Menu główne
Forum
Klubowicze
Kujtek |
Dodany dnia 24-12-2013 02:50 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
dospawać "barierkę" na sprężynę i prędzej kielich się odklei niż sprężyna odmówi posłuszeństwa
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
renault19.pl | Dodany dnia 24-12-2013 02:50 |
astra945 |
Dodany dnia 24-12-2013 03:59 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
@Kujtek co ? Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
kg71 |
Dodany dnia 24-12-2013 08:36 |
Postów: 31 Data rejestracji: 15.12.2013 14:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
@astra Ty masz te sprezyny? zarzuć link do tematu Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
astra945 |
Dodany dnia 24-12-2013 10:12 |
Postów: 638 Data rejestracji: 11.09.2010 19:04 Skąd: łódzkie Łódź |
@kg71 napisz pw do michal20041 on ma Koni -9 w dobrej cenie Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
|
Lipek |
Dodany dnia 24-12-2013 12:12 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@kg71 Mimo tego że taka metoda pod agro tuning podchodzi, ja mam -40 cięte o dwa czy tam 3 zwoje (nie pamiętam już) dołożone odboje (jest mega twardo), jeżdżę na tym badziewiu już spory czas i nie zaobserwowałem jeszcze sytuacji kiedy tracił bym kontrolę nad pojazdem. Wiem że tak nie powinno się robić są do tego odpowiednie "kity" ale niestety nie znalazłem jeszcze nic oprócz -40 , dla mnie to za mało.
Znam kilka osób które też jeżdżą na takim "drut kicie" i nic się nie dzieje. Także ja polecam jako tani tuning, klucz do wszystkiego, szlifierkę chociaż sam się tego wstydzę "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
kg71 |
Dodany dnia 24-12-2013 12:31 |
Postów: 31 Data rejestracji: 15.12.2013 14:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Lipek napisał(a): @kg71 Mimo tego że taka metoda pod agro tuning podchodzi, ja mam -40 cięte o dwa czy tam 3 zwoje (nie pamiętam już) dołożone odboje (jest mega twardo), jeżdżę na tym badziewiu już spory czas i nie zaobserwowałem jeszcze sytuacji kiedy tracił bym kontrolę nad pojazdem. Wiem że tak nie powinno się robić są do tego odpowiednie "kity" ale niestety nie znalazłem jeszcze nic oprócz -40 , dla mnie to za mało. Znam kilka osób które też jeżdżą na takim "drut kicie" i nic się nie dzieje. Także ja polecam jako tani tuning, klucz do wszystkiego, szlifierkę chociaż sam się tego wstydzę Wiesz, sam nie jeżdżę, często wyjeżdżam ze swoją kobietą więc nie chciałbym żeby doszło do sytuacji opisanej wyżej przez Robajsona bo potem będę miał poczucie ze mogłem dać 100zl na springi i jeździć bezpiecznie a obcialem, i się stało co stało. Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
Lipek |
Dodany dnia 24-12-2013 12:46 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@kg71 Powiedz o ile chcesz obniżyć budę bo może nie ma sensu wałkować tego tematu a wystarczy kupić kit -40, opuścić belkę i będziesz pan zadowolony
Treść dodana dnia 24 grudzień 2013 12:05: @Robsajson Coś bujasz... może on miał skręcone ściskami, a nie cięte ? Edytowane przez Lipek dnia 24-12-2013 13:05 "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
kg71 |
Dodany dnia 24-12-2013 13:11 |
Postów: 31 Data rejestracji: 15.12.2013 14:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Nie wiem właśnie, czy 40 mi wystarczy wrzuć jakieś foto swojej 'z profilu' to ocenie Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
jonowaty |
Dodany dnia 24-12-2013 13:12 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
Kupiłem -40 i stwierdziłem tego samego dnia, że -60 byłoby odpowiednie niby coś tam niżej jest ale czuję taki niedosyt
[img]http://imageshack.us/a/img191/3546/xlhu.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://imageshack.us/a/img824/1285/zwca.jpg[/img] is not a valid Image. ale wiem, że na tym zestawie silniki F3P siadają te 5-6 cm czyli odpowiednio Edytowane przez jonowaty dnia 24-12-2013 13:17 " To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Lipek |
Dodany dnia 24-12-2013 13:17 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
W mojej galerii jest foto mojej byłej wiśni, wtedy była jeszcze na -40. Zdjęcie Caba mam na telefonie jak stał jeszcze na -40 ale nie mam jak teraz wrzucić. Może @jonowaty coś Ci zapoda
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
ruli17 |
Dodany dnia 24-12-2013 13:17 |
Postów: 4342 Data rejestracji: 17.11.2010 16:57 Skąd: dolnośląskie Oława |
przynajmniej przód jest równy z tyłem
Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze! Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
|
jonowaty |
Dodany dnia 24-12-2013 13:19 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
po 60cm ( jeśli się teraz nie mylę ) mam z przodu i z tyłu od ziemi do krawędzi błotnika na środku.
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
maestro |
Dodany dnia 24-12-2013 13:23 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
ale masz Cejlona
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
jonowaty |
Dodany dnia 24-12-2013 13:25 |
Postów: 1471 Data rejestracji: 29.05.2012 09:28 Skąd: lubuskie Trzciel |
@maestro zawsze można worek cementu wrzucić pod maskę pomijając fakt, że przestanie wtedy już w ogóle się poruszać przez masę.... ale kto by się tym przejmował
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho
Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
|
Robsajson |
Dodany dnia 24-12-2013 14:04 |
Postów: 1743 Data rejestracji: 29.05.2011 22:33 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Lipek napisał(a): @Robsajson Coś bujasz... może on miał skręcone ściskami, a nie cięte ? Miał cięte. Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-12-2013 14:22 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@astra945 chodziło mi o to żeby cięta sprężyna nie spadła z amortyzatora
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
Lipek |
Dodany dnia 24-12-2013 14:33 |
Postów: 549 Data rejestracji: 09.12.2010 12:22 Skąd: lubelskie Lublin |
@Robsajson Ale to jest jakoś nie bardzo możliwe... sam pomyśl jaka musiała by być siła kiedy pęka sprężyna żeby wygieło amortyzator?
Wydaje mi się że sprężyn nie powinno się ciąć ze względu na zagrożenie pęknięciem podczas jazdy a na to że są różne rodzaje i każdy zestaw inaczej pracuje. I raz można pogorszyć sobie tym prowadzenie auta, a raz poprawić estetykę i prowadzenie. Nie wierzę że obcięcie sprężyny jest przyczyną jej pęknięcia Treść dodana dnia 24 grudzień 2013 13:35: @Kujtek Trzeba ogranicznik naspawać co by nie wypadła Edytowane przez Lipek dnia 24-12-2013 14:35 "Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie"
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1KM),Hot hatch, benzyna Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
|
Kujtek |
Dodany dnia 24-12-2013 14:36 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
@Lipek o, o, o, o, tego słowa mi zabrakło - ogarnicznik
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
kg71 |
Dodany dnia 24-12-2013 15:25 |
Postów: 31 Data rejestracji: 15.12.2013 14:53 Skąd: dolnośląskie Wrocław |
Lipek napisał(a): W mojej galerii jest foto mojej byłej wiśni, wtedy była jeszcze na -40. Zdjęcie Caba mam na telefonie jak stał jeszcze na -40 ale nie mam jak teraz wrzucić. Może @jonowaty coś Ci zapoda Włączyłem, zobaczyłem oceniłem i stwierdzam że -40 to za mało, jakieś inne propozycje? :> przy maksynalnym obnizeniu na belce dupa ile siądzie? Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
|
Bot |
Dodany dnia 24-12-2013 15:29 |
Postów: 1924 Data rejestracji: 26.07.2009 11:47 Skąd: warmińsko-mazurskie Działdowo |
@kg71 Ty najpierw jakieś alufelgi skołuj
http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )
Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |