29 Marca 2024 16:31:38
Zdjęcia użytkowników
RUTZ Pavcio
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów

themati93r [off] 27-12-2023 15:25
Witam grupowiczów Smile


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
 Drukuj temat
brak iskry f3p multi. 
misiek_Pt
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 05-06-2013 23:38
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

jak w temacie moze ktos ma jakies pomysly z odzyskanie iskry. głupie odpowiedzi typu cewka czyjnik połozenia bezpiecznik sa zbędne bo to na samym poczatku sprawdziłem. napisze co robilem. a więc po zaplonie napięcie dochodzi do cewki. czujnik połozenia wału zmieniany i mierzona opornosc 230 do 237 ohm. cewki podmieniane. kompy silnika zmieniane, bez zmian, pompe paliwa słychac czuc paliwo. przewody od czujnika połozenie wału do kompa sprawdzone przejcie miedzy nimi jest. z kompa przewód do cewki ten pojedynczy rózniez przewodzi napięcie. niby wszytko ok a nadal nie ma iskry. zastanawia mnie jedna rzecz. Cała styuacja stała sie po zmienie sprzęgła i kola zamahowego bo w starym ukręciła sie śruba od sprzegła. kolo zamahowe było załozne z F3p mono z 92 roku na wtrysku boscha. ma ktos jakies sensowne pomysły?

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 05-06-2013 23:38
Awatar
ruli17
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2013 15:40
Awatar


Postów: 4342

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

@misiek_Pt mój jedyny sensowny pomysł to różniące się koła zamachowe, to samo miałem w Lagunie przy zmianie silnika. Pozornie niby jedno i drugie było na osprzęcie bosch, a okazało sie że w lagunie było inne koło zamachowe niż w silniku z r19.

Edytowane przez ruli17 dnia 06-06-2013 15:50
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
 
misiek_Pt
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2013 15:55
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

też to obstawiiam i targami znowu skrzynie

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
maestro
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2013 22:02
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@ruli17 no akurat laguna vs 19stka to raczej pewna różnica bo jest inny system zapłonowy.

debata na linii z miśkiem wczoraj chyba też skłania sie tylko ku zamachowi.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
misiek_Pt
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2013 23:33
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

wiązka cala przejrzana i wsio ok. wytargałem skrzynie i kolo jest inne chodz dziwne ze nie chodził na nim bo z f3pka jest.

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
Kujtek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2013 23:45
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

dialogys mówi że dla f3p-706 wieniec ma 44 zęby a dla f3p-760 124

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2013 07:49
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Kujtek tak, ale 760 to magneti marelli i wiadomym faktem jest że jedno z drugim sie różni, natomiast bosch mono i multi powinny miec te same, no ale jak widac nie mają.

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Lesiu11
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2013 10:16
Administrator Awatar

Klubowicz #0316

Postów: 4322

Data rejestracji: 08.12.2007 19:43
Skąd: dolnośląskie
Legnica

@maestro robiąc z mono multi w cabie zostawiłem koło zamachowe z magneti marelli 760 i przeciez działałoSmile

Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
 
Kujtek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2013 10:34
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

to jakie mam f3p sprawdzić? bo już zapomniałem numerki jakie przy jakim były

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
maestro
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2013 10:40
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

@Kujtek 700 i 706

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
Kujtek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2013 10:47
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

f3p-700 - koło zamachowe 124 zęby, numery: 7700113305, 7700857890, 7700109651
z 706 jest ciekawie
f3p-706 produkcja przed lutym 1994, koło zamachowe 44 zęby, numer: 7700713902
f3p-706 produkcja po lutym 1994, koło zamachowe 124 zęby, numery: 7700113305, 7700857890, 7700109651

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
misiek_Pt
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2013 12:06
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

no i tu był błąd bo koło miałem z 92roku. multi jest z 95. zrobie zdjęcie koła tego z 92 roku różnice widać gołym okiem w ilości zebow i ich grubości.

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
lkrencik
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2015 17:03
Awatar


Postów: 197

Data rejestracji: 10.06.2014 08:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Wrzucę dla potomnych. F3P na magneti marelli i siemensie mają takie same Kola zamachowe.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
 
Kujtek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2015 17:05
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lkrencik ha, ale Ty miałeś silnik z lagi. mogło być co innego...

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
misiek_Pt
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2015 17:13
Awatar


Postów: 5849

Data rejestracji: 19.02.2008 18:26
Skąd: łódzkie
Piotrków Trybunalski

@lkrencik tyle ty wiedzieliśmy już 2 lata temu Smile

Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
 
lkrencik
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2015 17:23
Awatar


Postów: 197

Data rejestracji: 10.06.2014 08:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Kujtek sam na czacie mi pisałeś że jedno ma koło 60-2 a drugie 57-2 i na podstawie tych informacji mechanicy wzięli się za wymianę Kola Wink

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
 
Kujtek
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2015 17:32
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@lkrencik hmm, to Ty napisałeś:

lkrencik [on] 17-05-2015 21:20
Tak w f3p 760 jest elektronika magneti marelli i koło 57-2 w f3p 721 jest uj wie jaką elektronika i koło 60-2

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
lkrencik
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 21-05-2015 18:37
Awatar


Postów: 197

Data rejestracji: 10.06.2014 08:52
Skąd: mazowieckie
Warszawa

Pozwól że będę polemizował.

lkrencik 17-05-2015 20:01
No to zamach do zmiany. Oryginalnie był 760 a teraz mam 721

Kujtek 17-05-2015 19:44
lkrencik, wszystko oprócz f3p-708 i 760 ma jedno koło zamachowe (60-2 )

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: