Menu główne
Forum
Klubowicze
misiek_Pt |
Dodany dnia 05-06-2013 23:38 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
jak w temacie moze ktos ma jakies pomysly z odzyskanie iskry. głupie odpowiedzi typu cewka czyjnik połozenia bezpiecznik sa zbędne bo to na samym poczatku sprawdziłem. napisze co robilem. a więc po zaplonie napięcie dochodzi do cewki. czujnik połozenia wału zmieniany i mierzona opornosc 230 do 237 ohm. cewki podmieniane. kompy silnika zmieniane, bez zmian, pompe paliwa słychac czuc paliwo. przewody od czujnika połozenie wału do kompa sprawdzone przejcie miedzy nimi jest. z kompa przewód do cewki ten pojedynczy rózniez przewodzi napięcie. niby wszytko ok a nadal nie ma iskry. zastanawia mnie jedna rzecz. Cała styuacja stała sie po zmienie sprzęgła i kola zamahowego bo w starym ukręciła sie śruba od sprzegła. kolo zamahowe było załozne z F3p mono z 92 roku na wtrysku boscha. ma ktos jakies sensowne pomysły
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 05-06-2013 23:38 |
ruli17 |
Dodany dnia 06-06-2013 15:40 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@misiek_Pt mój jedyny sensowny pomysł to różniące się koła zamachowe, to samo miałem w Lagunie przy zmianie silnika. Pozornie niby jedno i drugie było na osprzęcie bosch, a okazało sie że w lagunie było inne koło zamachowe niż w silniku z r19.
Edytowane przez ruli17 dnia 06-06-2013 15:50 Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 06-06-2013 15:55 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
też to obstawiiam i targami znowu skrzynie
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
maestro |
Dodany dnia 06-06-2013 22:02 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@ruli17 no akurat laguna vs 19stka to raczej pewna różnica bo jest inny system zapłonowy.
debata na linii z miśkiem wczoraj chyba też skłania sie tylko ku zamachowi. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
misiek_Pt |
Dodany dnia 06-06-2013 23:33 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
wiązka cala przejrzana i wsio ok. wytargałem skrzynie i kolo jest inne chodz dziwne ze nie chodził na nim bo z f3pka jest.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-06-2013 23:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
dialogys mówi że dla f3p-706 wieniec ma 44 zęby a dla f3p-760 124
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 07-06-2013 07:49 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek tak, ale 760 to magneti marelli i wiadomym faktem jest że jedno z drugim sie różni, natomiast bosch mono i multi powinny miec te same, no ale jak widac nie mają.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Lesiu11 |
Dodany dnia 07-06-2013 10:16 |
Klubowicz #0316
Postów: 4322 Data rejestracji: 08.12.2007 19:43 Skąd: dolnośląskie Legnica |
@maestro robiąc z mono multi w cabie zostawiłem koło zamachowe z magneti marelli 760 i przeciez działało Moje auto: Turbodoładowany prom międzyplanetarny, benzyna+LPG, 16777215km
|
Kujtek |
Dodany dnia 07-06-2013 10:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
to jakie mam f3p sprawdzić? bo już zapomniałem numerki jakie przy jakim były
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 07-06-2013 10:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Kujtek 700 i 706
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Kujtek |
Dodany dnia 07-06-2013 10:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
f3p-700 - koło zamachowe 124 zęby, numery: 7700113305, 7700857890, 7700109651
z 706 jest ciekawie f3p-706 produkcja przed lutym 1994, koło zamachowe 44 zęby, numer: 7700713902 f3p-706 produkcja po lutym 1994, koło zamachowe 124 zęby, numery: 7700113305, 7700857890, 7700109651 hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 07-06-2013 12:06 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
no i tu był błąd bo koło miałem z 92roku. multi jest z 95. zrobie zdjęcie koła tego z 92 roku różnice widać gołym okiem w ilości zebow i ich grubości.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
lkrencik |
Dodany dnia 21-05-2015 17:03 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Wrzucę dla potomnych. F3P na magneti marelli i siemensie mają takie same Kola zamachowe. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-05-2015 17:05 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lkrencik ha, ale Ty miałeś silnik z lagi. mogło być co innego... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 21-05-2015 17:13 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@lkrencik tyle ty wiedzieliśmy już 2 lata temu
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
lkrencik |
Dodany dnia 21-05-2015 17:23 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Kujtek sam na czacie mi pisałeś że jedno ma koło 60-2 a drugie 57-2 i na podstawie tych informacji mechanicy wzięli się za wymianę Kola Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 21-05-2015 17:32 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@lkrencik hmm, to Ty napisałeś: lkrencik [on] 17-05-2015 21:20 Tak w f3p 760 jest elektronika magneti marelli i koło 57-2 w f3p 721 jest uj wie jaką elektronika i koło 60-2 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
lkrencik |
Dodany dnia 21-05-2015 18:37 |
Postów: 197 Data rejestracji: 10.06.2014 08:52 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Pozwól że będę polemizował. lkrencik 17-05-2015 20:01 No to zamach do zmiany. Oryginalnie był 760 a teraz mam 721 Kujtek 17-05-2015 19:44 lkrencik, wszystko oprócz f3p-708 i 760 ma jedno koło zamachowe (60-2 ) Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), cabrio, 168000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |