19 Kwietnia 2024 03:46:37
Zdjęcia użytkowników
BANIO@ el_pablo
Ilosć albumów: 1736, Ilosć zdjęć: 6649


Shoutbox
Musisz się zalogować aby wysłać wiadomość.

Janko2771 [off] 17-04-2024 07:41
Siemaneczko Smile

gielab0019 [off] 25-03-2024 07:07
death, póki co to skoda octavia 2 śmigam Grin

death [off] 13-03-2024 21:54
Szkoda ze forum słabe, fb wyparł takie strony w większej mierze, no i mało kto już posiada r19 ? ? Pozdro posiadaczy i nie tylko ? ?

solaris [off] 10-03-2024 21:09
o kur... to jeszcze istnieje

Christmas_23 [off] 17-02-2024 20:44
Takie czasy, r19 to juz archaizm, ludzie przesiadają sie na lepsze maszyny Sad

fed21 [off] 16-02-2024 21:13
Jakieś pustki tutaj

mirekk123 [off] 02-02-2024 06:45
Ahoj tam na wodzie Grin

Kali [off] 28-01-2024 21:02
Pierwszy w 2024!

gielab0019 [off] 31-12-2023 15:49
Dzień dobry Smile2

solaris [off] 31-12-2023 11:22
tutaj już nie ma grupowiczów


Porządku pilnują
PROSZĘ PISAĆ JEDYNIE W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH KLUBU I STRONY.
OD SPRAW TECHNICZNYCH JEST FORUM.

only - założyciel klubu
mati_ - administrator
Krzychup - administrator
Szabelka - administrator
Playazka - główny administrator
ANDI - administrator, sprawy i problemy techniczne związane z obsługą forum
Lesiu11 - administrator
Kujtek - administrator

Nawigacja
Logowanie/Rejestracja


     ::   Przypomnij haslo :: Zarejestruj sie
Najbliższe spoty
Niestety... W najbliższym czasie, nigdzie sie nie spotykamy.
Zobacz temat
Renault19.pl » FORUM TECHNICZNE » Tuning optyczny
 Drukuj temat
Obniżenie ph1 dwa szybkie pytania 
Kujtek
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 02:50
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

dospawać "barierkę" na sprężynę i prędzej kielich się odklei niż sprężyna odmówi posłuszeństwa

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
renault19.pl Administrator
Dodany dnia 24-12-2013 02:50
Awatar
astra945
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 03:59
Awatar


Postów: 638

Data rejestracji: 11.09.2010 19:04
Skąd: łódzkie
Łódź

@Kujtek co ?

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
 
kg71
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 08:36
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 15.12.2013 14:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

@astra Ty masz te sprezyny? Grin zarzuć link do tematu

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
astra945
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 10:12
Awatar


Postów: 638

Data rejestracji: 11.09.2010 19:04
Skąd: łódzkie
Łódź

@kg71 napisz pw do michal20041 on ma Koni -9 w dobrej cenie

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1995r., benzyna, E7J (1390/75KM), hatchback 5d, 180000km
 
Lipek
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 12:12
Awatar


Postów: 549

Data rejestracji: 09.12.2010 12:22
Skąd: lubelskie
Lublin

@kg71 Mimo tego że taka metoda pod agro tuning podchodzi, ja mam -40 cięte o dwa czy tam 3 zwoje (nie pamiętam już) dołożone odboje (jest mega twardo), jeżdżę na tym badziewiu już spory czas i nie zaobserwowałem jeszcze sytuacji kiedy tracił bym kontrolę nad pojazdem. Wiem że tak nie powinno się robić są do tego odpowiednie "kity" ale niestety nie znalazłem jeszcze nic oprócz -40 , dla mnie to za mało.
Znam kilka osób które też jeżdżą na takim "drut kicie" i nic się nie dzieje. Także ja polecam jako tani tuning, klucz do wszystkiego, szlifierkę chociaż sam się tego wstydzę zawstydzony

"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie" Wink
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1?KM),Hot hatch, benzyna Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
 
kg71
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 12:31
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 15.12.2013 14:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Lipek napisał(a):

@kg71 Mimo tego że taka metoda pod agro tuning podchodzi, ja mam -40 cięte o dwa czy tam 3 zwoje (nie pamiętam już) dołożone odboje (jest mega twardo), jeżdżę na tym badziewiu już spory czas i nie zaobserwowałem jeszcze sytuacji kiedy tracił bym kontrolę nad pojazdem. Wiem że tak nie powinno się robić są do tego odpowiednie "kity" ale niestety nie znalazłem jeszcze nic oprócz -40 , dla mnie to za mało.
Znam kilka osób które też jeżdżą na takim "drut kicie" i nic się nie dzieje. Także ja polecam jako tani tuning, klucz do wszystkiego, szlifierkę chociaż sam się tego wstydzę zawstydzony




Wiesz, sam nie jeżdżę, często wyjeżdżam ze swoją kobietą więc nie chciałbym żeby doszło do sytuacji opisanej wyżej przez Robajsona bo potem będę miał poczucie ze mogłem dać 100zl na springi i jeździć bezpiecznie a obcialem, i się stało co stało.

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
Lipek
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 12:46
Awatar


Postów: 549

Data rejestracji: 09.12.2010 12:22
Skąd: lubelskie
Lublin

@kg71 Powiedz o ile chcesz obniżyć budę bo może nie ma sensu wałkować tego tematu a wystarczy kupić kit -40, opuścić belkę i będziesz pan zadowolony Wink


Treść dodana dnia 24 grudzień 2013 12:05:

@Robsajson Coś bujasz... może on miał skręcone ściskami, a nie cięte ?

Edytowane przez Lipek dnia 24-12-2013 13:05
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie" Wink
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1?KM),Hot hatch, benzyna Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
 
kg71
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 13:11
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 15.12.2013 14:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Nie wiem właśnie, czy 40 mi wystarczyPfft wrzuć jakieś foto swojej 'z profilu' to ocenieGrin

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
jonowaty
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 13:12
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

Kupiłem -40 i stwierdziłem tego samego dnia, że -60 byłoby odpowiednie Grin niby coś tam niżej jest ale czuję taki niedosyt Smile

[img]http://imageshack.us/a/img191/3546/xlhu.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://imageshack.us/a/img824/1285/zwca.jpg[/img] is not a valid Image.


ale wiem, że na tym zestawie silniki F3P siadają te 5-6 cm czyli odpowiednio Smile

Edytowane przez jonowaty dnia 24-12-2013 13:17
" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Lipek
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 13:17
Awatar


Postów: 549

Data rejestracji: 09.12.2010 12:22
Skąd: lubelskie
Lublin

W mojej galerii jest foto mojej byłej wiśni, wtedy była jeszcze na -40. Zdjęcie Caba mam na telefonie jak stał jeszcze na -40 ale nie mam jak teraz wrzucić. Może @jonowaty coś Ci zapoda Wink

"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie" Wink
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1?KM),Hot hatch, benzyna Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
 
ruli17
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 13:17
Awatar


Postów: 4342

Data rejestracji: 17.11.2010 16:57
Skąd: dolnośląskie
Oława

przynajmniej przód jest równy z tyłem Pfft

Z idiotami się nie dyskutuje, najpierw zaciągają na swój poziom, później niszczą doświadczeniem.
Z rapem od zawsze na zawsze!

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., benzyna, F7P 1.8 16v (1764/136KM), cabrio, 666km
 
jonowaty
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 13:19
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

po 60cm ( jeśli się teraz nie mylę ) mam z przodu i z tyłu od ziemi do krawędzi błotnika na środku.

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
maestro
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 13:23
Awatar


Postów: 42209

Data rejestracji: 20.06.2005 19:34
Skąd: łódzkie
Łask

ale masz Cejlona

Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują.

Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km
Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km
Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km
 
jonowaty
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 13:25
Awatar


Postów: 1471

Data rejestracji: 29.05.2012 09:28
Skąd: lubuskie
Trzciel

@maestro zawsze można worek cementu wrzucić pod maskę Smile pomijając fakt, że przestanie wtedy już w ogóle się poruszać przez masę.... ale kto by się tym przejmował Smile

" To uczucie gdy częściej zmieniasz progi niż rozrząd " - Forumowy Paulo Coelho

Moje byłe auto: Renault 19, Phase I, 1991r., benzyna+LPG, C3J (1390/58KM), sedan, 242000km

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., benzyna+LPG, F3P 1.8s (1794/90KM), hatchback 5d, 260000km
 
Robsajson
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 14:04
Awatar


Postów: 1743

Data rejestracji: 29.05.2011 22:33
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Lipek napisał(a):
@Robsajson Coś bujasz... może on miał skręcone ściskami, a nie cięte ?

Miał cięte.

Moje auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI, benzyna, 244000km
 
Kujtek
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 14:22
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@astra945 chodziło mi o to żeby cięta sprężyna nie spadła z amortyzatora

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
Lipek
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 14:33
Awatar


Postów: 549

Data rejestracji: 09.12.2010 12:22
Skąd: lubelskie
Lublin

@Robsajson Ale to jest jakoś nie bardzo możliwe... sam pomyśl jaka musiała by być siła kiedy pęka sprężyna żeby wygieło amortyzator??
Wydaje mi się że sprężyn nie powinno się ciąć ze względu na zagrożenie pęknięciem podczas jazdy a na to że są różne rodzaje i każdy zestaw inaczej pracuje. I raz można pogorszyć sobie tym prowadzenie auta, a raz poprawić estetykę i prowadzenie. Nie wierzę że obcięcie sprężyny jest przyczyną jej pęknięcia Wink


Treść dodana dnia 24 grudzień 2013 13:35:

@Kujtek Trzeba ogranicznik naspawać co by nie wypadła Smile

Edytowane przez Lipek dnia 24-12-2013 14:35
"Bóg dał nam nogi, aby dojść tam gdzie nie da się wjechać na glebie" Wink
Moje auto: Renault Clio, Phase I, 1992r.,F7r/p 2.0 16v (1998/1?KM),Hot hatch, benzyna Grin

Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., F7P 1.8 16v (1764/136KM),Cabrio, benzyna
 
Kujtek
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 14:36
Administrator Awatar

Klubowicz #0475

Postów: 7641

Data rejestracji: 17.07.2011 17:29
Skąd: pomorskie
Gdańsk

@Lipek o, o, o, o, tego słowa mi zabrakło - ogarnicznik

hiszpanka <3

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
 
kg71
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 15:25
Awatar


Postów: 31

Data rejestracji: 15.12.2013 14:53
Skąd: dolnośląskie
Wrocław

Lipek napisał(a):

W mojej galerii jest foto mojej byłej wiśni, wtedy była jeszcze na -40. Zdjęcie Caba mam na telefonie jak stał jeszcze na -40 ale nie mam jak teraz wrzucić. Może @jonowaty coś Ci zapoda Wink



Włączyłem, zobaczyłem oceniłem i stwierdzam że -40 to za mało, jakieś inne propozycje? :> przy maksynalnym obnizeniu na belce dupa ile siądzie?

Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., benzyna, F3N-L740 (1721/73KM), hatchback 5d, 180000km
 
Bot
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 24-12-2013 15:29
Awatar


Postów: 1924

Data rejestracji: 26.07.2009 11:47
Skąd: warmińsko-mazurskie
Działdowo

@kg71 Ty najpierw jakieś alufelgi skołuj Pfft

http://www.facebo...9277024050 - moje obecne zajęcie prowadzenie orkiestry : )

Moje auto: Volkswagen Vento 1.9 TDI 90KM, diesel, 260000km
 
renault19.pl Administrator
Awatar
Przejdź do forum: