Nawigacja
Menu główne
Forum
Klubowicze
Logowanie/Rejestracja
Najbliższe spoty
Zobacz temat
jachu190 |
Dodany dnia 20-01-2015 17:55 |
![]() Postów: 404 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
Panowie odgrzewam kotleta ![]() Mam ten sam problem co kolega. Padała mi uszczelka pod głowicą i przełożyłem silnik,który dostałem od kumpla razem z autem. W uszkodzonym silniku miałem pompe Boshca,a w sprawnym jest Lucas. Doszedłem do etapu podłączenia pompy wtryskowe i zauważyłem różnice w kostkach zasilających. Wie ktoś może jak to wszystko podłączyć,aby nie było problemu w pracy silnika? Nie zdecydowałem się na przełożenie pompy Boscha,ponieważ strasznie ciekła z niej ropa pomiędzy sekcjami,a regeneracja do najtańszych nie należy. Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
renault19.pl ![]() |
Dodany dnia 20-01-2015 17:55 |
![]() |
|
dj_mafiozo ![]() |
Dodany dnia 20-01-2015 19:21 |
![]() Klubowicz #0485
Postów: 1871 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
Ja bym zrobił na twoim miejscu pompę bosha, która jest mniej problematyczna niż lucasa, co do podłączenia, może Majster coś poradzi...
![]() "Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km Moje auto: Renault Scenic I Century, Phase I, 1999r., K4M 1,6 16v (1598/107 KM), benzyna+LPG, 280000km
|
bej |
Dodany dnia 20-01-2015 19:57 |
![]() Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Nie podłączaj nic i też będzie chodzić bez problemu, jedynie kabel do elektrozaworu musi być ale one nie idzie w kostce.
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
jachu190 |
Dodany dnia 20-01-2015 20:02 |
![]() Postów: 404 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@dj_mafiozo z mojego Boscha ciurkiem leje się ropa,a znaleźć nawet warsztat,który się podejmie regeneracji,graniczy z cudem. Sam się tej operacji nie podejmę. Poza tym pamiętam jak ten nowy silnik pracował w poprzedniej Renówce. Przy -30 stopniach odpalał bez problemu.
Treść dodana dnia 20 styczeń 2015 19:04: @bej Ten kabel do elektrozaworu trzeba poprowadzić od jakegoś przekaźnika? Przydałby się jakiś schemat instalacji. Pompa wtryskowa,to niby proste urządzenie,a jednak ![]() Edytowane przez jachu190 dnia 20-01-2015 20:04 Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
bej |
Dodany dnia 20-01-2015 20:56 |
![]() Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
Kabel powinien być ze starej wiązki
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
jachu190 |
Dodany dnia 20-01-2015 21:03 |
![]() Postów: 404 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@bej rzeczywiście,teraz mi się przypomniało,że jest taki cieńki przwód zakończony oczkiem. Zastanawiam się tylko od czego jest właściwie ta wiązka,podłączana do pompy. Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
bej |
Dodany dnia 20-01-2015 23:08 |
![]() Postów: 843 Data rejestracji: 17.04.2007 13:33 Skąd: mazowieckie Radom |
od tych czujników które ustalają położenie dźwigni gazu na pompie, w boschu są chyba 3 piny od tego i taka jest kostka a w lukasie kostka ma 6 pinow tyle że chyba 2 idą do przestawiacza kąta wtrysku a 3 do tych czujnikow
>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<< rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995 Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
|
dj_mafiozo ![]() |
Dodany dnia 22-01-2015 02:46 |
![]() Klubowicz #0485
Postów: 1871 Data rejestracji: 28.10.2008 22:56 Skąd: łódzkie Łódź |
A kolejny do podgrzewacza filtra paliwa. A nie prościej przełożyć wiązkę z Lucasa i się nie bawić w rzeźbę, skoro podobno masz kompletnego dawcę?
"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek. Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km Moje auto: Renault Scenic I Century, Phase I, 1999r., K4M 1,6 16v (1598/107 KM), benzyna+LPG, 280000km
|
jachu190 |
Dodany dnia 22-01-2015 15:23 |
![]() Postów: 404 Data rejestracji: 09.06.2012 21:22 Skąd: kujawsko-pomorskie Bydgoszcz |
@dj_mafiozo Właśnie z wiązką może być problem. Zagineła gdzieś w tym całym sajgonie.
Treść dodana dnia 22 styczeń 2015 14:25: I w moim Lucasie kostka ma 3 piny,a nie 6. Edytowane przez jachu190 dnia 22-01-2015 15:25 Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
|
renault19.pl ![]() |
|
![]() |
|
Strona 2 z 2: 12
Przejdź do forum: |