Menu główne
Forum
Klubowicze
Rolf |
Dodany dnia 10-03-2014 13:39 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
U mnie czujnik spalania stukowego jest "martwy".... rezystancja 0, napięcie w kostce dwu pinowej 0V Do przewodu od lamdy podpiąć miernik i powinien coś pokazać volty albo rezystancję... no chyba że czujnik zaczyna działać po nagrzaniu, to w chwili obecnej została by mi suszarka do włosów by go podgrzać ale tam chyba się z nią nie zmieszczę http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 10-03-2014 13:39 |
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 13:45 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf masz suszarkę na 500-600 stopni? dobra sztuka
a co dalej falują obroty? po złożeniu przepustnicy jak trzeba? hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 10-03-2014 14:23 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Jak już to suszarka do włosów mojej złośnicy ale opalarka też się znajdzie u sąsiada może..... Dziś będę składał dolot, ale na Dirko. Tak mi polecił mechanior... Choć osobiście zbytnio nie ufam silikonowi. Przepustnicę mam złożoną i jak na razie parametry się zgadzają zobaczę jak silnik odpali i się rozgrzeje co w tedy miernik będzie pokazywał na TPS'ie http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 19:48 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf nie wygłupiaj się z opalarkami. spróbuj odpiąć sondę i jak po odpięciu nie zmieni się praca to będzie się trzeba martwić
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 10-03-2014 20:11 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
To będzie trzeba tak zrobić.... ale jak ją odpiąć sonda zdaje się że jest "ukryta" gdzieś pod samochodem to albo przy ECU wypiąć pin lub na emulatorze sondy lamda kombinować z kabelkami. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 20:14 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf patrz po wydechu, gdzieś będzie wystawać i na pewno będzie wtyczka
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 10-03-2014 20:59 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Rolf napisał(a): @Kujtek Jak już to suszarka do włosów mojej złośnicy ale opalarka też się znajdzie u sąsiada może..... Dziś będę składał dolot, ale na Dirko. Tak mi polecił mechanior... Choć osobiście zbytnio nie ufam silikonowi. Przepustnicę mam złożoną i jak na razie parametry się zgadzają zobaczę jak silnik odpali i się rozgrzeje co w tedy miernik będzie pokazywał na TPS'ie DIRKO to nie jest silikon. To płynna uszczelka która idzie np w VW na pierwszy montaż w wielu połączeniach gdzie uszczelek tradycyjnych sie nie używa. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Rolf |
Dodany dnia 10-03-2014 21:18 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
zacny suchar Milordzie mam emulator lambdy i z niego idą dwa (albo jeden) przewody do sondy.... @maestro Dzięki ja myślałem że Dirko to silikon Swoją drogą można go też użyć zamiast tradycyjnej uszczelki pod głowicę http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 10-03-2014 21:21 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
zapomnij o tym pomyśle natychmiast!
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 10-03-2014 21:33 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@Rolf tylko jak dasz go pod glowice to nie zapomnij po paru km dokrecic srób głowicy bo zwolni się ten 1mm Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Rolf |
Dodany dnia 11-03-2014 00:56 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Dzisiaj rozmawiałem z mechanikiem na temat ewentualnych kosztów wymiany uszczelki pod głowicą plus nowy rozrząd, to właśnie on mi poradził by nie pchać się w koszty i zainwestować właśnie w Dirko zamiast tradycyjną uszczelkę, bo jak stwierdził że nie ufa uszczelkom... @Szaflarzanin O a tego mi nie powiedział..... http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Zywiec |
Dodany dnia 11-03-2014 07:22 |
Postów: 1511 Data rejestracji: 07.07.2008 15:33 Skąd: zachodniopomorskie Białogard |
chyba nie mowisz powaznie o tym dirko pod glowice ? xD to nie ma prawa dzialac uszczelka musi byc.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8i (1794/110KM), hatchback 5d, 270000km
|
Rolf |
Dodany dnia 11-03-2014 10:06 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Zywiec
Tak mnie oświecił mechanik.. to jego słowa że nie ufa uszczelką. Ja aż takim kamikaze to ja nie jestem i nie będę pchał samego dirko czy innego szajzu pod głowicę, tylko uszczeleczka i na nią dopiero np. dirko http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 11-03-2014 13:39 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf trzymaj się od tego "mechianika" jak najdalej jak on ci radzi dirko pod glowice
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
grzes70 |
Dodany dnia 11-03-2014 14:01 |
Postów: 3739 Data rejestracji: 12.12.2008 10:13 Skąd: małopolskie Kraków |
Masz więcej takich pomysłów? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 240000km
|
|
|
Rolf |
Dodany dnia 11-03-2014 15:48 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Gościu "mechanik" z polecenia.... i niby jest dobry w te klocki @grzes70 Ja nie, ale życie w Voplu tak miałem robioną uszczelkę pod głowicę plus jakiś silikon był nakładany na nią... i silnik żyje do tej pory, fakt że kastę korniki zjadły http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
maestro |
Dodany dnia 11-03-2014 20:22 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
podaj adres albo telefon to kiedyś po drodze tam wpadniemy i zlecimy wymiane bez uszczelki
pod głowice sie nie kładzie nic po za tym co tam ma być czyli USZCZELKA. Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Szaflarzanin |
Dodany dnia 11-03-2014 21:25 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
na logike pomysl co temperatura moze srobic z takim silikonem Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
Rolf |
Dodany dnia 11-03-2014 22:39 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@maestro
Koleś jest mechanikiem, ale nie robi w tym zawodzie. Wiem też że ma wejścia w firmie co zajmuje się naprawą, planowaniem głowic. @Szaflarzanin To ja już nie wiem co to było za czerwone cholerstwo w okolicach głowicy, przypominało trochę w dotyku stwardiały sylikon. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Szaflarzanin |
Dodany dnia 12-03-2014 19:43 |
Postów: 279 Data rejestracji: 16.10.2013 19:09 Skąd: małopolskie Nowy Targ |
@Rolf ano jest taki czerwony silikon, ale ja to stosowalem przy skladaniu karterow w 2suwie xD Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |