Menu główne
Forum
Klubowicze
Rolf |
Dodany dnia 06-11-2013 17:17 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Niio to Pany dzięki za pomoc w odpaleniu Reni dobry browarek się należy
Silnik pali za pierwszym "kopem", to się cieszy ale bez map sensora i utrzymuje cały czas obroty na 1,5tyś. zimny czy ciepły. Natomiast po podłączeniu map sensora (ma dwa i na każdym jest tak samo) zimny silnik zaskoczy, obroty wchodzą do około 2,5tyś i od razu lecą na 1tyś od tej granicy zaczynają powoli spadać aż silnik nie zgaśnie Gdy silnik ma swoją temperaturę (wentylator pracuje) podłączę mam sensor obroty zaczynają falować ale silnik nie gaśnie, silnik odpala za każdym razem... Edytowane przez Rolf dnia 18-12-2013 22:29 Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 06-11-2013 17:17 |
Kujtek |
Dodany dnia 06-11-2013 17:20 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
silniczek krokowy działa? sprawdź go na krótko...
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 06-11-2013 17:24 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek krok właśnie działa... jak jest podpięty przy silniku i tak samo jak dostał na krótko zasilanie. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 06-11-2013 17:33 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak odpinasz map sensora? wężyk czy wtyczkę?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 06-11-2013 17:37 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek Wężyk, jak odepnę wtyczkę to silnik zaraz gaśnie. Na wypiętej wtyczce nawet nie odpali. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
maestro |
Dodany dnia 06-11-2013 18:28 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Rolf Szukaj nieszczelności dolotu i paliwa w regulatorze paliwa na listwie.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Rolf |
Dodany dnia 06-11-2013 18:44 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@maestro Hymm dolot to już chyba wiem gdzie może być przyczyna he he z mojej nie uwagi... uszczelka między nim a kolektorem ssącym
Co do regulatora paliwa to zdaje mi się że jest tak jak by nie w pełni osadzony w tym gnieździe, bo z tego co pamiętam stary siedział jak by głębiej. Ale nie sika paliwo z okolic uszczelki gdy na listwie pojawia się ciśnienie... Treść dodana dnia 08 listopad 2013 20:11: Dolot jest już poprawiony i trzyma Ale coś nie tak jest z silniczkiem krokowym biegu jałowego Bosch'a lub z przewodami w kostce, ponieważ obroty na zimnym czasami są dobre a czasami ostro szaleją. Można ten silniczek rozebrać i naprawić czy raczej wchodzi w grę kupno innego Treść dodana dnia 13 grudzień 2013 13:40: Krokowy po przekręceniu zapłonu powinien się otworzyć, czy być zamknięty Otóż założyłem nowy krokus Bosch'a i lipaaa silnik nie chce wchodzić na obroty z podłączonym map sensorem (od razu gaśnie) wymieniłem nawet map i jest tak samo.... Powiem że zasilanie (po przekręceniu zapłonu) na pinach przy kroku jest. Edytowane przez Rolf dnia 13-12-2013 14:40 http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2013 14:55 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf odpala w ogóle?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 13-12-2013 15:15 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek tak odpala ale z odłączonym przewodem podciśnienia.
http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2013 15:40 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf odłączonym, ale nie zaślepionym od strony kolektora ssącego? napięcie na map sensorze jest? powinno być 5v pomiędzy A i C
pomierz też pomiędzy A i B i napisz jakie napięcie jak jest odłączony, a potem spróbuj mu zrobić podciśnienie i też mierz pomiędzy A i B hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 13-12-2013 15:56 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Nie ten przewód podciśnienia co wchodzi do map sensora i go nie zaślepiałem...
Napięcie na map'ie nie wiem jakie jest i czy jest (choć jak odłączyłem tą kostkę zasilającą od map sensora to silnik nie chce zapalić) jutro podjadę do sklepu i kupię jakiś miernik, bo mój pożyczyłem i dziwnie się jakoś rozpłyną w nicości http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2013 16:06 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
jak odłączysz map sensora i nie chce zapalić (a raczej łapie i zaraz gaśnie) to dobrze
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 13-12-2013 16:22 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek to jest tak... map sensor podłączonym (podciśnienie i zasilanie) silnik podpala wchodzi na 1tyś obrotów i powoli spadają aż do zgaszenia silnika...
Map sensor odłączonym (kostka zasilająca) silnik tak jak by łapał ale zaraz gaśnie... http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2013 16:26 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
no to na pewno krokowy działa
a jak go gazem będziesz próbować podtrzymać co się dzieje? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 13-12-2013 16:35 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Na potrzymaniu jako tako muszę trzymać 1.5 do 2tyś obrotów, ale jak puszczę gaz obroty zaraz lecą w dół i silnik gaśnie...
Tak myślę może gdzieś łapie lewe powietrze... ale w tedy obroty by raczej szalały w górę. aaa stary krok było słychać jak silnik gasł to wyraźnie robił "tyk" na obecnym tego efektu nie ma. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-12-2013 16:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
przypomnij skąd masz ten krokowy, bo nie pamiętam
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 13-12-2013 16:53 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Ten krok jest od fed21. Bodajże pochodzi z 16V.
Orginal to BOSCH 0280140520, a ten to BOSCH 0280140501 http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
michor |
Dodany dnia 16-12-2013 08:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Sprawdź czy wężyk nie jest spękany (no i drożny) - od map sensora.
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Rolf |
Dodany dnia 16-12-2013 14:08 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@michor z wężykiem jest wsio ok
Ale z krokiem, lub zasilaniem coś nie tak. Ponieważ jak jest włączony zapłon to po jakimś czasie cała obudowa kroka robi się ciepły.. Treść dodana dnia 16 grudzień 2013 18:56: Ktoś mi wytłumaczy Podłączam stary krokowiec BOSCH 0280140520 silnik odpala, ale na odłączonym podciśnieniu w map sensorze.. Wpinam ten BOSCH 0280140501 i lipa po całości silnik jak by chciał zagadać ale zaraz się dusi, nie ważne czy podciśnienie na map podpięte czy wypięte... Edytowane przez Rolf dnia 16-12-2013 19:56 http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 16-12-2013 20:01 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf pisałeś też:
Rolf napisał(a): Treść dodana dnia 22 listopad 2013 14:41: Kupiłem dziś na szrocie silniczek krokowy za 40PLN z Volvo i jutro montaż, ale zegary znalazłem tylko Valeo i co z tym silniczkiem z Volvo? działa? mapsensor sprawdzałeś miernikiem? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |