Menu główne
Forum
Klubowicze
jamlasica |
Dodany dnia 18-06-2013 23:51 |
Postów: 222 Data rejestracji: 24.04.2013 08:29 Skąd: lubelskie Chełm |
Piszcie jak u Was jest ze spalaniem. Jestem tego mocno ciekaw, bo u mnie - po swapie -> F7P - zestroiłem dokładnie komputerek do pomiaru spalania i nie uwierzyłem własnym oczom. Bez żadnego wysiłku na trasie zeszłem do 6,8L/100km, przy pb98. Pomiaru dokonałem za pomocą komputerka UKP firmy telwis, który mierzy pobór paliwa na podstawie czasu otwarcia wtryskiwaczy. Komputerek kalibrowałem 3 razy pod rząd, aż uzyskałem dokładność rzędu +-0,1L/100km Więc u mnie: 6,8/100 na trasie. Jak u Was? Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
|
renault19.pl | Dodany dnia 18-06-2013 23:51 |
misiek_Pt |
Dodany dnia 18-06-2013 23:55 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@jamlasica 6,2l na kołach 17" 240km zrobione w trasie + 80km po warszawie.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
danielb1986 |
Dodany dnia 19-06-2013 00:12 |
Postów: 2003 Data rejestracji: 09.04.2010 11:30 Skąd: lubuskie Skwierzyna |
@misiek_Pt Nie bardzo chce mi sie wierzyć ze na 17 205 wyszło 6,2 chyba ze na skrzyni wyczynowej oraz tryb emeryta ..... ja nie mogę zejść swoim multi poniżej 6,5 ale jazda tak do 100 i po mieście normalnie .
If you don't live for something ,
you will die for nothing. Moje auto: Renault Megane Coupe 1998/147km, benzyna, 185800km
|
misiek_Pt |
Dodany dnia 19-06-2013 00:32 |
Postów: 5849 Data rejestracji: 19.02.2008 18:26 Skąd: łódzkie Piotrków Trybunalski |
@danielb1986 mozesz nie wierzyc. trasą nie wiecej jak 110km/h i to zadko. 16v jest ekonomiczne mimo swojej mocy.
Moje auto: Renault Safrane, Phase II, 2000r., benzyna+LPG, L7X (2946/194KM), liftback, 145000km
Moje auto: Renault Mégane, Phase I, 1997r., benzyna+LPG, K7M (1596/90KM), coupe, 232400km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 134500km
|
maestro |
Dodany dnia 19-06-2013 04:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
pokazywałem filmik jak jechałem swoją nad morze na zlot, 90-100km/h, płaski teren, dłuższa jazda z utrzymywaniem takiej predkosci i chwilowe 2.4-3.5l/100km
mniej jak diesel Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
monterek5 |
Dodany dnia 19-06-2013 06:32 |
Postów: 1761 Data rejestracji: 19.06.2010 14:33 Skąd: małopolskie Kraków |
ja mam po mieście ok 10- 10,5 w trasy nie jeżdżę tym autem ale jako ze to zabawka to mam ciężką nogę i z spalaniem się nie liczę Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 5d, 162000km
|
milas92 |
Dodany dnia 19-06-2013 11:16 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
miasto 10-12, trasa 7, 16"
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
michor |
Dodany dnia 19-06-2013 11:29 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
danielb1986 napisał(a): @misiek_Pt Nie bardzo chce mi sie wierzyć ze na 17 205 wyszło 6,2 chyba ze na skrzyni wyczynowej oraz tryb emeryta ..... ja nie mogę zejść swoim multi poniżej 6,5 ale jazda tak do 100 i po mieście normalnie . Wyczynowa skrzynia i wyniki oscylujące ok 6l to jak najbardziej możliwe - mój rekord to 5,9. Ale emeryte style nie więcej niż 90km/h zero wyprzedzania, mało wiosek itp itd. 195/50/15. Za to po mieście oscylowało 12-13,5-15. Tylko pamiętajcie że ja jeździłem po Warszawie. Po Lubawie ( czyli też w "mieście" wychodziło mi te 10-11. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
jamlasica |
Dodany dnia 19-06-2013 18:49 |
Postów: 222 Data rejestracji: 24.04.2013 08:29 Skąd: lubelskie Chełm |
No to ładnie, w takim razie wychodzi na to że nie ma aż takiej wielkiej tragedii z naszymi F7p. Ja po swapie z f3n mono odczuwam bardzo duże zmniejszenie spalania, przyznam że przed swapem myślałem o f7p + gaz, ale teraz ani mi to w głowie Moje auto: Renault Clio IV RS, benzyna, 7500km
|
michor |
Dodany dnia 19-06-2013 20:39 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
To jest paradoks F3N'a i swapa na inny silnik.
Że dostajesz więcej za mniej [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |