Menu główne
Forum
Klubowicze
maestro |
Dodany dnia 07-02-2014 20:04 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
[img]http://mkparts.pl/allegro/1inne/14-V0681012R1.jpg[/img] is not a valid Image. + [img]http://smartwarszawa.pl/sklep/files/filtr-paliwa-smart-fortwo-0.8cdi-diesel.jpg[/img] is not a valid Image.
i gra gitarrra Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
renault19.pl | Dodany dnia 07-02-2014 20:04 |
marcin90pl |
Dodany dnia 07-02-2014 20:13 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Tyle, że ja 2 tyg temu wymieniłem filtr paliwa Knechta :< Czyli to norma, że te pompki padają?
BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 07-02-2014 20:58 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no jasne.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin90pl |
Dodany dnia 09-02-2014 21:43 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
No i dupa. Założyłem pompkę z zaworkiem zwrotnym między bakiem a filtrem i renia dalej bez gazu nie odpali Normalnie masakra. Ktoś ma pomysł?
BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 09-02-2014 22:41 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Pompa do ustawienia psze pana.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin90pl |
Dodany dnia 09-02-2014 22:43 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
W jakim sensie? Była u pompiarza to ustawił zapłon i stwierdził, że będzie ok.
BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
Kujtek |
Dodany dnia 09-02-2014 22:47 |
Klubowicz #0475
Postów: 7641 Data rejestracji: 17.07.2011 17:29 Skąd: pomorskie Gdańsk |
pompiarz pompiarzowi nie równy
hiszpanka <3
Moje auto: Renault 19, Phase I, 1990r., F3N-L746 1.7 TXI (1721/107KM), benzyna, 230001km
|
maestro |
Dodany dnia 09-02-2014 22:47 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
no to wracaj do niego i powiedz że zimny silnik nie odpala. mój odpalał bez wcisnietego gazu póki było powyzej zera. ponizej to ssanie było przydatne, albo lekko wcisniety gaz.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin90pl |
Dodany dnia 09-02-2014 22:48 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
tyle ze to jedyny w okolicy co na lukasa nie rzuca sluchawki. Spróbuje jutro do niego zadzwonić i spróbować reklamować usterkę Bo w sumie mówiłem mu o odpalaniu jak ją zostawiałem.
Treść dodana dnia 24 luty 2014 07:34: No niestety reklamacji po odejściu od kasy nie uznaje się. Zauważyłem, że jeśli podgrzeję świece dwukrotnie to auto odpali i nie zgaśnie, ale nadal szarpie przez około 5sek. Nawet przy obecnej pogodzie +10 tak się dzieje. Jak po przejechaniu kilku km i rozgrzaniu po pół godzinie się go odpali to poszarpie przez 2sek i już jest ok. Dziś zamontuję przezroczyste przewody między filtrem a pompą. Może tam coś się dzieje... Treść dodana dnia 26 luty 2014 09:49: Niestety w przewodach brak jakichkolwiek bąbelków. Świece zmierzone i dają odpowiednio: 14, 16, 17 i 19A. To już do wymiany czy jeszcze powinno być ok? Nowe świece wszystkie 4 miały po podłączeniu na krótko około 10A. Jakieś pomysły? Edytowane przez marcin90pl dnia 26-02-2014 10:49 BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 26-02-2014 15:15 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
jak zmierzyłeś (czym dokładnie) pobór prądu?
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
Hifman |
Dodany dnia 26-02-2014 22:02 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Baj de łej. Mam wymiary trzpienia pomiarowego do ustawiania wtrysku pomp Lucas DPC. Sam nie mogę się doprosić faceta co by mi go wreszcie zrobił. Temat przerabiałem, z moich obserwacji kąt wtrysku spaprany. Dopuszczalna różnica ustawienia z tym co na dźwigni "gazu" to +/- 0,05mm odczytu z czujnika zegarowego.
Przerabiałem temat uszczelniania pompy Lucasa, bo znowu miałem przeciek pod rozdzielaczem. Temat banalny i można to zrobić bez ściągania rozrządu. Od tamtej pory (i zmiany rozrządu) moment pojawia się w okolicy 3000obr/min. Dymniok żłopie teraz po 8l/100km. Jutro przestawiam eksperymentalnie kąt na oko, bo pieniądzorów na wachę nie wyrabiam drukować. Nie mogę teraz tylko znaleźć czasu na napisanie fakulców. Edytowane przez Hifman dnia 26-02-2014 22:12 Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 26-02-2014 22:29 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
@maestro Pobór sprawdzany amperomierzem (multimetrem z opcją amperomierza) na zasadzie jeden kabelek do odpiętej od kabli świecy, a drugi kabelek do plusa z klemy na 2-3sek.
@Hifman Gdybyś zrobił FAQ jak ustawić zapłon/wtrysk to ja tokarza dobrego ogarnę co to przyrząd wytoczy Domyślam się, że wykręca się coś z pompy, potem przykłada przyrząd aby wskazywał jakąś tam wartość i tak przekręca koło zębate sprzęgnięte z rozrządem (luzując śruby na fasolkach), żeby przyrząd dotykał tłoczka. Jednak FAQ wiele by wyjaśniło bo to tylko moje domysły BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
gielab0019 |
Dodany dnia 26-02-2014 22:33 |
Postów: 4227 Data rejestracji: 13.09.2009 12:18 Skąd: dolnośląskie Bogatynia |
@marcin90pl dobra na zimnym trzęsie silnikiem ... a jaki kolor mają spaliny
Zabaweczka z V6 pod maską z manualną skrzynią biegów wersja Milenium 2000
Moje auto: Renault Laguna 1 ph3 99r 3.0 V6 24V 194KM manual, benzyna+LPG, 400000km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 27-02-2014 07:53 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
@gielab0019 Siwo-niebieski z naciskiem na siwo.
Dziś rano przed odpaleniem podniosłem wężyk co wychodzi bezpośrednio z filtra (mam go ucięte po 3cm i złączone z przezroczystym) i nagle w przeźroczystym wężu pojawił się dość duży bąbel. Auto po podwójnym podgrzaniu świec odpaliło, potelepało 3 sek i jak pęcherz dotarł do pompy to o dziwo nie zgasł. Podniosłem na chodzącym silniku jeszcze raz ten kawałek ori wężyka i znów pojawiły się bąbelki, a że przytrzymałem go dość długo to cały przeźroczysty miał na długości bąbelki a auto zgasło. Po tym bez gazu nie chciał odpalić. Dziś połączę wężyki i ominę całkowicie filtr i zobaczę co rano się będzie działo. BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
maestro |
Dodany dnia 27-02-2014 20:15 |
Postów: 42209 Data rejestracji: 20.06.2005 19:34 Skąd: łódzkie Łask |
Ty a jaki jest ten wezyk? zbrojony? jak nie to sie nie dziw ze łapie powietrze. tego szczelnie w 100% nie połączysz z niczym, tylko zbrojony.
Słabi ludzie szukają zemsty, silni - wybaczają, a inteligentni ignorują. Moje auto: Renault 19 16V, Phase II, 1992r., benzyna, (1764/136KM), hatchback 5d, 250000km Moje auto: Renault Laguna II, Phase II, 2005r., benzyna+LPG, (2946/207KM), grandtour, 255000km Moje auto: Renault Laguna II GT, Phase II, 2006r., diesel, (1995/173KM), grandtour, 295000km |
marcin90pl |
Dodany dnia 28-02-2014 07:57 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
@maestro Zbrojony nie jest to fakt. Ale powietrze nie zbiera się zaraz przy metalowej rurce od pompy tylko w okolicach filtra.
Wczoraj założyłem przeźroczysty filtr przelewowy i pominąłem cały filtr fabryczny. Zapowietrzył się jeszcze przed filtrem, ale za aż do pompy nie było ani bąbelka. Auto odpaliło tak samo jak zawsze... Dopiero podwójne grzanie dało efekt. Mam jeszcze plan, żeby rano napompować maksymalnie gruchą ciśnienie paliwa i depnąć 2-3 razy na gaz, żeby tym ciśnieniem wlał paliwo do pompy (o ile tak to działa) i wtedy zobaczyć co się stanie, bo może pompa minimalnie puszcza na zaworku. BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
Hifman |
Dodany dnia 28-02-2014 18:12 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Wczoraj i troszkę dzisiaj bawiłem się kątem wtrysku. Niską temperaturę zaobserwowałem, kiedy przyspieszyłem nieco kąt. Silnik zaczął chodzić zdecydowanie bardziej twardo, szczególnie słyszalne jest to przy przegazówce, temperatura trzyma się na minimum temperatury optymalnej. Na opóźnionym wtrysku temperatura trzyma się znaczniej wyżej, miedzy kreskami temperatury optymalnej. Dodam, że przy za późnym wtrysku nie było możliwe odpalenie silnika bez dodania gazu lub chwilowego ataku padaczki. Dziwne jest to, ze masz objawy zarówno za wczesnego jak i za późnego wtrysku. Z niskiej temperatury wnioskuję, że kąt masz przyśpieszony. Wtryskiwacze sprawne?
Edytowane przez Hifman dnia 28-02-2014 18:30 Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 28-02-2014 18:26 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Też mnie to mocno zastanawia...
BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
Hifman |
Dodany dnia 28-02-2014 18:34 |
Postów: 681 Data rejestracji: 19.07.2009 15:49 Skąd: dolnośląskie Zgorzelec |
Silnik chodzi twardo? Doczytałem, że termostat masz coś nie tego.
Mam dane na FAQ uszczelnienia pompy Lucasa i ustawienie kąta wtrysku. To drugie wiem jak robić, jednak aktualnie nie dysponuje przyrządem. Robić fakulce czy nie, bo jak ma się nie przydać to po co? Zwykły turboklekot co bije 1,5 bara... Remont skończony przy 232500km Moje auto: Renault 19, Phase II, 1994r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), sedan, 235800km
|
marcin90pl |
Dodany dnia 28-02-2014 18:39 |
Postów: 243 Data rejestracji: 16.11.2010 13:17 Skąd: pomorskie Kościerzyna |
Mi się przyda wszystko Silnik chodzi cicho mięciutko. Termostat jeśli mam nie tego to mam 89st czyli powinien nawet wyższą temperaturę trzymać niż się nie dogrzewać... A co to za przyrząd?
BJ999E2
Moje auto: Renault 19, Phase II, 1993r., diesel, F8Q 1.9dT (1870/90KM), hatchback 3d, 277000km
|
|
|
renault19.pl | |
|
|
Przejdź do forum: |