22 Luty 2019 23:42:55
Zdjęcia użytkowników
domis playazka
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6654


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

tomek1405 [off] 20-02-2019 19:16
kamiroz, tak Silver

PrzemekR19 [off] 14-02-2019 19:30
kamiroz, stawiam że użytkownik SILVER

ipkis666 [off] 14-02-2019 18:51
Witam ponownie wszystkich ^^

Marko [off] 31-01-2019 22:39
A silnik wezmę z oryginała i włożę do mastera. Reflektorki poczekają na dodatnie temperatury bo nie lubię plastików demontować na chłodno.

Marko [off] 31-01-2019 22:37
instalacja nie ruszana wtyczki sie nie da odwrotne założyć wymyśliłem a potem se ze znajomych jaja robiłem nie potrafili zgadnąć co no ale ja bym też nie zgadł jak bym nie wiedział. W każdym razie następnym razem kupie slave za 20 PLN made in

Marko [off] 31-01-2019 22:34
jonowaty nie dobra wiadomość Pfft choć silniczek z centrala mastera już rozbierałem i to dwa razy bo raz jak poskładałem to odwrotnie włożyłem magnesy i jak zamykałem to u kierowcy się otwierał z 5 minut nad tym dumałem no bo k..a jak?

oriikriss [off] 30-01-2019 09:43
Hejka Grin

kamiroz [off] 26-01-2019 11:47
Kto trzyma swoje renówki koło elektrociepłowni we Wrocku? wiem, że dwie kiedyś stały z naklejką R19klub Wink

edzio [off] 26-01-2019 11:15
Alo alo

jonowaty [off] 24-01-2019 14:34
Marko, zacznij od zmiany silniczka regulacji na inny sprawny


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
Playazka - główny administrator, UWAGA z nowych numerów gg nie dochodzą do mnie wiadomości!
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
ANDI, ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Silniki F8Q (diesel)
 Drukuj temat
swap silnika f8q 742 na A706 pompa BOSCH na LUCAS podłączenie 
jachu190
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2015 17:55
Awatar


Postów: 404

Data rejestracji: 09.06.2012 21:22
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

Panowie odgrzewam kotletaSmile
Mam ten sam problem co kolega. Padała mi uszczelka pod głowicą i przełożyłem silnik,który dostałem od kumpla razem z autem.
W uszkodzonym silniku miałem pompe Boshca,a w sprawnym jest Lucas. Doszedłem do etapu podłączenia pompy wtryskowe i zauważyłem różnice w kostkach zasilających.
Wie ktoś może jak to wszystko podłączyć,aby nie było problemu w pracy silnika?
Nie zdecydowałem się na przełożenie pompy Boscha,ponieważ strasznie ciekła z niej ropa pomiędzy sekcjami,a regeneracja do najtańszych nie należy.

Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 20-01-2015 17:55
Awatar
dj_mafiozo
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2015 19:21
Awatar

Klubowicz #0485

Postów: 1871

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

Ja bym zrobił na twoim miejscu pompę bosha, która jest mniej problematyczna niż lucasa, co do podłączenia, może Majster coś poradzi... Wink

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km

Moje auto: Renault Scenic I Century, Phase I, 1999r., K4M 1,6 16v (1598/107 KM), benzyna+LPG, 280000km
 
bej
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2015 19:57
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

Nie podłączaj nic i też będzie chodzić bez problemu, jedynie kabel do elektrozaworu musi być ale one nie idzie w kostce.

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
jachu190
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2015 20:02
Awatar


Postów: 404

Data rejestracji: 09.06.2012 21:22
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

@dj_mafiozo z mojego Boscha ciurkiem leje się ropa,a znaleźć nawet warsztat,który się podejmie regeneracji,graniczy z cudem. Sam się tej operacji nie podejmę. Poza tym pamiętam jak ten nowy silnik pracował w poprzedniej Renówce. Przy -30 stopniach odpalał bez problemu.


Treść dodana dnia 20 styczeń 2015 19:04:

@bej Ten kabel do elektrozaworu trzeba poprowadzić od jakegoś przekaźnika?
Przydałby się jakiś schemat instalacji. Pompa wtryskowa,to niby proste urządzenie,a jednakSmile

Edytowane przez jachu190 dnia 20-01-2015 20:04
Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
 
bej
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2015 20:56
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

Kabel powinien być ze starej wiązki

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
jachu190
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2015 21:03
Awatar


Postów: 404

Data rejestracji: 09.06.2012 21:22
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

@bej rzeczywiście,teraz mi się przypomniało,że jest taki cieńki przwód zakończony oczkiem. Zastanawiam się tylko od czego jest właściwie ta wiązka,podłączana do pompy.

Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
 
bej
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 20-01-2015 23:08
Awatar


Postów: 843

Data rejestracji: 17.04.2007 13:33
Skąd: mazowieckie
Radom

od tych czujników które ustalają położenie dźwigni gazu na pompie, w boschu są chyba 3 piny od tego i taka jest kostka a w lukasie kostka ma 6 pinow tyle że chyba 2 idą do przestawiacza kąta wtrysku a 3 do tych czujnikow

>>>Sprzedam części do Renault 19 PH1 i PH2 <<<

rok produkcji 1991 1992 1993 1994 i 1995
Wersje silnikowe: 1,9D, 1,9Td, 1,8 F3N, 1,4e, 1,8 F3P, 1,8 16V.

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), cabrio, 145000km
 
dj_mafiozo
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2015 02:46
Awatar

Klubowicz #0485

Postów: 1871

Data rejestracji: 28.10.2008 22:56
Skąd: łódzkie
Łódź

A kolejny do podgrzewacza filtra paliwa. A nie prościej przełożyć wiązkę z Lucasa i się nie bawić w rzeźbę, skoro podobno masz kompletnego dawcę?

"Disce, sed a doctis, indoctos ipse doceto"
Renault 19, Phase II, 1996r., benzyna, C3J (1390/58KM), hatchback 5d, 143908km
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), sedan, 11300km
Panie, czego pan chcesz od osiemnastoletniej francuski wychowanej w Niemczech? Grzeczna ale ma swój charakterek.
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1992r., benzyna, F3P 1.8s (1794/90KM), sedan, 180100km

Moje auto: Renault Scenic I Century, Phase I, 1999r., K4M 1,6 16v (1598/107 KM), benzyna+LPG, 280000km
 
jachu190
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 22-01-2015 15:23
Awatar


Postów: 404

Data rejestracji: 09.06.2012 21:22
Skąd: kujawsko-pomorskie
Bydgoszcz

@dj_mafiozo Właśnie z wiązką może być problem. Zagineła gdzieś w tym całym sajgonie.


Treść dodana dnia 22 styczeń 2015 14:25:

I w moim Lucasie kostka ma 3 piny,a nie 6.

Edytowane przez jachu190 dnia 22-01-2015 15:25
Moje auto: Toyota Avensis T25 1.8 vvti, benzyna, 210000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: