Menu główne
Forum
Klubowicze
Rolf |
Dodany dnia 12-03-2014 20:21 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Szaflarzanin
Rombał to dziadostwo.... idę w tradycję i kupuję uszczelki, jeszcze tylko muszę cenowo ogarnąć temat Treść dodana dnia 13 marzec 2014 14:08: Dobra silnik odpala, po zatkaniu dolotu powietrza silnik gaśnie. Czyli nie ma przeciągów w dolocie... Ale obroty na zimnym silniku są za wysokie albo zbyt niskie, Natomiast jak silnik zaczyna łapać temperaturę obroty delikatnie falują. Dodam jeszcze że silnik zachowuje się tak ja by nie palił na 4gary strasznie nim miota, ale jak się nagrzewa to efekt ustaje. Palec i kopuła są nowe Beru (wczoraj kurier dostarczył) kable WN też nowe Jamnor'a, świece Bosch'a super plus. Edytowane przez Rolf dnia 13-03-2014 15:08 http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
renault19.pl | Dodany dnia 12-03-2014 20:21 |
Kujtek |
Dodany dnia 13-03-2014 15:40 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
sondę podpiąłeś? takie same falowanie jest jak ją odepniesz?
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 13-03-2014 15:42 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Sondy nie ruszałem.... A może to być jej wina Bo chciałem ją całkiem wyrzucić razem z katem. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 13-03-2014 15:43 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
nigdy w życiu tego nie wywalaj sondy!
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 13-03-2014 19:36 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
@Rolf pytaj najpierw zanim cos bedziesz chciał zrobić bo jak sie nie ma chociaż względnego pojęcia jak coś działa to lepiej nie ruszać.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Rolf |
Dodany dnia 13-03-2014 19:54 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@maestro
Nie sądziłem że w tak starym modeluj jakim jest R19 jeszcze tym bardziej z 1992roku sonda lambda jest ważna, uważałem ją tylko jako obowiązek i wymów ekologiczny tak jak kat. Treść dodana dnia 14 marzec 2014 10:50: Dziś mam wolne tak więc bawię się od rana w samochodzie. Odpiąłem lambdę, ale według mnie praca silnika nie zmieniła się zbytnio, tylko że bez sondy silnik tak jak by lepiej odpalał... A tu znów świece. Myślałem że z NGK coś nie tak, ale na Bosch'u jest to samo.... 1.2.3.4 oznaczają cylindry NGK - BPR6E [img]http://www.fotoszok.pl/upload/c648a219.jpg[/img] is not a valid Image. Bosch Super Plus [img]http://www.fotoszok.pl/upload/87edad8d.jpg[/img] is not a valid Image. Już Ku.wa Mać mam po woli dosyć tego samochodu Edytowane przez Rolf dnia 14-03-2014 11:50 http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Robsajson |
Dodany dnia 14-03-2014 12:21 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Masz złe spalane na 3 cylindrze. Objawy masz też podobne jak w przypadku padającej uszczelki pod głowicą. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Rolf |
Dodany dnia 14-03-2014 13:11 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Robsajson
Właśnie padniętej uszczelki się obawiam..... Ale też nie ma w płynie chłodzenia oleju, płyn na takim samym poziomie (choć go musiałem dolać bo przepustnicę ściągałem kilkukrotnie i go trochę ubyło), gazów spalinowych tak samo nie ma w zbiorniczku wyrównawczym, poziom oleju na bagnecie w normie. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 14-03-2014 13:14 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
weź sprawdź kompresję bo naprawdę ciężki przypadek biorąc po uwagę co już zrobiłeś
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Rolf |
Dodany dnia 14-03-2014 13:20 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Chyba będę musiał tak zrobić.... http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Robsajson |
Dodany dnia 14-03-2014 13:24 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Padnięta uszczelka kojarzy się wszystkim od razu z wyciekiem płynu do oleju i odwrotnie. Nikt nie pamięta, że to jest tylko uszczelka i może strzelić w każdym miejscu np. między cylindrami. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Rolf |
Dodany dnia 14-03-2014 13:39 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
Robsajson napisał(a): Padnięta uszczelka kojarzy się wszystkim od razu z wyciekiem płynu do oleju i odwrotnie. I nie ukrywam że na to głównie ja też uwagę uwagę. Treść dodana dnia 08 kwiecień 2014 16:05: Pany Odpaliłem Raszplę bez problemu by ją rozgrzać, zmierzyć kompresję... i zaczeło się -żółty kolor to obroty minimalne i delikatne falowanie 850/1100obrotów -niebieski obroty od 950/1600 -czerwony obroty ponad 2000/3000 i nawet więcej [img]http://www.fotoszok.pl/upload/e256a217.jpg[/img] is not a valid Image. Myślałem że krok się zwiesił/nawalił podmieniłem na drugi i to samo obroty około 2000 i więcej. To oznacza całkowitą już agonię tego silnika Edytowane przez Rolf dnia 08-04-2014 17:05 http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
michor |
Dodany dnia 08-04-2014 17:53 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
Jakie kolory dokładnie tych świec są?
bo 1 i 2 wyglądaja jak by nic się w garach nie działo... 4 wygląda w miarę, 3 ewidentnie jest zalewana paliwem/olejem. [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Rolf |
Dodany dnia 08-04-2014 18:31 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@michor
Tak jak wyżej na zdjęciach... i mocno czuć zapach benzyny gdy silnik pracuje (tak jak by był wyciek wach ale nigdzie plam nie ma) Powiem jeszcze że przy wypiętym czujniku położenia przepustnicy wyraźnie słychać że obroty rosną, a gdy jest wpięty maleją... http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
michor |
Dodany dnia 09-04-2014 09:19 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
1 i 2 gar ewidentnie ma problem z zapłonem, tak samo jak 3. A w zasadzie bym powiedział że na 1 i 2 brak zapłonu.
Kable dobrze podłączyłeś? [SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Rolf |
Dodany dnia 09-04-2014 12:18 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@michor
Z układem WN nie powinno być problemu... kable, palec, kopułka są nowe, miesiąc temu kupiłem. Kable dobrze założyłem, jeszcze nawet dla pewności na forum zaglądałem czy niczego nie skopałem Zresztą na starych kablach jest tak samo.... Nie wiem, może moduł zapłonowy ma dość. Lub wtryski kuleją choć były sprawdzane w warsztacie.. http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-04-2014 12:23 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf ja bym obstawiał wypalenie na gazie. z tego co pamiętam to po kupnie cały sterownik benzynowy wymieniałeś bo był spalony. a jak był spalony to nikt nie przywiązywał uwagi do poprawnego działania. gaz rozregulowany i na gazie tylko jeżdżone to silnik klęknął.
taa, teraz mogą gadać przeciwnicy lpg ale to nie sam gaz niszczy a jego złe ustawienie... hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
michor |
Dodany dnia 09-04-2014 12:23 |
Postów: 8781 Data rejestracji: 24.08.2006 09:56 Skąd: mazowieckie Warszawa |
A sprawdź może jeszcze po kolei iskrę na każdym garze?
[SUB: VelocityV250+ Velocity VRS 10 w 19l Closed] + [Przód/tył full active:Audison LR435XR (woofery przednie i tylne) + Audison LR52XR. Przód:Sinuslive SL-135F + tweetery VAG jedwabne, Tył:Velocity Vantage V6 (same woofery)]+[Pioneer DEQ7500]+[HU: KEHM8000RDS+aux + CDX-M30]
Moje auto: BMW E39 Touring, 1997r., M62B44 (4398cm3/286KM/440Nm), benzyna, 197000km
|
Rolf |
Dodany dnia 09-04-2014 12:34 |
Postów: 762 Data rejestracji: 11.08.2013 02:42 Skąd: lubuskie Gorzów Wielkopolski |
@Kujtek
Właśnie tego się obawiam. Ale nie mogę sprawdzić kompresji na cylindrach, bo czym bardziej się silnik nagrzewa tym bardziej obroty rosną. A nie chcę go katować na 3tyś obrotów tylko po to by nagrzać do temperatury roboczej..... @michor Iskrę, nie dzisiaj zerknę a i coś z obrotkiem się dzieje, ponieważ tak jak by się zawieszał. Tak jak by impuls dochodził z poóźnieniem i miał pod górkę http://www.dzikie.net/index.php?art=podstawy_elektroniki&full=true&cpage=1
Jeżeli ktoś się zna na elektronice tak jak ja to przydatna stronka Moje auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, F3N-L742 (1721/90KM), sedan
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-04-2014 12:36 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Rolf ale jak katować? musisz i tak sprawdzić, a jak nie to ściągaj głowicę
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |