Menu główne
Forum
Klubowicze
Seed23 |
Dodany dnia 20-09-2013 18:00 |
Postów: 32 Data rejestracji: 21.12.2011 18:44 Skąd: - |
Witam forumowiczów.
Wczoraj doprowadziałem samochód do stanu używalności wszystko pięknie. Rano pojechałem do pracy. Po pracy pod sklepem już nie pali. Problemu nie rozumiem. chce się upewnić może to stayjka. Mam prąd, centralny działa. radio się uruchamia po włożeniu do stacyjki kluczyka, światła wewnątrz i zewnątrz działają, ale jak przekręcam stacyjkę to nic się nie dzieje. kontrolki sie nie zaświecają. Nie kreći, kompletnie nic. a co chodzi? Pozdrawiam Renault19 Cabrio 1993, 1.8 150 tys. Nastepna Renia w domu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 149000km
|
renault19.pl | Dodany dnia 20-09-2013 18:00 |
ruli17 |
Dodany dnia 20-09-2013 18:05 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
czekaj, czyli po przekręceniu nic się nie dzieje ? sprawdź prąd na desce przy aku.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
Seed23 |
Dodany dnia 20-09-2013 18:09 |
Postów: 32 Data rejestracji: 21.12.2011 18:44 Skąd: - |
Nic się nie dzieje... choć jak wciskam kluczyk w stacyjkę tylko tyknie jak zawsze i na tym sie kończy. Przekręcam i nic. Aku sprawny kable są na pewno w porządku. Wymieniłem ostatnio świece, kabel zapłonu, kopułkę, palec. i Nie wiem.
Renault19 Cabrio 1993, 1.8 150 tys. Nastepna Renia w domu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 149000km
|
piotrg |
Dodany dnia 20-09-2013 18:22 |
Postów: 429 Data rejestracji: 24.09.2011 20:17 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@Seed23 skoro po przekręceniu kluczyka radio załącza, to nie wina stacyjki, a może przekaźnik jakiś, albo bezpiecznik.
fak gulf r19 gurom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
ruli17 |
Dodany dnia 20-09-2013 19:55 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
@Seed23 ale mi chodzi o zasilający deskę przy aku, a nie kable do zapłonu napisałem na początku, kabel zasilający przy aku.
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
milas92 |
Dodany dnia 20-09-2013 20:18 |
Postów: 1204 Data rejestracji: 02.01.2011 19:38 Skąd: wielkopolskie Mosina |
sprawdź kabelek na wsuwke do rozrusznika
Chiptuningowano-klimatyzowana Dziewiętnastko-szesnastka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), hatchback 3d, 15000km
|
bej |
Dodany dnia 20-09-2013 21:56 |
Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
rozrusznik padnięty, w najlepszym wypadku kabelek od automatu nie styka lub masa gdzies ginie
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
piotrg |
Dodany dnia 20-09-2013 22:03 |
Postów: 429 Data rejestracji: 24.09.2011 20:17 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
ale gdyby był to rozrusznik to kontrolki by się zapalały...
fak gulf r19 gurom
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d
|
maestro |
Dodany dnia 20-09-2013 22:55 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Seed23 sprawdz bezpieczniki, klemy i mase za rozrzadem - wiekszosc dla swietego spokoju, ale jednak sprawdź. jeżeli nadal nic to rozbierz dolny plastik deski żeby miec na wierzchu kostke stacyjki i (NA LUZIE) połącz jakimś grubszym kawałkiem przewodu czerwony z żółtym - sprawdz czy gra radio/działa nawiew ewentualnie palą sie kontrolki, potem czerwony z drugim żółtym. i to samo sprawdz. na jednej z tych kombinacji muszą zapalić sie kontrolki.
piotrg napisał(a): @Seed23 skoro po przekręceniu kluczyka radio załącza, to nie wina stacyjki, a może przekaźnik jakiś, albo bezpiecznik. Tyle ile masz pozycji kluczyka w stacyjce to tyle masz jej obwodów więc skreślanie stacyjki po takim opisie jest co najmniej glupie Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
grzes70 |
Dodany dnia 20-09-2013 22:56 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Bardziej stacyjka pasuje. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Seed23 |
Dodany dnia 22-09-2013 14:25 |
Postów: 32 Data rejestracji: 21.12.2011 18:44 Skąd: - |
Dziekuje za podpowiedzi. Jutro sie okaże o co chodzi i dam znać.
Renault19 Cabrio 1993, 1.8 150 tys. Nastepna Renia w domu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 149000km
|
norbi18 |
Dodany dnia 22-09-2013 14:39 |
Postów: 547 Data rejestracji: 06.09.2007 19:59 Skąd: podkarpackie Nisko |
walnij parę razy młotkiem w rozrusznik. Jak nie pomoże to szczotki do wymiany Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 228997km
|
grzes70 |
Dodany dnia 22-09-2013 14:48 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
@norbi18 Taaa...jak nie działa obwód "po stacyjce" to na pewno pomoże. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
norbi18 |
Dodany dnia 22-09-2013 14:52 |
Postów: 547 Data rejestracji: 06.09.2007 19:59 Skąd: podkarpackie Nisko |
u mnie było identycznie, szczotki wymienione i wszystko działa. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1992r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 228997km
|
maestro |
Dodany dnia 22-09-2013 19:52 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Żaden z was zupełnie nie rozumie problemu.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
arrrdian |
Dodany dnia 22-09-2013 23:12 |
Postów: 121 Data rejestracji: 29.04.2010 01:45 Skąd: lubelskie Chełm |
Tez mam taki problem. Jak nie chce mi odpalic, przelamuje delikatnie na biegu na zaplonie, obojetnie na jakim. Pozniej jeszcze raz przekrecam kluczyk i normalnie odpalam. Dzieje mi sie to raz na miesiac albo dwa miesiace. Tez mysle ze to szczotki w rozruszniku. Moje auto: LEXUS IS 200 2.0 155KM-TEIN GREEN SPRINGS-30mm+BILSTEIN B6-TORSEN 70%, benzyna, 185000km
|
|
|
Seed23 |
Dodany dnia 23-09-2013 16:06 |
Postów: 32 Data rejestracji: 21.12.2011 18:44 Skąd: - |
Musze zgoDzic sie z maestro ze nie rozumiecie problemu. Byc moze zle tlumacze . Reasumujac dobralem sie wlasnie do stacyjki. Poruszalem tylko kablami , kontrolki sie zaswiecaja tataz ale stacyjke moge ustawic wlasnie na pozycji w ktorej zapalaja sie kontrolki. Nie przekrece wyzej by odpalic. Jest opor
Renault19 Cabrio 1993, 1.8 150 tys. Nastepna Renia w domu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 149000km
|
grzes70 |
Dodany dnia 23-09-2013 17:34 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Pewnie dlatego że nic nie rozumiem... Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 23-09-2013 22:26 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@grzes70 Oczywiście do Ciebie nie była moja uwaga. Jak widać chwile przed Toba także skierowałem sie ku stacyjce.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Seed23 |
Dodany dnia 29-09-2013 21:52 |
Postów: 32 Data rejestracji: 21.12.2011 18:44 Skąd: - |
Witam po dość długim czasie.
Temat można uznać za zamknięty. Problem faktycznie tkwił w stacyjce. Część mechaniczna stacjki była już wyeksplotowana na tyle, że nie stykała jak powinnia. Po zwarciu kabli samochód pali bez rzadnych problemów. Pozdraiwam i dziekuje za dyskusje. Renault19 Cabrio 1993, 1.8 150 tys. Nastepna Renia w domu
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 149000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |