Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2013 21:18 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
musi być nacięcie
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 13-11-2013 21:18 |
tofel3 |
Dodany dnia 13-11-2013 21:30 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
Jest nacięcie na śrubokręt.
Dobra dziś przyszedł silniczek krokowy. Podpiełem go zeby sprawdzić czy tyrkocze, tyrkotał więc sprawny. No dobra to wykręcam stary, wkręcam nowy, nie podłanczam go, odpalam auto ustawiam na 3000, obroty się trzymają, podłączam krokowy odpalam auto i jak było ustawione 3000 tak jest dalej. Czemu tak się dzieje ? Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2013 21:34 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
podpinałeś go pod akumulator najpierw że tyrkotał?
99% że gdzieś masz przecięty kabel do silniczka albo styki zaśniedziałe hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tofel3 |
Dodany dnia 13-11-2013 21:35 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
Podłanczałem go pod wtyczke od krokowego
Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-11-2013 21:42 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tofel3 weź miernik i sprawdź czy nie ma przerwanego kabla.
od strony wtyczki do komputera powinno być przejście z pinów numer 23 i 24 na piny (nie wiem które, musisz sprawdzić) wtyczki do silniczka krokowego.. jak to nic nie powie to może sprawdzić inny sterownik silnika... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tofel3 |
Dodany dnia 14-11-2013 06:56 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
Postaram sie to sprawdzic.
Ale nie moge pojac tego skoro, silniczek jest odlaczony i ten trzpien wykrecam aby bylo 3000 tys to przeciez on sie tak nie schowa aby obroty po podlsczeniu spadly na 800-900 ? Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
michor |
Dodany dnia 14-11-2013 07:14 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
schowa się.
z ustawianiem na 3000 - chodzi o ustawienie punktu zerowego (tak jakby) żeby potem jak go komputer obróci o określoną liczbę to wyszło te 800-900 a nie np. 700 czy 1100. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
tofel3 |
Dodany dnia 14-11-2013 10:12 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
schowa sie mimo ze go tyle wtkrece ? bo jak nacisjalem to nie powiedzialbym, no ale skoro zasilanie dochodzi do silniczka to moze wina jest po stroniw czujnika temp wod w kolektorze ?
Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 14-11-2013 12:40 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jezeli bez wtyczki i z wtyczka jest 3000 to nie halo zasilanie.
jak go gasisz to terkoli teraz? ja bym go podpiął tak jak bym go kupił bez regulacji na poczatek. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tofel3 |
Dodany dnia 14-11-2013 16:15 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
terkoli, bez regulacji jak go kupilem juz nie da rady bo juz pokrecilem.
Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-11-2013 18:09 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak terkoli to nie wiem. miernik w dłoń i sprawdź ten piekielny czujnik temperatury, jak to też będzie ok, to sprawdź czy na 100% masz szczelnie za przepustnicą, jak to też nic nie da to może sterownik na inny zmienić...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tofel3 |
Dodany dnia 15-11-2013 07:01 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
Chodzi o ta zaslepke.za przepustnica ? a jak miernikiem sprawdzuc ten czujnik ?
Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-11-2013 18:00 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
wysil sie troche. mierzysz mu oporność. podane oporności katalogowe są dla 20 i 90st.C.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tofel3 |
Dodany dnia 15-11-2013 20:32 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
Tak jak pisałem nie znam się na tym. Więc prosiłbym o opis krok po kroku.
Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 15-11-2013 20:37 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
No napisałem. Zmierzyć opór. Czujnik ma dwa przewody. Nie da sie pomylić.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
tofel3 |
Dodany dnia 16-11-2013 07:59 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
Kolego a jakie sa te opornosci ? I skad bede wiedzial ze ma 20 c ?
Czy po prostu sprawdzic na zimnym i rozgrzanym silniku ? Treść dodana dnia 16 listopad 2013 12:11: Koledzy dalej mi cieknie olej po wymianie tej uszczelki. Obawiam się że to ten uczelniacz na wałku czy jakoś tak, co trzeba rozebrać rorząd. Może jest jakiś manual jak to zrobić samemu krok po kroku ? Treść dodana dnia 16 listopad 2013 12:12: Co do oporności to już wiem. Aha tylko na mierniku mam ustawić oporność na ile bo mam 20, 200 itp Edytowane przez tofel3 dnia 16-11-2013 13:12 Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 16-11-2013 15:56 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
co do skali opornosci to w zasadzie powinno sie jechac od najwyzszej ale jak wiesz ile ma bc oporu to dajesz na skali wynik najblizszy ale wiekszy od zadanego oporu Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-11-2013 16:04 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tofel3 jak mierzysz coś co ma mieć wartość na przykład do 16 to ustawiasz skale na 20, jak do 170 to ustawiasz skalę do 200. zawsze ustawiasz żeby wartość mierzona mieściła się w skali, tak jak napisal @Szaflarzanin
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
tofel3 |
Dodany dnia 16-11-2013 18:38 |
Postów: 139 Data rejestracji: 18.09.2012 18:59 Skąd: mazowieckie Józefów k/Otwocka |
Kolego powiem tak, sprawdzałem na zimnym silniku i te wartości były dziwne, nie trzymało jednej wartości tylko skakało, na różnych ustawieniach tak samo było gdy rozgrzałem silnik.
A poza tym byłem dziś na przeglądzie. Przyczepił się że nie ma zabezpieczenia przed otwarciem maski, że od razu po ociągnięciu tej wajchy w srodku maskę można otworzyć, a powinien być jeszcze jakiś taki cycek który trzeba wcisnąć aby otworzyć maskę. Treść dodana dnia 24 listopad 2013 14:48: Co do tej maski to w mojej Reni powinno być takie zabezpieczenie ? Bo powiem szczerze że jak ją kupiliśmy to tego nie było. Treść dodana dnia 08 grudzień 2013 10:56: UP Odnośnie zabezpieczenia maski. Czy jest jakiś manual do wymiany uszczelniacza na wale i pompie oleju ? Edytowane przez tofel3 dnia 08-12-2013 11:56 Drugie Auto: VW Polo 6N2 Lift 1.4 MPI 60 KM 2000r. Benzyna + LPG
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 198500km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 08-12-2013 14:06 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@tofel3 no powinno być, nie masz takiego języka który trzeba pociągnąć do góry i maska się otwiera?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |