia paliwa to powinienes mnieć jeszce mniej niż 3 bary. Więc może tu jest pieś pogrzebany
VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 26-05-2013 09:47 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@CyccX tylko za ja sprawdzałem na zasilaniu przy listwie listwa była całkiem wypięta
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
CyccX |
Dodany dnia 26-05-2013 09:52 |
Postów: 1005 Data rejestracji: 10.12.2007 21:47 Skąd: lubuskie Zielona Góra |
no to ok pompe sprawdziłeś że bije 6 barów pewnie po przekręceniu kluczyka, a pozniej jak już pompka przestanie pracować cisnienie spada do 4.5 bar. dobrze teraz to rozumeim
wepnij listwę odpal silnik i sprawdź wtedy jakie ciśnienie jest na zasilaniu do listwy. VW scirocco 1.8T
Moje auto: 2.0 16v Megasquirted, benzyna+LPG, 2000km
|
piotrekTSA |
Dodany dnia 26-05-2013 09:54 |
Postów: 3750 Data rejestracji: 26.12.2008 20:00 Skąd: świętokrzyskie Sandomierz |
@CyccX dokładnie
SPRZEDAM
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, E6J (1390/82KM), hatchback 5d, 260000km Moje auto: Renault Scenic, Phase II, 2001r., benzyna, F4R (2000/140KM), 5d, 199337km Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 163000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |